7 grudnia 2018

Kilka ogłoszeń i wyjaśnienie paru kwestii

Witajcie!
Hem jak by to powiedzieć i od czego zacząć, bo jest sporo co chcę powiedzieć.
Ale bez obawy! Nic strasznego!

No to może zacznę od tego, że staram się wyrobić dzienną normę przynajmniej jednej notki na blogu - jak powiedziałam, ten blog odzwierciedla mój stan emocjonalny oraz zainteresowania. 

Co można zatem wnioskować? 

Dużo myślami błądziłam po wszystkim. 

Bywały też takie okresy kiedy depresja zacisnęła swoje macki tak mocno na moim sercu, że nic nie wrzucałam.

Ale nie dam się jej, bo to walka. Dokładnie. I każdy, kto ma depresję, nie tylko ją ma, ale musi walczyć. Walczyć w każdej chwili swojego życia. Bo depresja to ... ja ją sobie wyobrażam jako takiego cementowego człowieka, który uwiesił ci się na szyi i mówi, że właściwie ni cnie ma sensu. 

Heh. 
Ale nie o tym.

Bo walczę i jak widać, walkę wygrywam.

Mój stan ostatni też mógł być spowodowany chorobą przez jaką przechodzę. Ile to już, prawie miesiąc? Zaczęło się niewinnie, katar, kaszel, potem mocniejszy kaszel i jeszcze mocniejszy kaszel, potem bóle pleców, wymioty. Zapalenie oskrzeli - powiedział lekarz. Ok. 
Obecnie w mojej kartotece jest informacja, że mam OSTRE zapalenie oskrzeli, dodatkowo lekarze bojąc się, że mam już zapalenie płuc kazali mi niedawno zrobić selfie kości na plecach. 
Myślicie, że poderwę na to Sansa? ;3 

Ale czuję się fatalnie. Dzisiaj miałam a planach zalać was komiksami, których mi się uzbierało wiele. Ale ugh...

Wyszło jak zawsze.

Zaczęłam ściągać fanowskie gry UT i w nie grać, ponownie przeszłam UT - to znaczy będąc w połowie HotLand przypomniałam sobie, że jeszcze nie byłam na herbatce u Undyne, więc gnam do niej! 

I tak kochani, powoli się uzbrajam i nakręcam na nowo na UT by z pasją podobną jak wcześniej, wrzucać Wam rzeczy.
Korzystając z tego, że mam trochę wolnego czasu, bo na l4 siedzę. Co prawda, kończy mi się 10, ale nie widząc poprawy w moim zdrowiu, a wręcz nawet pogorszenie - kaszel jest częściej, znacznie gwałtowniejszy, taki jak to Samael określiła "Kaszel Menela" cokolwiek może to znaczyć....

Sądzę, że istnieje prawdopodobieństwo, że mi l4 przedłużą. A jak nie, to nic się nie stanie! Bo zawsze mam resztki wolnego czasu jaki mogę poświęcić temu blogu. 

Dlatego też jutro będę chciała skupić się na Grze w Kości i zrównać angielskie opowiadanie z naszym tłumaczeniem.  
Za Wpadki też będę chciała się wziąć, ale to w drugiej kolejności. 
Co dalej? 



A! Tak!

Chciałabym aby nasz Discord - i informacja ta jest do wszystkich, zarówno do osób z funkcjami tam, jak i do użytkowników! 
 Wracając. Chodzi mi o to, aby przerobić Discord na świąteczną krainę.
Nie, nie Snowdin. Ani też Dom Mikołaja. 
Po prostu aby zrobić pomieszczenie z kominkiem gdzie można będzie sobie odpocząć i pogadać.
Do tego miejsce gdzie można jeździć na łyżwach 
Niewielki stok narciarski 
 A pokój ruchań to będzie krzak! Tak! Strasznie mi się to spodobało jak oglądałam filmiki z Simsów :D 

Ale to byłoby teraz zrobione i wolna akcja. Aby każdy kto się bawi na Discordzie przeniósł tam swoje postacie takie wakacje w mroźnych klimatach. 

Będę miała też coś specjalnego dla moich kochanych pieszczoszków które pomagają mi ... ba.... które zajmują się tym Discordem za mnie! Będę miała im coś do powiedzienia, ale to napisze jutro, jak już się zbiorę psychicznie i wygram walkę z depresją by wejść w interakcję z Wami Pamiętajcie! Kocham Was!

Co do mojej pracy - postanowiłam niedługo założyć aska, gdzie będę publiować rzeczy i cytaty jakie zasłyszałam albo też ciekawostki jakie mogą być na ten temat. 

I co jeszcze....
Roi mi się roi i to bardzo. W głowie
nowe opowiadanie. 
I waham się czy je pisać bo wiem, że się Wam spodoba, szczególnie tym osobom co ośmieliły się wrzucić tutaj coś od siebie w formie włansego opowiadania. 
Ale chyba je wrzucę i napiszę wszystko. 
Właśnie tym się zacznę zajmować po wrzuceniu tek notki. Haja! 



AWWWW I grałam w 1 część Bendy the im
Resztę oglądałam z letsplayów
I powiem tak
Bardzo mi się podoba.
Czuję współczucie do Bendego
Nie lubię Alice
Lubię Borysa. 
Tak, mogłabym się ohajtać z B. 

(ps, jestem na początku 4 części - dont hate me xD)
Share:

9 komentarzy:

  1. Yumi, szanuję Ciebie. Oraz to jak bardzo nie poddajesz się w tym co robisz, uwielbiam Twojego bloga i zaglądam tu nałogowo kilka razy dziennie, choć nie zawsze piszę komentarz (bo boję się iż palnę jakieś głupstwo), dlatego też podziwiam to jak potrafisz wrzucić tutaj wiele rzeczy, od tłumaczeń ciekawych komiksów, po własne opowiadania opowiadania, które się świetnie czyta, nawet Twoje notki są bardzo fajnie napisane, bije od nich przyjemne ciepełko. Oraz mam nadzieję iż zdrowie i humor jak najszybciej Tobie powrócą, 2018 rok zaliczam do takiego dość smutnego okresu, nie wiem czemu gdziekolwiek byłam, cokolwiek się działo, wszędzie było pełno przykrości, ale tak jak Ty sama piszesz, nie można się poddać temu! Czasem, warto cieszyć się drobnymi rzeczami.
    Niedawno, moja mama kupiła dwa kaktusy, za grosze, sprzedawczyni mówiła że nic z nich nie będzie, a aktualnie? Rozkwitły, poważnie mają kwiaty!
    Cóż, rozpisałam się za bardzo, zatem jeszcze raz życzę Ci Yumi jak najwięcej zdrowia, w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yumi, podziwiam cię <3
    Podziwiam cię jak walczysz z tą depresją i jak dbasz o tego bloga <3

    Może kiedyś ruszę dupsko i dołożę ci roboty ze wstawianem mojego komiksu :'³

    Puki co - trzymaj się i zdrowiej!
    Zapalenie płuc i oskrzeli nie jest niczym dobrym ;v; (mnie na płuca 2 tygodnie leczyli najmocniejszym antybiotykiem :'v)
    Zawsze będziemy z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś normalnie idealną osąbą do przyjaźnienia simsy i Undertale to moje ulubione gry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yumiś, tak trzymaj! ^w^
    Współczuję ci z tymi oskrzelami, a także z depresją. Sama to niedawno przechodziłam, ale cieszę się, że jesteś na tyle silna by z tym walczyć! ^^
    Sorki też, że rzadko się odzywam i wgl......Ale zawsze mogę coś palnąć (tak, na klawiaturze :v) i boję się krytyki.....
    Ale koniec o mnie, zdrowiej Yumi. Jak to by Wielki Papyrus powiedział "Wierzę w ciebie!"
    Wszyscy na blogu cię wspieramy i będziemy z tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Meh,mogę linka do discorda, bo wciąż mnie tam nie ma :<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest w prawym górnym rogu... No,chyba że jednak to nie to :\

      Usuń
    2. Jest tam informacja, że jak ktoś chce linka to niech pisze na maila Yumiś, który jest tam wymieniony.

      Usuń
    3. Hmm, rzeczywiście...
      Cóż, mój błąd.

      Czyli to jednak nie to :\

      Usuń
  6. *Radość, bo Yumi zagrała w Bendy And The Ink Machine*
    Yumi, jeśli mam być szczery to naprawdę cię podziwiam.
    To że ciągle pracujesz nad blogiem, mimo zapalenia oskrzeli, naprawdę jest sporym wyczynem.
    Mam nadzieję że szybko wyzdrowiejesz i będziesz w stanie pisać nowe opowiadania
    No i cóż, Wesołych Świąt, Yumi!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE