11 marca 2018

Gra: Poznaj(my) się - Nikola Bluberry-

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
-1.baaaardzo się cieszę że mam własny czołg.
-2.wysadzam w powietrze szkołę (gimnazjum).
-3.wyjeżdżam za granicę.

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
-Coś czego na bank nie uda mi się osiągnąć choć mówią że jest perfekcyjnie.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
-Do wiary w "Boga''.

4 Czy boisz się ciemności?
-Nie, ciemność is my friend!

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
-Twarde. Nigdy się nie wysypiam więc nic nie szkodzi nawet bym na podłodze mogła spać.

6 Czy obawiasz się przyszłości?
-Trochę bo mam plany ale jeśli się nie uda...pomimo to wieżę że będzie OK.

7 Czego chcesz się nauczyć?
-Tańczyć.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
-Życie po życiu.

9 Boisz się bólu?
-Czasami,w zależności czy mocny czy nie.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
-Wydaje mi sie że tak...osoba będąca świadomie manipulowaną widocznie tego chce.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
-Ciemność oraz łańcuchy,kajdany znikąd.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
-Cóż...zrozumienie jest wtedy gdy 2 osoba przeżyła coś takiego jak 1.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
-Nie wiem, ludzie są dziwni...

14 Jesteś oszczędny/a?
-Tak.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
-Nie chcę wyjść na jakąś nie douczoną ale nie wiem co to jest.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
-Po jakimś czasie tak ale nie będziemy dalej razem.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
-Silnym uczuciem prosto z serducha.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
-Ebook,jest łatwiej i więcej do wyboru.

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
-Tak,czasem na lepsze a czasem na gorsze.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
-........nic?

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
-Wszystko będzie unosić się w powietrzu i mega technologia.

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
-hmmm...czyny.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
 -Są mi obojętne.Nie kieruję się żadnym i nie byłam nigdy w ten sposub postrzegana.

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
-Heh mam swoje humorki ale głównie jestem optymistką.Nigdy mnie nie interesowało co inni o mnie myślą.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
-Nie ale baaardzo chcę.

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
-Tak,parę małych dziecięcych marzeń.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
-Nie powiem.To sekret.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
-Że wyglądam jak lis pustynny przez moje uszy,które są normalne.

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
-Chyba nie ma takiej postaci,która była by do mnie podobna.

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
-Zawsze trzymam ręce w kieszeniach bo nie ma co z nimi zrobić,nie mam żadnych wymogów i chodzę w średnśrednim tępie.
Share:

3 komentarze:

POPULARNE ILUZJE