2 listopada 2018

LIVE - Delta RUNE

Zastanawiałam się przez jakiś czas czy zrobić live, czy zrobić nagranie tego jak gram, a potem zmontować to z dźwiękiem. 
Ale czego?
Niedawno Toby Fox, twórca Undertale, wypuścił nową grę. Delta RUNE! 
Póki co więc, teraz będzie live. Potem wraz z czasem czy z waszymi podpowiedziami zdecyduję, czy dalej ciągnąć live, czy raczej lepiej jest robić to drugie. 
Ale....
Zapraszam was na pierwszy live z serii Delta Rune! 
Edit: Który zacznie się za jakieś 10 do 15 minut, jak tylko poustawiam OBS i wszystko xD
Share:

13 komentarzy:

  1. Bardziej bym powiedziała Trail, niż nową grę XD
    On ledwie zrobił pierwszy rozdział! Ja tą grę przeszłam 4 godzin 31 pażdziernika.
    Ja chce teorii, czym jest ta historia!?
    -Preglem ( nie wiem jak się to piszę)
    -czy wydarzeniam po Paczyfiki/Geno/Facyfiki
    - pierwotna linia czasowa ( ta prawydziwa)?
    takkkk dużo pytań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości ludzie piszą że to jest alternatywne uniwersum gdzie potwory nigdy nie były uwięzione i żyją na powierzchni

      Usuń
    2. Ja myślę, że może też udało im się jakoś wyjść z pomocą pierwszego człowieka. Albo zostali uwięzieni nie pod ziemią, ale po prostu na jakimś odgrodzonym terenie. Bo to trochę dziwne, że w miasteczku na powierzchni nie było poza nami ani jednego człowieka.
      W każdym razie to na pewno żaden ciąg dalszy a alternatywny świat, w którym jesteśmy pierwszym człowiekiem, który jednocześnie nie jest Charą. W zasadzie w undertale chyba nikt wprost nie powiedział, że pierwszy człowiek miał na imię Chara. Jego imieniem było to,które sobie nadaliśmy, a Chara to demon który przychodzi po genocide. Tak z drugiej strony Kris jest przez tego demona opętany, a ja jakoś z miesiąc temu miałam poważną rozkminę, jak złożyliśmy te dwie postaci w jedną.Znaczy skąd nam się wzięło, że Chara i pierwszy czlowiek to jedna osoba?

      Usuń
    3. Toby fox powiedział że to inne uniwersum na twitterze

      Usuń
  2. Właśnie skończyłem ogrywać... I JA SIĘ PYTAM CO SIĘ ODJANIEPAWLIŁO!? JA CHCĘ WIĘCEJ! Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi. Zastanawiające jest to, kiedy bądź gdzie dzieją się wydarzenia przedstawione w grze? Moim skromnym zdaniem jest to jakaś alternatywna wersja świata, a przynajmniej tak sugerowałby tytuł, który jest anagramem. Tak więc mamy, mniej więcej, te same postaci, jednakże inaczej poprowadzona historia. I ta ostatnia scena, nie wiedzieć czemu cieszyłem się jak małe dziecko! Ciekawe czy jakby nazwać postać odpowiednim imieniem to by coś dało jak w przypadku UT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nazwiemy się "Kris", początkowe zdania wypowiadane do nas się zmieniają.
      ~xay

      Usuń
    2. Bo azzy mowi w prosty ze 8staniałq chara i żebym z czlowiek8em... Chyba x.x

      Usuń
    3. Ciekawa też była rozmowa z Sans'em. "Przecież dopiero się spotkaliśmy" :D

      Usuń
  3. Jak się wejdzie do tej szafy z Susie i się spadnie to jest easter egg związany z gasterem :p
    jak się próbuje zadzwonić komórką to jest taki charakterystyczny dźwięk z notatki numer 17 gdzie gaster opisuje swój eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  4. O i mnie jeszcze coś naszło. Sam przeszedłem pacyfiste, ale jak to bywa, sprawdziłem geno... I tutaj haczyk się pojawia. Gra już od samego początku nas informuje, że nasze wybory nie mają znaczenia. Innymi słowy, tu nie ma geno, może będzie w rozdziale 2, skoro nasz ukochany duszek wyrwał nam duszę =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ciekawe czy gaster nadal tkwi w próżni czasowej. :p

      Usuń
  5. Jak się wejdzie do tej szafy z Susie i się spadnie to jest easter egg związany z gasterem :p
    jak się próbuje zadzwonić komórką to jest taki charakterystyczny dźwięk z notatki numer 17 gdzie gaster opisuje swój eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie Fox potwierdził, że świat z nowej gry to alternatywna rzeczywistość, a Undertale pozostaje jakby "nietknięte" po przejściu pacyfistycznej ścieżki - wszyscy tam są szczęśliwi.

    Jednak musimy nacieszmy się tym co dostaliśmy, bo raczej na całą grę poczekamy długo... bardzo długo... o ile w ogóle takowa się pojawi. Tobie napisał, że maksymalny czas, jaki chce poświęcić na tworzenie reszty gry to 7 lat, a biorąc pod uwagę aktualne tempo pracy, jest to niewykonalne.

    "Since I haven't started assembling the team yet I have absolutely no estimation of its completion. It could take up to 999 years depending on the efficiency level." heh...

    Tu macie całość tego tekstu, jeśli Was ciekawi: http://www.twitlonger.com/show/n_1sqn3p9

    S. alias Kiełbiewełbie

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE