3 listopada 2018

Mua ha ha ha - Plany na listopad

Witajcie kochani!
Ta notka powinna pojawić się jakieś trzy dni temu, ale cóż... khem.
Mam dla was kilka dobrych wiadomości! 
Po pierwsze
Muh widziała już nasze wspólne dzieło i nawet skomentowała je! 
Możecie przeczytać jej reakcję tutaj - po angielsku, na jej tumblr 
W skrócie - popłakała się ze szczęścia, nie spodziewała się takiej dobroci i chęci rozweselenia jej! Tak więc spisaliście się na medal - wszyscy, którzy brali w tym udział oraz ci, którzy nawet myślą i biciem serca, starali się i pomyśleli o depresji jaka teraz niszczy jej duszę. 

Druga dobra wiadomość. Już prawie wszyscy przesłali swoje prace na kalendarz. Została jeszcze Oczytana i Sansy, ale i one niebawem przyślą swoje prace. Przypominam, termin zgłaszania zamówień na kalendarz upływa 10, czyli za tydzień. Ostatecznie, jeżeli nie będziecie mogli do tego dnia się zdecydować, później już tak - czyli będziecie potrzebować kilka dodatkowych dni - nie ma sprawy. Ostatecznie informacje mogą wpływać do 18. Przypominam, że 22 jestem umówiona w drukarni, więc do tego dnia będę chciała mieć już wszystkie wpłaty zrobione. 
Jeżeli chcesz mieć pewność, że Twoja wpłata została zaksięgowana napisz do mnie na maila, zawsze kiedy odksięguję wpłatę wysyłam maila do autora, aby miał pewność i spokojną głowę. 

Serdecznie też chciałam podziękować Usterce i Oczytanej, które zajęły się tegorocznym eventem halloweenowym. Dziękuję też wszystkim, którzy wzięli w nim udział!

Informuję też, że powoli powraca mi wena i uciekam przed jesienną chandrą. W tym miesiącu, jako że będę miała dwa tygodnie urlopu, planuję nadrobić zaległości z opowiadań i komiksów. Wraca mi też faza na UT, głównie za sprawą DeltaRune, jakie wyszło. Mam wrażenie, że Toby publikuje coś, w ważnych dla mojego życia momentach. 
Dlatego bądźcie cierpliwi. Urlop zaczyna mi się za tydzień, więc do tego czasu jeszcze będzie trochę cicho, ale zamierzam ruszyć z kopyta!

Ah, odnośnie gry. To robię livy na moim YT. Tutaj macie pierwszą część
Chcę, aby codziennie coś się pojawiało, więc jak mi się uda - to dzisiaj będzie kolejna część. Przejdziemy tę grę razem! 
 No i w sumie tyle ode mnie...
Jakieś pytania? :D

Share:

13 komentarzy:

  1. Tak Yumi, mam pytanko. Jak tam zdrówko, bo mnie coś jesienne przeziębonko chyba łapie? I ogółem wszystkiego dobrego, weny, udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie narzekam, czasem się kaszlnie, czasem nosem pociągnie, ale nic poważnego.
      A jak Cię coś łapie, to cytryna w skarpety na zbicie temperatury i pod koc! Nie daj się chorobie!

      Usuń
  2. Autorka Skeleton's games dodała 3 nowe rozdziały, Yumi masz w najbliższych planach je przetłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, choć dwa z trzech. Nie będę tłumaczyć tego rozdziału z Muffet i Grillbym. ^^ Raczej...

      Usuń
  3. Mam pytanie Yumi. Czy mogła byś przetłumaczyć jakieś opowiadanie z Gasterem? Jeśli miała byś na to ochotę oczywiście! Osobiście uważam że jest go za mało na tym blogu ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo gdybyś zechciała byłoby wspaniale ^^

      Usuń
    2. Gaster to naprawdę ciekawa postać, jednak mało jest opowiadań - albo ja nie umiem ich szukać - naprawdę dobrych z Gasterem. Jeżeli znasz jakieś - poleć, z przyjemnością się za nie zabiorę.

      Usuń
    3. Nie udało mi się nic znaleźć... ;w;

      Usuń
  4. Cóż, wydaję mi się że muszę wam pogratulować!
    Fakt, nie wziąłem udziału w prezencie, ale od początku miałem nadzieję że Muhbeez go zobaczy.
    Sam wiem jak to jest być w dołku emocjonalnym i mam nadzieję że ją z niego w pewnym stopniu wyciągnęliście.
    Cieszę się że wraca Vena na UT.
    +Mam wrażenie że UT Nareszcie Odżyje! W końcu jest nowy temat na Komiksy. (i opowiadania)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, już widać jak Fandom odżył . już widziałam kilka fanartów,oraz już pojawią remixy itp. poczekam tylko na opowiadania.
      Jak długie masz ten urlop Yumi ? bo już wszyscy załatwiają ci zajęcie na ten okres xD
      fajnie , że autorkę ucieszyło pracę wszystkich :D taki symboliczny prezenty , a tyle radość. Kto by się spodziewał ^^?

      Usuń
  5. Czy dokończysz komiks Naprzeciw ?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE