18 stycznia 2019

Event: Walentynki 2019 - Niech będzie patetycznie!


Rok temu nie było, ale w tym roku będzie. Hah!

Event walentynkowy! 

Zanim co i czego wyjaśnię wpierw o co chodzi z tytułem.

Czy to opowiadanie, czy to rysunek, czy to komiks, czy coś innego. Czasem chcesz coś zrobić, ale nim to dokończysz (albo w ogóle się za to weźmiesz) dochodzisz do wniosku, że albo za głupie, albo za tandetne, albo za patetyczne, albo masz pomysł na jakąś scenę ale nie na całość, albo po prostu masz ochotę stworzyć Marry Sue, ale wiesz, że nikt nie lubi Sue więc tego nie robisz pozostawiając swoje pragnienia skryte w głębi serca. 

Oto szansa, aby pokazać na co Cię stać!

Z prawdziwej miłości - do tworzenia! 

Tak więc w tym evencie będą przygarniane wszystkie pomysły na prace! 

Oto zasady:
 Termin: Do 13.02.2019 23:59:59
Temat: Walentynki 2019 - Nick
W treści maila: wysłać link do strony jakąś się posiada, albo po prostu podpis. 
 Maile słać na: yumimizuno@interia.pl

Mogą być obrazki:
Do 5 na jedną osobę
Komiksy
Do 5 na jedną osobę
Opowiadania
Do 10 stron Times New Roman 12 czcionką
W liczbie sztuk do 2 na osobę.

Jeżeli ktoś chce przesłać i obrazek i opowiadanie, oczywiście, że może! 

W razie pytań! Zapraszam do komentarzy! 

GOTOWE PRACE
Share:

7 komentarzy:

  1. Yumi aleś żeś dała teraz ja takich akurat możliwości do komiksu nie posiadam ale będę szczęśliwy jak u ciebie będą nowe z czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Yumiś booo.. Ja wiem o co w tym chodzi alee mogła bym podesłaś taką zwyczajną prace? Bo szczerze nic nie zdołam wymyślić takiego aa chciała bym choć raz wziąść udział w jakimś evencie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłabym chętna wziąć udział, jeśli dałoby się napisać coś normalnego, zamiast kaleczyć tekst. Mary Sue i inne takie to grafomania; rozumiem koncept eventu, ale coś takiego nie przejdzie mi przez klawiaturę, a tym bardziej nie będzie jakimś ukrytym pragnieniem serca czy coś. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęło mi kilka minut żeby zrozumieć koncepcję, ale już rozumiem... Dobry pomysł! (Może wreszcie uda mi się reanimować mojego bloga... może...😇

    OdpowiedzUsuń
  5. Ummm... może to być opwiadanie umieszczole w jakimś uniwersum np. Zwierzogród czy musi to być całkowicie orginalny świat?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE