16 marca 2018

Gra: Poznaj(my) się - Evil Angel 2 i 3


31 Uważasz się za człowieka z którego można brać przykład?
To zależy. Jeżeli chodzi o zachowanie, to zdecydowanie nie. Jeżeli poglądy, to bardzo możliwe. A jeżeli chodzi o pisanie, to wiele osób komplementuje moje prace, ale nie chcę wyjść na chwalipiętę, więc powiem być może.

32 Z jaką postacią filmową utożsamiasz się i dlaczego?
Chyba takiej nie ma. Nie oglądam za często filmów. Chociaż jakbym się zastanowiła, to może Richie z „To”, bo często rzucam chamskimi tekstami, klnę i żartuję sobie.

33 Jakie masz zdanie na temat policji?
Jest potrzebna, a samych policjantów szanuję. Oczywiście często nerwy puszczają, kiedy jest przypadek, że policja musi przyjechać niezwłocznie, a oni przyjeżdżają 3 godziny później. Ale to raczej chyba nie wina osobnych jednostek, tylko czasami całości.

34 Jaka była najdziwniejsza rzecz, którą robiłeś/aś przed lustrem?
Udawanie, że śpiewam piosenkę, która leci na moich słuchawkach i tańczenie do tego.

35 Co uważasz na temat dyskontów z odzieżą używaną? Nabywasz ubrania w lumpeksach? Jeśli tak- pochwalisz się swoim ulubionym znaleziskiem? Czego byś nie kupił/a w takim miejscu? Czy i w Twoim mieście przez wzrost ich popularności widać wzrost cen w tego typu sklepach?
Myślę, że lumpeksy to bardzo dobra rzecz. Czasami dostaje się prawdziwe, markowe perełki, które nie są zciuchrane i wprost idealne do noszenia. Nie kupowałabym jednak w takich miejscach butów. Co do ulubionego znaleziska, to nie wiem, bo kiedy tylko zdobywam ta rzecz i zaczynam ja nosić, zapominam, gdzie ją kupiłam. I chyba nie wzrosły ceny, szczerze powiedziawszy dawno nie byłam w żadnym lumpeksie i nie pamiętam.

36 Gdybyś na kilka dni mógł/ła wcielić się w dowolną filmową lub książkową postać któż by to był? Dlaczego wybrałeś/łaś właśnie ją?
Albo Artemis Fowl, albo Vin (Z mgły Zrodzony).
Artemisem dlatego, że jest to nastolatek cholernie inteligentny, na poziomie intelektualnym Einsteina, albo nawet wyższym i chciałabym być chociaż raz taka inteligentna. A, no i trochę dlatego, żeby zeswatać go z postacią, z którą shipuję go w książkach. xD
Zaś Vin dlatego, że była Zrodzoną (po krótce: dzięki różnym metalom, które spalała w organizmie, miała różne moce, np.: mogła się przyciągać do jakiś metalowych obiektów lub odpychać się od nich, ewentualnie stawała się super silna dzięki, bodajże, stali?) i chciałabym latać po mieście, odpychając się od różnych metalowych obiektów, w mglistym płaszczu i ze szklanymi sztyletami.

37 Jaką znasz najciekawszą terapię mającą na celu poprawić zdrowie?
Za krótko żyję na świecie, żeby znać takie rzeczy. :v

38 Co zrobiłeś/aś ostatnio pierwszy raz?
Pierwszy raz robiłam „Spróbuj się nie zaśmiać Challange” z przyjaciółkami. Wyniki to 4 do 5 do 11. XD

39 Ktoś opowiedział Ci świetną historię, którą zamierza opublikować i zmarł. Fabuła jest bardzo dobra, że aż samemu masz ochotę to napisać, nawet, jeśli nie interesujesz się pisarstwem. To po prostu świetna historia i prawdopodobnie maszynka do robienia pieniędzy- co robisz?
Oczywiście, że piszę tą historię i publikuję, wcześniej pisząc, ze historię wymyśliła ta i ta osoba, która niestety zmarła. Zarobionymi pieniędzmi dzielę się z rodziną zmarłego i oboje mamy profity.

40 Jak myślisz- czy śmierć osoby poznanej w Internecie może mieć jakiś realny wpływ na Twój nastrój? (oprócz ewentualnego chwilowego smutku czy zamyślenia)
Wątpię. Zapewne byłoby mi smutno, ale dopóki nie poznam jej osobiście i nie będę do niej żywić uczuć w prawdziwym świecie, nie wpłynie to na mój nastrój (aka. Jestem bezduszną suką)

41 Wyobraź sobie, że znajdujesz na leśnej dróżce średniej wielkości, gładki, wielobarwny kamień. Po jakimś czasie zaczyna robić się ciepły, pęka i... Wykluwa się z niego smok/smoczyca. Jak będzie wyglądał/a, co z nim/nią zrobisz i czy nadasz mu/jej imię i jeżeli tak, to jak będzie ona brzmiało?
Smok lub smoczyca będzie albo koloru niebieskiego, albo czerwonego, albo oba. Piękne, duże skrzydła, długi ogon zakończony kolcem jadowym, ślicznie skrzące się w słońcu barwne łuski, wyniosła postawa, jednak w środku jest milutki i potrafi się wygłupiać oraz bawić. Oczywiście zabieram do domu, trudno, że mieszkam w bloku. A imię… Malin lub Annika, jeżeli to dziewczyna, a jak chłopak to… W sumie nie wiem, więc przyjmijmy, że Zenon. XD

42 Jakie masz zdanie na temat zdjęć Post Mortem?
Nie wiedziałam wcześniej, na czym to polega, ale gdy wpisałam w Internet (Google nie gryzie), stwierdzam, ze jest to intrygujące. Postacie wyglądają jak żywe, według mnie zalicz się to pod sztukę. Chociaż szkliste oczy są niepokojące, tak reszta wygląda moim zdaniem ciekawie.

43 Co chcesz, aby zostało zdelegalizowane?
Głupota.

44 Jeśli Twoje dziecko urodziłoby się niepełnosprawne/ciężko chore, oddał(a)byś je czy podjąłbyś/podjęłabyś się opieki nad nim? Imponuje Ci, że rodzice takich dzieci dają sobie z nimi radę czy uważasz, że utrudnili sobie życie, bo powinni je oddać?
Imponują mi osoby, które potrafią się takimi dziećmi zająć. Jestem pewna, ze instynkt macierzyński i moja miłość do dziecka nie pozwoliłaby mi go oddać, jedyne co mnie martwi, to to, czy poradzi sobie, kiedy zabraknie mnie na świecie, bo jak wiemy, niepełnosprawne umysłowo osoby mają trudności w radzeniu sobie ze światem otaczającym je.

45 Co i jak zmienić w tym kraju żeby przestały się opłacać ucieczki na "zachód"?
Znieść większość socjali, by zmusić ludzi bezrobotnych, którzy MOGĄ pracować, do pracy, dawać więcej tym, którzy na to zasługują i pracują, zaprzestać podwyżek dla innych polityków od tak, z dupy, przestać dawać miliony Rydzykowi, skoro można to poświęcić na nowe szpitale czy rozwój technologiczny… Długo by wymieniać, zdecydowanie za długo…

46 Seanse spirytystyczne, kontakty z duchami, życie pozagrobowe - dla jednych te tematy będą czymś wyjętym z absurdalnej książki lub filmu, dla drugich zaś czymś bardziej lub mniej realnym. A dla Ciebie? Wierzysz w duchy i ich przypuszczalną ingerencję w świat żywych?
Jestem pewna, że takie coś istnieje, tyle że, cytując jedną z książek serii „Rook” Mastertona, „duchy nie interesują się światem ludzi żywych”. No chyba, że mają w tym jakiś interes, na przykład zemstę, lub po prostu są złymi duchami. Ja wolę raczej takich rzeczy nie ściągać sobie na głowę, bo wiadomo, że jeżeli będziemy się o coś upominać, to możemy to dostać, ale skutki mogą być opłakane.

47 Jaka byłaby Twoja reakcja gdyby nagle podszedł do Ciebie ktoś obcy i Cię pocałował?
Pewnie dostałby w pysk. No ja przepraszam, ale czy to przystojny, czy nie, dostałby. No chyba, że to kobieta, to wtedy bym się zdenerwowała, wygarnęła i zapytała, dlaczego. W tym pierwszym przypadku też pewnie bym to zrobiła.

48 Co sądzisz o Mangach i Anime?
Nie oglądam i nie przepadam, nie mam nic do innych (chociaż kiedy moje przyjaciółki miały fazę na Anime i Mangi i spamowały memami na grupie, to miałam ochotę je zabić), którzy to lubią, póki mi tego nie narzucają. Jedyne anime, jakie lubię, to Hentaie.

49 Opisz mi siebie. Lecz nie tak, że "jestem.." Napisz to z punktu widzenia osoby trzeciej. Tak, jakbyś był/była postacią książkową, której należy zrobić charakterystykę. Uwzględnij wygląd i charakter.
Była dość wysoką blondynką o naprawdę długich włosach. Chociaż jej oczy były koloru niebiesko – szarego, inni uważali je bardziej za zielone, lub szare; ponadto były one duże. Dziewczyna nie należała do szczupłych i zgrabnych, ale też nie do grubych i uwielbiała to, kim jest, nie robiąc sobie wyrzutów o sylwetkę. Blada skóra, którą odziedziczyła po matce, powoduje, że niektórzy myślą, że to przez niedobór jakiś witamin czy innych potrzebnych minerałów. Kiedy ludzie ją poznają, może wydawać się nieśmiała, miła, uczynna i przyjacielska. Prawda jednak jest taka, że po dłuższej znajomości robi się wredna (oczywiście z sympatii), uszczypliwa, wulgarna i gadatliwa, gotowa do zażartej dyskusji z osobą o negatywnej opinii o rzeczach, które lubi. Kiedy dodasz jeszcze do tego upartość, zamiłowanie do różnych geekowych rzeczy i fandomów, otrzymujesz tą oto osóbkę.

50 Jakie masz zdanie na temat starości?
Starsi ludzie maja koszmarne warunki w Polsce. Podczas gdy w innych krajach zdecydowanie jest im lepiej, u nas rzadko im starczy pieniędzy na przeżycie. Sama starość, jako tako, wydaje mi się pewnego rodzaju odpoczynkiem i przygotowaniem się na odejście. Szczerze powiedziawszy obawiam się starości, bo boję się, że nie zdążę zrobić wszystkich rzeczy, które chciałam.

51 Co jest bronią ludzi słabych?
Agresja, pieniądze, kłamstwa, ucieczka do świata prochów…

52 Gdyby Twoja dusza rzucała cień, jaki przybierałby on kształt? Z kim lub z czym się utożsamiasz? Kto lub co jest Ci na tyle bliskie, byś mógł/mogła rzec, że jest z Twą duszą na wieki wieków powiązane i nadaje jej obecną formę?
Myślę, że moja dusza byłaby po prostu średnią, świetlną kuleczką i zmieniałaby się w zależności od mojego nastroju i samopoczucia. Jej kolor, przyjmowane przez nią inne kształty…Myślę, że jestem bardzo związana z moją rodziną, pisaniem oraz muzyką. Gdybym raptownie utraciła jedno z tych, zapewne byłaby zupełnie inną osobą.

53 Ile krzyku może być w milczeniu?
Cała masa.

54 Jaki masz stosunek do osób niepełnosprawnych? Zwracasz uwagę na ich istnienie w społeczeństwie? Potrafisz złapać kontakt z takimi ludźmi i pomagać im w trudnościach życia codziennego? Czy może niepełnosprawność Cię odrzuca?
Wiem, że takie osoby istnieją i raczej zwracam na nie uwagę, zwłaszcza, ze mi ich żal i zastanawiam się, jak poradzą sobie z życiu. Niepełnosprawność mnie przeważnie nie odrzuca, jeżeli jest ona stwierdzona i wiem o niej, że np. dana osobą ją ma. Jest tu bardziej ta niezręczność, że nie wiem, jak dana osoba może się zachować. Raczej nie mam stałego kontaktu z niepełnosprawnymi, ale nie jestem pewna, czy udałoby mi się złapać kontakt z kimś takim.

55 Pytanie egzystencjalne - dokąd nocą tupta jeż?
Tam, gdzie bezpieczniej i lepiej.

56 Jeśli podróżować to czym?
Samolotem lub własnym samochodem.

57 Czy wszyscy ludzie mają jednakowe szanse na dobre życie?
Niestety nie. Są ludzie niepełnosprawni, którzy z pewnością nie będą mogli wieść normalnego życia poprzez ich problemy, są ludzi ubodzy, na których nie zawsze przychylnie się patrzy, są ludzi z patologicznych rodzin, których ludzi często spisują na straty od razu, z góry.

58 Podzielisz się ze mną jakąś przydatną radą? Może dotyczyć czegokolwiek.
Nie jedz za dużo słodkiego, bo później będzie bardzo źle. A, no i nie zakładaj się ze mną, bo jest duże prawdopodobieństwo, że wygram.

59 Kim była Twoja pierwsza miłość? (liczy się nie tylko ta realna, ale też i fikcyjna)
Huuuh… Pierwsza to było drobne, kilku tygodniowe zauroczenie w koledze z klasy, które minęło i nic z tego nie wyszło, bo uzmysłowiłam sobie, że nic z tego nie wyjdzie, a fikcyjna… Było kilka postaci, które uwielbiałam, jedną nawet raz shipowałam ze swoją OC (ciemne czasy dorastającej Angel, ciemne czasy, za które się wstydzę), ale raczej nie miałam czegoś takiego, że „gdyby ta postać istniała, to zakochałabym się w niej”. Raczej podchodziłam z dystansem.

60 Wyobraź sobie wielki ołtarz. Polana, płonie ognisko. Ludzie dookoła mówią głośno, lecz nagle przerywają, miejsce przesłania cisza i szacunek. Na środku stoi człowiek. Szaman. Chce złożyć ofiarę. Z czego, komu? Jak on sam wygląda? Co trzyma w rękach? Jakiej jest płci, jakie ma ubrania?
Męski szaman, w drewnianą maską i piórami. Słomiana spódnica i wiele różnych ozdób, wisiorków itp. Zrobionych z różnorodnych kamieni szlachetnych i innych materiałów, wokół kostek zaplecione z trawy opaski z koralikami. Ciemniejsza karnacja, czarne włosy i delikatnie zaokrąglony brzuch. W dłoniach trzyma dziwnie powyginany rytualny sztylet. Ofiara to mężczyzna w poszarpanych ubraniach, najprawdopodobniej rozbitek, bo wyobrażam to sobie na wyspie.

61 Dlaczego alkoholik pije?
By zapomnieć o problemach, coś w stylu ukojenia dla duszy, ucieczki, dla ludzi słabych lub tych, którzy potrzebują poważnej pomocy.

62 Dylemat moralny: W przypadku zagrożenia ciąży i ryzyka śmierci matki i/lub dziecka lekarz pierwszorzędnie powinien ratować życie matki, czy nienarodzonego jeszcze człowieka?
Wydaje mi się, że ratować życie matki. Dziecko może później umrzeć poprzez komplikacje, być przydzielony do niezbyt kochającej go rodziny zastępczej, itp., a dorosła kobieta dałaby radę się pozbierać, bo jej charakter, jak i osoba, jest już ukształtowana.

63 Świętujesz Wielkanoc? Jeśli tak to robisz to dla siebie, czy tylko ze względu na rodzinę?
Chociaż świętuję Wielkanoc i wychowuję się w rodzinie katolickiej, to robię to chyba bardziej ze względu na rodzinę, niż na siebie.

64 Kiedy jest dobry czas, żeby "pójść na swoje"?
Praktycznie zawsze. No chyba, że kłócisz się z idiotą lub twoja decyzja jest skrajnie głupia i nieodpowiedzialna.

65 Czy jest jakaś cecha oczu, którą uważasz za niezwykle fascynującą? (np. kolor tęczówki, kształt, heterochronia)
Fascynuje mnie heterochronia. Podoba mi się, jak wyglądają ludzie w dwoma różnymi kolorami oczu, chociaż sama, osobiście, takiej osoby nie spotkałam.

66 Opowiedz jakąś zabawną historię z czasów twego dzieciństwa.
Jako dzieciak z przedszkola, mieliśmy bal przebierańców na pewnym placu w mieście. Kiedy wszystkie dzieciaki szły po scenie powoli, ja machałam do rodziców, nie patrząc na nic innego i przypieprzyłam w mikrofon stojący na scenie. No i jest jeszcze historia z drobnym wpadnięciem do jacuzzi w pewnym aquaparku i moich jedynych słów, którymi były „bąbelki”.

67 Przypomnij sobie sytuację (bądź sytuacje) kiedy najbardziej się bałeś/aś. Czym było to spowodowane?
Myślę, że chyba był to okres, kiedy bałam się przeraźliwie horrorów, a przed snem zawsze towarzyszyła mi pewna schiza, że coś mnie dorwie, kiedy będę spać i… Nie skończy się to oczywiście najlepiej.

68 Czego NIE zabrałbyś/zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Pustej butelki po wodzie.

69 Wierzysz w karmę?
Oczywiście.

70 Jaki wynalazek XXI wieku (podkreślam XXI wieku) jest dla Ciebie znaczący i budzi Twój podziw?
Chyba wszystkie przełomowe odkrycia w dziedzinie medycyny, takie, które potrafią ratować życie nawet w beznadziejnych sytuacjach.

72 Twoim zdaniem, dlaczego młodzież podchodzi lekceważąco do lekcji religii oraz do nauczycieli religii? Gdzie leży błąd wychowawczy - w środowisku uczniów, czy ze strony nauczycieli?
Cóżżżżżż… Lekceważące podchodzenie do nauczycieli religii w większości zapewne wywodzi się z błędów wychowawczych w środowisku uczniów, chociaż jestem pewna, że zdarzają się przypadki, gdzie to nauczyciel jest winny. A lekcje religii… Są przeważnie lekcjami luźnymi, nie oszukujmy się. Młodzież chodzi na nie głównie dlatego, że tak chcą rodzice i już; młodzież w tych czasach rzadko czuje powołanie lub związanie z religią w tych czasach, zwłaszcza przez niektóre nauki kościoła.

73 Wyobraź sobie najgorszą, najboleśniejszą i najhaniebniejszą torturę na świecie. Nie musi kończyć się śmiercią, choć może. Jak będzie wyglądał jej przebieg i na czym będzie polegała? Za jakie przewinienia skazywałoby się na nią?
Powolne zabijanie każdej, najbliższej osoby skazanego, by na końcu kazać mu żyć normalnie i kontrolować to, że nie może popełnić samobójstwa i żyć ze świadomością, że nie ma przy nim już nikogo, na kim mu zależało. Do tego doszłyby jakieś drobne, codzienne tortury, które nigdy nie doprowadzałyby do śmierci, ale powoli wyniszczały psychikę.

74 Wyobraź sobie, że budzisz się jutro i nagle okazuje się, że najważniejsza/najbliższa/ukochana Ci osoba w nocy w jakiś niewytłumaczalny sposób zmieniła płeć. Jak reagujesz, co myślisz, co czujesz, co robisz, jak się zachowujesz, co postanawiasz?
Najpierw się śmieję i to tak bardzo. Później pytam, jak to jest znaleźć się w ciele płci przeciwnej. A później idziemy pewnie robić to co zwykle. A później będziemy się martwic, jak to odkręcić.

75 Jak wyglądałoby Twoje wymarzone miejsce odpoczynku?
Przy komputerze, z muzyką na słuchawkach, wygodnym fotelem i dużą, dużą ilością weny.

76 Która z bajek Disneya najbardziej Ci się podoba i dlaczego?
Lubię wiele bajek Disneya, ale z perspektywy czasu (dawno nie oglądałam) to:
Herkules – przez moje zamiłowanie do mitologii greckiej i ostatnio jestem zakochana w piosence „I Won’t Say I’m In Love”.
Kraina Lodu – magia to lubiane przeze mnie tematy, a gdy połączymy to ze świetnymi postaciami, zimowym klimatem, który uwielbiam, to wyjdzie mieszanka świetna, jak dla mnie oczywiście.
Zootopia – całokształt. Humor, postacie, fabuła.

77 Jakie wartości, spostrzeżenia i nauki pojęłaś/pojąłeś dzięki bajkom/baśniom jakie były Ci czytane w dzieciństwie? Innymi słowy - czego się nauczyłeś/aś?
Z bajek z dzieciństwa? Chyba niczego. Z książek? Nie jedź do klasztoru na fundowaną ci wycieczkę na jakieś zadupie, bo skończysz walcząc z demonem; nie ufaj inteligentnym chochlikom; młody nie oznacza głupi… Zbyt wiele wymieniać.

78 Powiedzmy, że masz szansę, pieniądze i wszystkie potrzebne czynniki, by móc zrobić COŚ. Duże coś przez duże c. Naprawdę fajna sprawa; możesz wybrać czym to jest. Kompletnie dowolnie. Wszystkie chwyty dozwolone. Czym stałoby się "coś" w Twoich rękach?
Rozwinięcie technologii i medycyny, by mogły powstać maszyny automatycznie leczące wszystkie rany, wskrzeszające, teleportery w czasie i przestrzeni; no i chciałabym uczynić ten świat spokojniejszym, lepszym, bez korupcji, wojen i głodu. I dodać do niego trochę magii.

79 Co sądzisz o ludziach, którzy pomagają chorym zwierzętom, ale nie chcą pomagać chorym ludziom?
Szczerze? Nie dziwię im się. Zwierzę okaże wdzięczność. A człowiek nie zawsze. Sama jestem trochę bardziej wyczulona na krzywdę zwierząt i dzieci, niż ludzi. Znaczy, zależy jeszcze, czy sobie zasłużyli, czy nie, no ale…

80 Talizman chroniący nas przed złem - Jak go sobie wyobrażasz? Jest częścią biżuterii, garderoby, a może zwykłym przedmiotem? Z czego jest wykonany i na jakich zasadach działa? Odstrasza, wyłapuje? Stwórz swój "amulet", którego zadaniem będzie chronienie Ciebie. (Wyobraźnio, działaj. Bez ograniczeń.)
Talizman zmienia się w zależności od naszej potrzeby lub upodobania. Raz może być prostym wisiorkiem w kamieniem szlachetnym, drugi raz skórzaną bransoletką ze swoim znakiem zodiaku, później prostą, srebrną obrączką…

81 Jaka jest Twoja definicja przyjaźni?
Można sobie nawrzucać, zwyzywać się, nawet poszarpać się można, ale koniec końców nie możesz żyć bez tej osoby i wiesz, że twoje życie byłoby cholernie nudne bez przyjaciół.

82 Gdybyś miał/a jednym obrazkiem przedstawić cały internet co by to było?


83 Czy są jakieś kwiaty/ rośliny, które darzysz szczególnym sentymentem?
Chyba róże, bo lubię, jak delikatne są i kojarzą mi się z pisarstwem i nadawaniem weny. I kaktusy. Tak po prostu.

84 Jaką jesteś barwą?
Jestem wielokolorowa. W zależności od mojego nastroju moja barwa zmienia się.

85 Czy Twoim zdaniem magia istnieje?
Bardzo możliwe, tylko my po prostu o tym nie wiemy.

86 Chciał(a)byś mieć egzotyczne zwierzę? Czy może wolisz nie ingerować w ich środowisko i pozostawić je w ich naturalnych miejscach występowania? Co sądzisz o trzymaniu zwierząt w zoo oraz w cyrku?
Wolę się ingerować w naturalne środowisko zwierząt, ale gdybym miała już mieć takie zwierzę, to albo byłby to wilk, albo ryś, albo miś polarny, albo koala. Jeżeli chodzi o trzymanie zwierząt w zoo, to nie mam nic przeciwko, a w cyrkach zwierzęta są męczona, więc jestem absolutnie naprzeciw.

87 Muzyka klasyczna. Lubisz? Słuchasz? Jacy kompozytorzy należą do Twoich ulubionych, kogo podziwiasz i szanujesz?
Nie słucham muzyki klasycznej, mimo, iż słucham wielu gatunków muzycznych.

88 Jest jakaś grupa etniczna, która wzbudza w Tobie największe zainteresowanie? Jeśli tak, to jaka i co Cię w niej najbardziej interesuje?
Chyba nie ma takiej. W sensie, owszem, są to ciekawe grupy, ale nie interesują mnie zbytnio.

89 Honor i odwaga to cechy które musimy nabyć? Dorosnąć do nich? Czy jak ktoś ich nie posiada to już nie nabędzie? Jak sądzisz?
Tchórz przez całe życie będzie tchórzem. Większość wypadków to cechy wrodzone. Jednak nie wykluczam możliwości, że pewne wydarzenia mogą zmienić daną osobę, czy to na lepsze, czy na gorsze. 
 
90 Posiadasz jakieś znaki szczególne (jeśli mowa o wyglądzie czy zachowaniu)?
Bardzo długie włosy za tyłek, nadzwyczaj duży rozmiar buta (40 :P), bardzo blada skóra…
Share:

7 komentarzy:

  1. *Czyta jeszcze raz 90* Hmmm... Też mam 40-kę... Przypadek? Nie sądzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej problemu z butami nie mam, bo kobiety powybierają te niższe numery, a ja spokojnie, na luzaku, biorę 40.

      Usuń
    2. Heh, pewnie znasz to uczucie kiedy ktoś pyta cię o rozmiar buta, ty mówisz 40, a on/ona łapie się za głowę.
      Jeśli nie-to prawdopodobnie i tak to kiedyś nadejdzie.

      Usuń
    3. Oj, znam. Rodzina mi zawsze mówi, że nogi mam jak Podolski złodziej. No i ogólnie jak komuś kiedyś powiedziałam, że mam 40, to był szok.

      Usuń
    4. To co? Zakładamy klub Wielkiej Stopy?

      Usuń
    5. Pasuje jak rozmiar buta 2 i pół metrowego koszykarza(Czyli idealne);D

      Usuń

POPULARNE ILUZJE