21 marca 2018

Gra: Poznaj(my) się - DodoDan 4



91 Wolisz dawać czy dostawać?
Trochę tego i tamtego. 
Lubię dawać, ponieważ lubię sprawiać przyjemność moim bliskim. Z drugiej strony lubię dostawać. Dla mnie prezenty nie są ważne tylko sam akt dawania/dostawania. Dla mnie liczy się pamięć oraz przekazane przez to uczucia. 

92 Jakiej muzyki słuchałeś/aś w dzieciństwie? Kto był Twoim idolem? A może podzielisz się jakimś teledyskiem jaki zapadł Ci w pamięć z lat, kiedy jeszcze nie trzeba było chodzić do szkoły?
Może nie jest to jakieś dalekie dzieciństwo, ale to jeden z niewielu teledysków jaki zapadł mi w pamięć. 


93 Co znajduje się na końcu tęczy? Jak byłam mała, powiedziano mi, że na końcu tęczy znajduje się garniec ze złotem. 

94 Pytanie pół żartem pól serio: Jesteś, czy Cię nie ma? Ciałem jest tu, po drugiej stronie ekranu. Lecz umysłem jestem daleko, tam, gdzie nie był jeszcze żaden człowiek.

95 Co poprawia Ci samopoczucie, gdy masz zły nastrój?  Przebywanie z moją rodziną albo słuchanie muzyki.

96 Mówi się, że teraz ludzie obnoszący się ze swoją depresją pragną ściągnięcia na siebie uwagi. Lecz jak my - jako odbiorcy - powinniśmy zareagować na te żale internetowe? Ignorując czy próbując pomóc? Może masz jakiś inny sposób? Liczysz się z konsekwencjami?   Osoba z depresją raczej by się z nią nie obnosiła, przynajmniej tak myślę. 
Niestety nie da się udowodnić, czy są to prawdziwe żale i ta osoba serio potrzebuje pomocy, czy to zwykły fake – zrobiony tylko dla rozgłosu. 
Jestem jaka jestem i raczej starałabym się pomóc tej osobie, chociaż i tak za wiele bym nie zdziałała, jeśli byłaby to prawda. 

97 Jaki powinien być ideał nauczyciela? Przede wszystkim wymagający - od siebie i od uczniów. 
Nauczyciel powinien zaciekawić uczniów swoją lekcją oraz traktować na jak ludzi sobie równych, a nie jak bachory, które nic nie zrozumieją.

99 Wyobraź sobie dzisiejszy świat bez prądu. Jak by Twoim zdaniem wyglądał?  Myślę, że podobnie jak w tym serialu.

101 Co uważasz za najpiękniejsze w świecie?  Posiadanie rodziny, przeżywanie wspólnie chwil. Cieszenie się, płakanie razem i tworzenie wspomnieć. 

102 Samotność to błogosławieństwo czy przekleństwo?  Szczerze to trochę błogosławieństwo jak i przekleństwo. Jest błogosławieństwem, gdy potrzebujemy odpoczynku od ludzi, od trudności. Jednak kiedy jesteśmy cały czas samotni, mamy problem z wyjściem z niej. Zaczyna być naszym jedynym towarzyszem, który nie będzie chciał nas opuścić.   

103 Gdyby zazdrość pewnego dnia przybrała dowolną postać, jak według Ciebie mogłaby wyglądać?  Coś człekokształtnego, czarnego jak smoła, mówiące to co czujemy, gdy jesteśmy zazdrośni.

105 Czego możemy się nauczyć od naszych przodków? Co natomiast musimy poznać na własnej skórze?  Możemy uczyć się na ich błędach oraz pomyłkach. Dzięki nim możemy szybciej poradzić sobie z niektórymi przeszkodami. Lecz czasami musimy sami doświadczyć bólu, cierpienia albo radości, aby czegoś się nauczyć. 

106 Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?  Relacje z moją rodziną. Bardzo mi na nich zależy i są dla mnie wszystkim. 

108 Jaki jest Twój stosunek do plotek? Interesują Cię? Czy może brzydzisz się nimi? Co myślisz o plotkarzach? Co można uznać za plotkę a co za fakt? Plotki mnie nie interesują. Nie lubię ich i zawsze okazują się być kłamstwami na temat danej osoby. Nie bardzo przepadam też za plotkarzami. Według mnie to osoby szukające sensacji i nie są dobrymi powiernikami tajemnic. 
Myślę, że na początku trudno rozpoznać czy to plotka, czy jakiś fakt. Samemu trzeba to jakoś zweryfikować.
   
109 Zbierasz/kolekcjonujesz coś?  Od dziecka kolekcjonuje pocztówki. Z każdego miejsca jakie kiedykolwiek odwiedziłam mam parę pocztówek.
 
110 Wyrzucanie jedzenia - jaki masz do tego stosunek? Czy uczono Cię w domu szanowania chleba?
A może nie masz oporów przed wyrzucaniem kanapek do kosza? U mnie w domu staramy
się nie marnować żywności. Jeśli mamy jakieś stare bułki to wkładamy je pod kran, a potem do piekarnika. Są ciepłe i smaczne.

111 Jakie masz zdanie na temat spania ze zwierzętami domowymi - kotami lub psami? Uważasz, że jest to urocze, odrzucające, teoretycznie miłe, ale praktycznie uciążliwe, a może postrzegasz takie praktyki jeszcze inaczej?  Kiedyś uważałam to za uciążliwe, ale teraz jest inaczej. Uwielbiam spać z jednym z moich psów. Kładzie mi się w nogach i przesypia całą noc, a nad ranem przytula się. Daje mi to pozytywną energię, na dobre rozpoczęcie dnia.  

113 Która lektura szkolna najmniej przypadła ci do gustu?  "Krzyżacy" Sienkiewicza. Wiem, że niektórzy to uwielbiają, ale mnie zanudziła. To pierwsza i jedyna książka, nad którą zasnęłam.  

114 Jak wyobrażasz sobie swoich przodków? Pradziadów, starszych? Co taki Twój przodek mógł robić w średniowieczu, w starożytności, do jakiej grupy społecznej należał? Jest to pytanie na wyobraźnię i przeczucia, a jeśli wiesz, jak było naprawdę, nie pogardzę i takim opisem na faktach. Nie ograniczaj się.  Tata zawsze się śmieje, że my z siostrą na czele z mamą jesteśmy czarownicami. Czasami dzieje się tak jak chcemy, jest to naprawdę śmieszny zbieg okoliczności. 
Myślę, że w średniowieczu moi przodkowie byliby swego rodzaju czarownikami, czarownicami. Poznającymi tajniki magii, podczas rozgwieżdżonych nocy. Pewnie ich strażnikami były wilki, ponieważ czuję więź z tymi zwierzętami.  

115 Co byłoby dobrą przynętą na połów syren?  Nie wiem, co mogłoby pomóc zwabić syreny. 

116 Gdyby Polska nagle zwidziała sobie zmienić stolicę i od Ciebie zależałby wybór tej następnej, na co padłby Twój wybór i dlaczego? 
Szczerze to nie wiem. Dla mnie może zostać tam, gdzie jest. 

117 Jesteś gościem u Hannibala. Proponuje, że zrobi potrawę na Twoje życzenie, z zastrzeżeniem, że nie zrobi nic dla wegan (ohoho). O co go poprosisz?  Odmówiłabym. Nie potrafiłabym zjeść żadnej z jego potraw. 

119 Wiele osób mówi, że dla swojej miłości, zrobiliby "wszystko". Lecz "wszystko" to naprawdę bardzo wiele. Czy można powiedzieć, że takie osoby nie znają wagi wypowiedzianych słów? Czego Ty byś nie zrobił/a dla swojego partnera? Myślę, że jedni zdają sobie sprawę z tego co mówią, a inni nie. Według mnie tylko ci co prawdziwie kochają, są gotowi do poświęceń.
A ja? Nie miałam nawet nigdy chłopaka i nie wiem, czy umiałabym pokochać tak obcą osobę.

120 Czym mogą imponować starsi ludzie? Jak myślisz, dlaczego wielu młodych ich nie docenia?  Starsi ludzie to dla mnie skarbnica wiedzy. Uwielbiam pytać dziadków jak to kiedyś wyglądało. Jak wszystko było na kartki. Jak babcia grała na skrzypcach. Ogólnie jak kiedyś się żyło. 
Lubię tez znać ich opinie na dzisiejsze sprawy, ponieważ dzięki nim mogę na to spojrzeć z zupełnie innego punktu. 
Myślę, że młodzi nie doceniają starszych z powodu innych poglądów. Starsi swoje przeżyli i czasami uważają, że tylko oni mogą mieć rację, a młodzi zawsze się mylą. Uważam, że obie grupy się czasami nie doceniają. 

Share:

1 komentarz:

POPULARNE ILUZJE