24 marca 2018

Filip Domin: DRUGA NIESPODZIANKA

Oto druga niespodzianka na którą wszyscy czekali (chyba)
Czyli moje własne, wymyślone animatroniki.
Czyli:
Lime the Lynx - ryś
Grey the Wolf - wilk
Carry the Squirrel - wiewiórka
Dot the Dog - pies
Ciekawostki:
- Lime ma melonik i czarną, długą laskę.
- Dot jest inspirowana moim psem wabiącym się Kropka.
- Animatrony zostały poniszczone ponieważ chciano je na wszelki wypadek uszkodzić tak, żeby nie mogły nikomu nic zrobić. Co oczywiście nie wyszło i atakują protagonistę każdej nocy.
- nowe wersje nazywają się New and Shine
- Lime powstał ponieważ lubię rysie
- Grey powstał ponieważ miałem fajną wizję animatronicznego wilka, co się udało i wygląda według mnie fajnie
- Carry powstała ponieważ wiewiórki są rzadkością i pomyślałem, że fajnie będzie stworzyć takiego animatrona
- Dot powstała ponieważ chciałem stworzyć mojego psa w wersji animatronika








Share:

5 komentarzy:

  1. Spoko pomysł z tymi animatronikami. Chyba była jakaś animatroniczna wiewiórka w Popgoes, ale nie jestem pewien, a pozostałych zwierząt nie kojarzę z żadnych oryginalnych części ani tych fanowskich więc gratulacje za coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysiek! :D
    Uwielniam ryśki! :D


    Bardzo ciekaey pomysł na animatroniki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. W Popgoes były dwie wiewiórki, no ale to jest fangame, a nie prawdzine Five Nights At Freddy's sooo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Miałem na myśli, że tych pozostałych nie widziałem w żadnej fanowskiej grze, czyli są KOMPLETNIE nowe i nikt wcześniej na takie nie wpadł, albo przynajmniej ja o takich nie słyszałem.

      Usuń
    2. Tak, tak, rozumiem, wiem, po prostu w pewien sposób potwierdziłam twoje słowa.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE