1 stycznia 2019

Undertale: Śpiąca Baśń - CH - Sans - Niczyja wina

Autorzy rozdziału: Dodo Dan oraz Shini

Gdy tylko zniknęliście z pola widzenia Asriela, zmieniliście kierunek na królewskie piwnice.
Oboje szliście w milczeniu. Żadne z was nie potrafiło przerwać tej ciszy, jednak nie potrafiłeś długo tak wytrzymać. Musiałeś coś powiedzieć. Nie mogłeś tego tak zostawić.
  - Nie wiem, co ci powiedział Asriel, ale przepraszam - zacząłeś. - Nie powinienem był cię tak narażać. Mi nic nie zrobią, ale ty możesz str...
  - Hej, spokojnie - przerwał ci Sans, uśmiechając się pokrzepiająco. - Przyzwyczaiłem się do rugania mnie za lenistwo. Mój brat robi mi takie wykłady codziennie. Jeden więcej nic nie zmieni - odparł.
  - Chyba masz rację. I tak Az nie powie nic królowej, nie ma powodu - odparłeś bardziej pewny siebie.
Gdybyś coś czuł to teraz byłbyś uradowany. Sans nie jest zły na ciebie i jakoś poczułeś ulgę, jeśli mogłeś tak powiedzieć.

  - Naprawdę szybko załatwiliście te rzeczy - odparła Alphys, biorąc od was składniki. - Ale to dobrze. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pozbędziemy się tej uporczywej klątwy - dodała, wyciągając jakieś naczynia. - Teraz tylko muszę zrobić miksturę i widzimy się za trzy dni
  - Ok. To zobacz... Czekaj co? - zapytał zdezorientowany Sans.
  - Jak to za trzy dni? - dopytałeś. - Myślałem, że dostaniemy go jeszcze dzisiaj.
  - Normalnie - powiedziała Alphys, odwracając się w waszą stronę. - Taki eliksir musi się ważyć kilkanaście godzin. Trzy dni to idealny okres dla takiej mikstury, jeśli ma zadziałać.
Oboje z Sansem westchnęliście.
Nie zostało wam nic innego jak czekać



Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE