11 marca 2018

Gra: Poznaj(my) się - woody wąs 3


61 Dlaczego alkoholik pije?61 Odp.Bo gdyby tego nie robił nie byłby alkoholikiem.

62 Dylemat moralny: W przypadku zagrożenia ciąży i ryzyka śmierci matki i/lub dziecka lekarz pierwszorzędnie powinien ratować życie matki, czy nienarodzonego jeszcze człowieka?62 Odp.Raczej lepiej uratować matkę. Zazwyczaj przy zagrożeniu ciąży przy urodzeniu dziecko może uśmiercić nie tylko matkę, ale też siebie.

63 Świętujesz Wielkanoc? Jeśli tak to robisz to dla siebie, czy tylko ze względu na rodzinę?63 Odp.Czy świętuje-Tak. Lecz z rodziną nie zbieramy jajek albo innych rzeczy które są związane z tymi świętami.

64 Kiedy jest dobry czas, żeby "pójść na swoje"?64 Odp.Z A W S Z E .

65 Czy jest jakaś cecha oczu, którą uważasz za niezwykle fascynującą? (np. kolor tęczówki, kształt, heterochronia)65 Odp. Nie. Według mnie w oczach nie ma nie niezwykłego.

66 Opowiedz jakąś zabawną historię z czasów twego dzieciństwa.66 Odp.Nope. Nie mam chyba żadnych takich historii.(Nie licząc że kiedyś bałem się tej czarnej brytyjskiej taksówki, ale tu nie ma co opowiadać)

67 Przypomnij sobie sytuację (bądź sytuacje) kiedy najbardziej się bałeś. Czym było to spowodowane?67 Odp.Nie przypominam sobie tych sytuacji(co nie znaczy że ich nie było, po prostu...)

68 Czego NIE zabrałbyś ze sobą na bezludną wyspę?68 Odp.Dzieciaków.

69 Wierzysz w karmę?69 Odp.Tak. Każdy kiedyś zapłaci za swoje czyny.

70 Jaki wynalazek XXI wieku (podkreślam XXI wieku) jest dla Ciebie znaczący i budzi Twój podziw?70 Odp.Koło...Chwila moment...*ściera plamę z monitora*Aaaaa...To z XXI a nie I wieku...W takim razie to raczej...YouTube(Jek napisał Twister)(I UnderTale)¯\_(ツ)_/¯

71 Stwórz własną listę cudów świata. Co na niej się znajdzie?71 Odp.Czyli klasyczna siódemka:(Uwaga! kolejność losowa)
1.Pizza
2.Swetry
3.Szachy
4.Electro swing
5.Handlarz iluzji(bo co innego zasługuje na bycie na tej liście?)
6.Undertale
7.Książki

72 Twoim zdaniem, dlaczego młodzież podchodzi lekceważąco do lekcji religii oraz do nauczycieli religii? Gdzie leży błąd wychowawczy - w środowisku uczniów, czy ze strony nauczycieli?72 Odp.Szczerze:Nie mam pojęcia. Wedłóg mnie Religia powinna być jak Religia, a nie jak przedmiot w szkole. Niech każdy wierzy w co chce i jak chce, mi to obojętne. Poza tym na religii zdarzają się sytuacje typu:
 "O, nie umiesz tej modlitwy. jak możesz! Prawdziwy wierzący musi znać to na pamiąć przez całe życie (itp.itd.)."

73 Wyobraź sobie najgorszą, najboleśniejszą i najhaniebniejszą torturę na świecie. Nie musi kończyć się śmiercią, choć może. Jak będzie wyglądał jej przebieg i na czym będzie polegała? Za jakie przewinienia skazywałoby się na nią?73 Odp. ...Dlaczego? NIECIERPIĘ tortur. Tym bardziej wyobrażania sobie człowieka który by doświadczał tej męki.(A robię to nawet bez mojej woli). Ale dobra! Odpowiem...Najgorszą, najboleśniejszą i najhaniebniejszą torturą jest...
Zdejmowanie butów i łaskotanie w stopy(A co myśleliście że napiszę?).

74 Wyobraź sobie, że budzisz się jutro i nagle okazuje się, że najważniejsza/najbliższa/ukochana Ci osoba w nocy w jakiś niewytłumaczalny sposób zmieniła płeć. Jak reagujesz, co myślisz, co czujesz, co robisz, jak się zachowujesz, co postanawiasz?74 Odp.Cóż...Mój zeszyt do rysunków raczej nie może zmienić płci, więc...THE END(No co?)

75 Jak wyglądałoby Twoje wymarzone miejsce odpoczynku?75 Odp.Łóżko(Bez skojarzeń)(Lenny, NIE).(Albo Hamak Lub Fotel)

76 Która z bajek Disneya najbardziej Ci się podoba i dlaczego?76 Odp.Zdecydowanie to Wall.E (Kocham ten film!)

77 Jakie wartości, spostrzeżenia i nauki pojąłeś dzięki bajkom/baśniom jakie były Ci czytane w dzieciństwie? Innymi słowy - czego się nauczyłeś?77 Odp.Żadne(chyba że to, że jak spotkasz na drodze ślepego kota i kulawego lisa, to kopnij ich w du...tyłek zanim oni to zrobią)

78 Powiedzmy, że masz szansę, pieniądze i wszystkie potrzebne czynniki, by móc zrobić COŚ. Duże coś przez duże c. Naprawdę fajna sprawa; możesz wybrać czym to jest. Kompletnie dowolnie. Wszystkie chwyty dozwolone. Czym stałoby się "coś" w Twoich rękach?78 Odp. Jakąś nową kreskówką (Albo UnderTale 2)

79 Co sądzisz o ludziach, którzy pomagają chorym zwierzętom, ale nie chcą pomagać chorym ludziom?79 Odp.Miłośnicy zwierząt(ale nie koniecznie ludzi).

81 Jaka jest Twoja definicja przyjaźni?81 Odp.Hęć bazinteresownego pomagania komuś w tarapatach.

83 Czy są jakieś kwiaty/ rośliny, które darzysz szczególnym sentymentem?83 Odp.Mlecze.

84 Jaką jesteś barwą?84 Odp.Szaro-Niebieski( Albo ciemny zielony i brązowy)

85 Czy Twoim zdaniem magia istnieje?85 Odp.Sure. Why no?

86 Chciałbyś mieć egzotyczne zwierzę? Czy może wolisz nie ingerować w ich środowisko i pozostawić je w ich naturalnych miejscach występowania? Co sądzisz o trzymaniu zwierząt w zoo oraz w cyrku?86 Odp.Czy chciałbym mieć? Jasne, ale według mnie ważniejsze jest to żeby zostawić im ich Prawdziwy dom.

87 Muzyka klasyczna. Lubisz? Słuchasz? Jacy kompozytorzy należą do Twoich ulubionych, kogo podziwiasz i szanujesz?87 Odp.Na ogół nie przepadam za muzyką klasyczną. Wolę Blues albo Jezz.

88 Jest jakaś grupa etniczna, która wzbudza w Tobie największe zainteresowanie? Jeśli tak, to jaka i co Cię w niej najbardziej interesuje?88 Odp.Nie.

89 Honor i odwaga to cechy które musimy nabyć? Dorosnąć do nich? Czy jak ktoś ich nie posiada to już nie nabędzie? Jak sądzisz?89 Odp.Każdy ma szansę mieć Honor i Odwagę. Tylko u niektórych ta szansa jest większa, a u niektórych-mniejsza.

90 Posiadasz jakieś znaki szczególne (jeśli mowa o wyglądzie czy zachowaniu)?90 Odp.Jestem bardzo wysoki. Na moim prawym policzku mam małą bliznę. Prawie ciągle się rumienię (nie wiem dlaczego). Mam zawsze brudne okulary(mniej-więcej takie jakie mam na interfejsie, czy jak to tam się nazywa), zawsze przetłuszczone
włosy. Chodzę przygarbiony z rękami w kieszeniach. Dość łatwo się rozklejam. Mam wory pod oczami. Jeśli coś nie jest dla mnie dość ważne, po prostu to olewam. Z charakteru jestem raczej miły, pomocny i leniwy. (Prawie)Zawsze znajdę sposób żeby kogoś rozśmieszyć.
Nawet w beznadziejnych sytuacjach potrafię ukryć to że jest mi przykro/zrobiłem coś złego. Jeśli komuś jast smutno(Albo ludzie się na niego wkurzają)zawsze staram się go/ją pocieszyć.  Ciągle ziewam.
Share:

5 komentarzy:

  1. Przysięgam z ręką na sercu, że kiedy to pisałem wszystko było na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanko, co miałeś na myśli odpowiadając na 77 pytanie, mógłbyś rozwinąć myśl?

      Usuń
    2. ...Szczerze: sam nie wiem(mówię serio, nie mam pojęcie, choć sam to pisałem)(Proszę, nie osądzajcie mnie)

      Usuń
    3. A kim ja jestem by cie osądzać- Sansem?

      Usuń
    4. sure. why no kiddo?(wybacz)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE