26 lutego 2021

Undertale: Handplates- Pewnie, że widziałem dobroć [Of course I’ve seen kindness- Tłumaczenie PL]

   

 Oryginał: Zarla
Tłumaczenie: Shiro Higurashi

Notka od tłumacza: Komiks autorstwa Zarla. Opowiada on o początkach życia Sansa oraz Papyrusa, którzy powstali jako dzieło eksperymentu Gastera. Tytuł - Handplates nawiązuje do znajdujących się na dłoniach Papyrusa i Sansa tabliczkach, jedynej rzeczy łączącej ich z tragiczną przeszłością. Dlaczego nie pamiętają swojego wcześniejszego życia? Jak stali się wolni? Co się stało z Gasterem? Zapraszam do śledzenia komiksu po te i inne odpowiedzi.

Spis treści:

/poprzednie strony/

KOSTKA RUBIKA:

To była w 90% wina grawitacji
Jakim cudem ją wziąłeś 
Uzdrowienie
Gdybym nie znał cię lepiej 
Dałeś z siebie wszystko
Czemu taki jestem?
Pewnie, że widziałem dobroć (Obecnie czytane)

WIDZENIE:

Sypnęło się
...

Share:

4 komentarze:

  1. Niezła robota mam tylko pytanko bo kiedyś na blogu był komiks mój martwy chłopak? Czy jakoś tak czy orginalny twórca przestał tworzyć czy wy przestaliście tłumaczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiks będzie tłumaczony z czasem dalej. Sporządziłam listę tłumaczeń, które nie zostały dokończone i sukcesywnie staramy się ją uzupełniać. Na "Mój martwy chłopak" też przyjdzie czas ^^

      Usuń
    2. Dziękuje ci bardzo i całej ekipie

      Usuń

POPULARNE ILUZJE