1 grudnia 2019

Wielki Powrót!


Kochani!
Długo mnie z Wami nie było, ale zamierzam to zmienić! Od grudnia będzie mnie zdecydowanie więcej.
Głównie dzięki temu, że nie pracuję już w kołchozie zwanym Stonką i tak strasznie się z tego powodu cieszę, poczułam się wolna. Naprawdę wolna. W końcu mam czas dla siebie.
Nawet tak wczoraj siedząc i oglądając Umbrela Academy myślę, że mam ochotę coś potłumaczyć, coś porysować i w ogóle. Jakbym chciała nadrobić ten stracony czas!
Jednak jako przez to, że długo mnie nie było jestem świadoma, że i Wy się zmieniliście, dlatego udostępniłam ankiety aby wiedzieć mniej więcej czego potrzebujecie i czego po mnie oczekujecie 
To takie moje rozeznanie. Na pierwszy ogień pójdzie oczywiście My Boo bo chcę to dokończyć, oraz nadrobić to tam, gdzie mam zaległości. 
Troszeczkę wciąga mnie fandom My Hero Academia, ale tylko troszeczkę, odnalazłam kilka fajnych opków i komiksów z Undertale, więc wbrew temu co powiedziałam - nie chcę z nim kończyć definitywnie. 
Ale wpierw jakość materiałów.


To oczywiście nie wszystko. Naprawdę chcę poznać czym się teraz interesujecie i co się Wam podoba Ale póki co mogę zrobić tylko kolejną sondę by wiedzieć co sprawia wam najwięcej radości



Chciałabym dowiedzieć się jak najwięcej o Was i Waszych pragnieniach. Przepraszam też, że w tym roku niczego Dla Was nie przygotowałam na okres świąteczny, ale może uda mi się to nadrobić.
Bardzo Was kocham i cieszę się, że mimo wszystko nadal ze mną jesteście.
Zima już za rogiem, więc czas szykować ciepłe buciki i czekać na Mikołaja za oknem. Hah!
Jeżeli macie jakieś pytania czy sugestie co mogłoby się jeszcze znaleźć na blogu - dawajcie znać!

Ah no i założyłam konto na Eldarii i idzie mi całkiem dobrze. Jeżeli któraś z Was też tam gra - walcie śmiało! Mój nick to yumi-mizuno i zachęcam do grania i zapraszania ^^
Share:

8 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się z powrotu x3 Czekamy na więcej twojej obecności <3!
    A teraz spójrz na ten gif:
    królik to ja z Oczyś
    kibelek to blog
    Grzałyśmy i pilnowałyśmy dla ciebie x3
    https://www.gifbay.com/gif/err_sure_why_not-132038/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, link nie działa więc zapodaję drugi :
      https://tenor.com/oKAq.gif

      Usuń
    2. ... xD ty zawsze znajdziesz odpowiednie gify xD

      Usuń
  2. Nie ma to jak miły początek grudnia, razem z powracającą Yumi. OwO

    OdpowiedzUsuń
  3. YUumi ciesze ze wrócilaś. Szkoda że jestes na bezrobociu ale co zlego to nie my.
    Fajnie ze robisz MHA bo to ciekawe anime . Mozna jeszcze podslyaś jakies opka :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wracasz, tęskniłam za codziennym sprawdzaniem bloga :3

    Cieszę się, że zainteresowałaś się MHA, w sensie wiem że nie napisałaś że będziesz tłumaczyć jakieś komiksy lub opowiadania z MHA ale daje mi to nadzieje że może jakieś tłumaczenia się znajdą na blogu XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię znowu widzieć na blogu świętujemy ����

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE