8 lutego 2021

Plany na luty??? Garść informacji

 


Cześć wszystkim. Tu Oczytana

Mieliśmy przerwę w robieniu planów z prostego powodu. Absolutnie żadne z nas nie miało czasu.

Więc jakie są teraz plany? Na pewno ja chcę zaliczyć sesję, bo zapasy tłumaczenia mi się skończyły, a póki tego nie ogarnę to z mojej strony ciężko będzie na coś liczyć.

Dalej mam Springtrapa i Deliah, którego w końcu w najbliższym czasie wrzucę (jak i parę rzeczy, które dostałam od kilku osób już jakiś czas temu)

Co do Springtrapa i Deliah- long story short- Autorka ostatnią stronę komiksu wrzuciła rok temu. Od tego czasu mówiła, że potrzebuje odpoczynku od tego komiksu, ale kontynuowała inny z uniwersum FNAF i swój autorski. W międzyczasie zmieniła swój nick, chcąc być rozpoznawalną po swojej twórczości a nie tylko po Springtrapie i Deliah. I cóż. Potem ze spokojnego mówienia, że potrzebuje odpocząć zaczął się atak z jej strony na ludzi, którzy pytali się o komiks. No i generalnie wyszło niefajnie. Ludzie nie wiedzieli jaki jest jej stosunek do komiksu, bo zablokowała możliwość komentowania kilku ostatni notek i jak to obserwowałam to wszystko działo się w takich...relacjach? Na DA. Nie jestem pewna jak to się nazywa. Ale cóż. Z tego co wiem to ludzie bardzo intensywnie zasypywali ją pytaniami o S&D i w wiadomościach prywatnych i pod wszystkim co się u niej dało. Ona była szorstka, oni byli osaczający i namolni... i finalnie autorka dezaktywowała konto. Nie wiadomo czy wróci. Więc generalnie komiks porzuciła na samym finiszu jego tworzenia, w trakcie kulminacyjnego momentu. Wszystkie strony mamy więc wyrównamy się z oryginałem, ale nie liczyłabym na to, że autorka kiedykolwiek dokończy komiks.

Ankieta

Jakiś czas temu wstawiłam na bloga ankietę. I tak. Wiem, że źle ją zrobiłam, bo można było głosować wiele razy zamiast raz. Muszę nad tym jeszcze popracować. W każdym razie. Wygrało Endertale. I tak. Wiem, że w momencie ściągania ankiety było to Zombietale, ale wina znów leży po mojej stronie- myślałam, że zdjęłam ankietę, a zapomniałam zapisać zmian na blogu i ankieta pozostała. Endertale jednak wygrało i to ono będzie tłumaczone w pierwszej kolejności.

Wydaje mi się, że to na ten moment tyle. Żyjemy, ogarniamy, potrzebujemy tylko mieć czas by ogarnąć wszystko to, co planujemy.



Share:

3 komentarze:

POPULARNE ILUZJE