3 marca 2018

Gra: Poznaj(my) się - ~N

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?

1.Dziękuje Bogu ,że ktoś był tak miły i dał mi czołg
2. Szukam kluczyków i próbuje go uruchomić
3. Jadę do premiera i szykuję nowy rząd B)

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Cóż, każdy ma własne zdanie na temat tego ,można powiedzieć ,że , to coś bez skazy i idealne , lecz uważam ,iż takie coś nie istnieje , ponadto , każdy ma inne wymagania w związku z tym i każdy wyobraża to sobie inaczej.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do nauki , do uśmiechu , do bycia miłym

4 Czy boisz się ciemności?
Po części tak, ciemność jest niepokojąca i dziwna. Lecz ja bym to określiła tak: Nie boję się samej ciemności , boje się tego co w niej się kryje. Z racji tego ,iż mam wybujałą wyobraźnie widzę różne niepokojące rzeczy i wymyślam tysiące sposobów jak się przed nimi bronić. Więc jak wspominałam , boję się tego co jest w niej ukryte. Sama ciemność jest spoko.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Miękkim , cenie sobie wygodę

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Nie. Jeśli wiem co mam robić.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Języka francuskiego , rysować , matematyki...

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
Lojalność/Wierność. Nigdy nie jesteśmy komuś całkowicie oddani , wierni. Zawsze zostawiamy troszeńkę rezerwy na to co robimy. ( nie mówię wtedy , gdy człowiek robi coś nie tak) Nie jesteśmy Weźmy dla przykładu młode małżeństwo. Kochają się , wzięli ze sobą ślub. A mimo to mężczyzna dalej ogląda się za inną ( ładniejszą z wyglądu ) i tak samo kobieta rozgląda się za innym facetem, który jest przystojniejszy. Mimo tego ,że kogoś kochamy , zawszę spojrzymy na kogoś innego , bo daje nam to perspektywę tego, jak nasze życie wygląda , a jak mogłoby wyglądać. Tak samo w przyjaźni. Jesteś dobrym przyjacielem;ufasz tej drugiej osobie , szanujesz ją , jesteś szczery, ale .. czy jesteś lojalny? Jeśli odpowiedziałeś : Tak. To zastanów się.. Czy ani przez sekundę nie zwątpiłeś?

9 Boisz się bólu?
Tak , każdy ma swoją granicę bólu fizycznego czy emocjonalnego. Często zdarza nam się ten drugi rodzaj , przez który cierpimy. Czasem mniej , czasem więcej. Boimy się jutra. Tego co może zdarzyć się za kilka minut lub co ktoś może o nas powiedzieć. Byłam wyśmiewana w szkole. Z jednego prostego powodu. Jestem brunetką. Wszystkie dziewczyny w mojej szkole to blondynki ( nie żartuje ). I każda z nich jest podobna do siebie , każda nosi torbę , maluje się i ubiera modnie. Ja nie. Mam pleck zamiast torby z Undertale, piórnik z Nanbaki i inne. Ogólnie jestem Otaku a moja klasa tego nie akceptuje. Amen

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Nie zastanawiałam się nad tym

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Wyobrażam sobie miejsce bólu i cierpienia , gdzie płomień i zło chłoną wszystko co spotkają. Nie chce tam trafić

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Nie da się do końca zrozumieć kogoś , można wiedzieć , co dany człowiek czuje w danej sytuacji , lecz nie do końca. Każdy człowiek jest wyjątkowy i nigdy nie wiemy co siedzi mu w głowie. Dlatego postawiamy się w jego sytuacji mówiąc "Co JA bym zrobił?" I na tej podstawie budujemy swoje propozycje, jak możemy pocieszamy i wpieramy tego kogoś.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Dlatego ,że żyjemy w dziwnym świecie , gdzie okazywanie ludzkich emocji jest czasem ,albo bagatelizowane , albo odwrotnie przedstawiane. Poza tym , ludzie to bestie łaknące czyjejś uwagi i empatii.

14 Jesteś oszczędny/a?
Nie.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Dokładnie nie znam.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Wybaczyłam. Nie żałuje.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Czymś pięknym i rzadkim, niczym skarb.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Książka, bo lubię jej zapach <3

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Tak , sama odczułam to na własnej skórze, rozumiem innych , którzy się zmienili. Miałam kiedyś przyjaciółkę , która była typową szarą myszką , lecz każdy ją uwielbiał. Ja byłam przebojową kobietą optymistycznie nastawioną do życia. Za kilka lat ona stała się popularna , wredna i cóż.. Znienawidziła mnie. Ja stałam się ostrożniejsza i bardziej taktowna. Czy to nie zabawne? Jak czas zmienia role?

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
Nie mam zdania.

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
... Nie zastanawiałam się nad tym.

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Czyny. Przez nie dowiadujemy się jaki człowiek jest i jaki jest w głębi duszy, chociaż nie zawsze to tak wygląda. Dzięki nim można poznać człowieka.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Niektóre są prawdziwe , niektóre nie

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Uważam się za towarzyską , odważną, miłą dziewczynę. Ten kto nie znam mnie dobrze ocenia jako dziwną.. Taki mój urok

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Tak,było całkiem fajnie

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Nie

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Czekolada. Milka , bez dodatków. I jestem Twoja XD

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
" Jesteś jebnięta i brzydka , masz brzydki nos i oczy , ale lubię twój charakter"

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Raczej takiej nie znalazłam

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Szybki chód , plecy prosto by nie nabawić się garba , lekko szeroki krok. Zwykle idę sama , ale jeśli ktoś idzie ze mną dostosowuje się do niego. Wolę mieć rozmówcę po lewej.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE