2 marca 2018

LIVE - IB

Dzisiaj po 00:00 na moim kanale na YT będzie live z gry Ib. 
Link do kanału: klik

 Od razu zaznaczam, że nie grałam w tę grę, zaś Samael jak mi powiedziała, że muszę w nią  koniecznie zagrać wiedziałam, że coś będzie z tą grą. Dlatego postawiłam warunek (wiedząc jak Samael nie lubi livów) że zagram, pod warunkiem live. 

...
Determinacja Samael okazała się jednak znacznie większa, dlatego khem. Zapraszam na live. Będziecie mogli być naocznymi świadkami, jakim wielkim tchórzem jestem xD
Share:

5 komentarzy:

  1. O taak <3 Ib to już chyba klasyka, jeśli chodzi o horrory z RPG Makera. Mega klimatyczne, więc tak... Cieszę się bardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam parę gameplay'ów z 'Ib' i ta gra jest fantastyczna. Zgadzam się z Nessą, że jest klimatyczna.
    I też cieszę się, że będziesz w to gra, dlatego życzę miłej gry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę polecić grę z całego serduszka. Jeśli lubisz się bać, rozwiązywać zagadki logiczne oraz drobne zręcznościówki to ta gra jest dla ciebie. Najpiękniejsza jest muzyka (i to słychać już w menu głównym), która przyciągnęła tak wielu fanów. Tak samo zresztą jak ciekawe postacie i wiele zakończeń. Cieszę się, że w nią zagrasz, bo naprawdę warto. (Tak swoją drogą, jeśli zrobisz zakończenie Forgotten Portrait, to się rozpłaczę. T-T)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat niedawno grałam, bardzo ciekawa! Z tego co pamiętam, ma kilka zakończeń;;

    OdpowiedzUsuń
  5. oh! Mike Inel robil to tego animacje, z tad kojarzylem ta postac.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE