9 stycznia 2019

Undertale: DopeFell - W klatce [tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: W Podziemiu, syntetyczna determinacja jest traktowana jako narkotyk. Z czasem uzależnione od niej potwory domagają się większej i czystszej determinacji. A taką, prawdziwą, potrafią produkować tylko ludzie. Kiedy Frisk wpada do Podziemia, automatycznie jest ścigana przez wszystkie uzależnione potwory. Musi jakoś dotrzeć do Zamku Króla i wydostać się na Powierzchnię. 
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
SPIS TREŚCI












Share:

12 komentarzy:

  1. Mmm, takiego Asriela bym brała (͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wróć do części "Rodzina", tam nie ma koszulki XDDD

      Usuń
    2. oj wy dziewczyny wszystkie tylko o jednym znaczy większość...

      Usuń
    3. Qlmiki, a co w tym złego?

      Usuń
    4. i teraz mam odpowiadać żeby zrobiła się pod tym drama?

      Usuń
    5. Znaczy, ja to tam po prostu żartowałam, ale luz

      Usuń
  2. Nie wiem, komiks nie przypadł mi do gustu (szczególnie charakter Frisk mnie denerwuje). Wydaje się jakiś taki... nijaki? Nie wiem jak to określić. Nie podoba mi się po prostu i tyle. Jednak kreska jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham cię za to że wrzuciłaś kolejne tłumaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Komiks nie jest kontynuowany. Ostatnia część albo dwie i koniec, amen, przerwane.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE