5 marca 2021

Undertale: Handplates- Sypnęło się [Beans are spilled- Tłumaczenie PL]

 Oryginał: Zarla
Tłumaczenie: Shiro Higurashi

Notka od tłumacza: Komiks autorstwa Zarla. Opowiada on o początkach życia Sansa oraz Papyrusa, którzy powstali jako dzieło eksperymentu Gastera. Tytuł - Handplates nawiązuje do znajdujących się na dłoniach Papyrusa i Sansa tabliczkach, jedynej rzeczy łączącej ich z tragiczną przeszłością. Dlaczego nie pamiętają swojego wcześniejszego życia? Jak stali się wolni? Co się stało z Gasterem? Zapraszam do śledzenia komiksu po te i inne odpowiedzi.

Spis treści:

/poprzednie strony/

KOSTKA RUBIKA:

To była w 90% wina grawitacji
Jakim cudem ją wziąłeś 
Uzdrowienie
Gdybym nie znał cię lepiej 
Dałeś z siebie wszystko
Czemu taki jestem?
Pewnie, że widziałem dobroć

WIDZENIE:

Sypnęło się (Obecnie czytane)
...

Share:

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli twoje tłumaczenia będą takiej jakości jak ten komentarz, to nie bierz się za nic... xD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Umm... widziałam wczoraj komentarze, ale byłam w podróży i nie mogłam odpisać. Co do tłumaczenia jakie dla nas byś miała:
      1. Musisz mieć zgodę od autora komiksu/opowiadania na tłumaczenie i upublicznianie tego.
      2. Chcemy wiedzieć co konkretnie tłumaczysz.
      3. Zastrzegamy sobie, że jeśli tłumaczenie nie będzie dobrej jakości to po prostu go nie opublikujemy.

      Napisz proszę do nas na handlarziluzji@onet.pl i na spokojnie omówimy co i jak.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE