26 grudnia 2018

Undertale: DopeFell - Ból serca [tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: W Podziemiu, syntetyczna determinacja jest traktowana jako narkotyk. Z czasem uzależnione od niej potwory domagają się większej i czystszej determinacji. A taką, prawdziwą, potrafią produkować tylko ludzie. Kiedy Frisk wpada do Podziemia, automatycznie jest ścigana przez wszystkie uzależnione potwory. Musi jakoś dotrzeć do Zamku Króla i wydostać się na Powierzchnię. 
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
SPIS TREŚCI








Share:

6 komentarzy:

  1. Coś mi tu nie gra... Już wiem! Zamiast Floweya tam powinien być Eleven! Jestem okropna, wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALE JA CHCIAŁEM LEKKO ;_;

      Usuń
    2. 1. JA CHCIAŁEM LEKKO! PRZEPRASZAM ;-; To po co rzucałeś się na nią z nożem? ;-; XD
      2. Znacie Elevena? XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE