24 listopada 2018

Komiks: Zagrajmy - 1 [Let's Play - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: Sam chce zostać twórcą gier, lecz nim na dobre rozpoczęła swoją przygodę popularny gamer nagrał filmik, jak gra w jej pierwszą grę i dał jej złą ocenę. Co gorsze, odkryła zaraz potem, że to właśnie on jest jej nowym sąsiadem! Oto historia o grach, memach i społecznej niepewności. Przychodzisz dla fabuły, zostajesz dla pieska. 
Autorka: Mongie
Link do komiksu: Webtoon
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Spis treści
1 | (obecnie czytane) 2 | 3 | 4 | 5
6 | 7 | 8 | 9 | 10 





































Share:

11 komentarzy:

  1. Wooo, ten styl jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, yumi kocham cię��, ten komiks jest świetny, po prostu nie mogłam się oderwać i w ciągu nocy, przeczytałam całe ��. Nie ogarniam jak ci się udaje znaleźć takie świetne rzeczy w necie, ale winszuje o królowo znajdziek.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się wyłamię, nie zostanę dla pieska. Zostaję dla bohaterki, bo mi przypomina Chare, tylko żółtego paska brakuje na sweterku XD Jak jeszcze charakter będzie podobny, to ciekawie to będzie :D Yandere desu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam komiks po angielsku i naprawdę się cieszę że będzie tłumaczony! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. OMFG XDDD <3 Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że tłumaczysz ten komiks. On jest obłędny, cudowny i taki awww miejscami <3 W dodatku kreska to cudo. Naprawdę cudo, na które mogę patrzeć dniami i nocami <3 To się tak przyjemnie czytaa <3
    Udało mi się już Melindę zarazić tym, tylko się zastanawiałam, kiedy i to tutaj się pojawi xD Takie ciche a może moooże xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a weź... nwm jak ty mi to zrobiłaś, ale dawno nie miałam na jakiś komiks inny niż Undertale bakcyla xD

      Usuń
  6. Opis mnie ma. Piesek też. :V
    Na razie to bardzo prawdziwe, łącznie z atakiem psychofanów na tytuł, który skrytykował ich idol. Cóż, facet nie zrobił nic złego, ale tak to niestety bywa, jeśli pośród odbiorców trafi się na niewychowane bydło…
    No nic, zobaczymy. Informatyk odmeldowuje się. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jprdl Yumi ty mi chyba w myślach czytasz... tak wielbię ten komiks i się właśnie zastanawiałam co by było jakby u ciebie był
    I JEST. Moje serduszko się raduje <3 też ciekawe w jakim czasie nadgonisz komiks, bo rozdziałów jest sporo i nadal ich liczba rośnie
    Nie mogę się doczekać kolejnych tłumaczeń rozdziałów z Let's Play w twoim wykonaniu<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak będzie wyglądać moje przyszłe życie XDDD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE