3 stycznia 2019

HANDLARZ GAME - II runda - BUG =_= - Zaczynamy od początku! - Dzień 1

No ja pier.....! 
Przez dłuższą chwilę komp odmówił mi współpracy, a co za tym idzie - cały syntezator diabli wzięli. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to i nie będziecie się gniewać, że od początku zaczniemy naszą zabawę 
 Wybrańcy stoją na miejscach startowych, zabrzmiała trąba.

 Brzoskwinka, MadziaZiel, Psychodeliczny Mlecz, Nala, Niecik, Paradoksalny ziemniak, Ojro, Morket, Licho, Bob oraz Rozjechany szop uciekają z areny.
 Nixie oraz Taki jeden znajdują trójząb.

Walkilia odstrasza Nermy

 Karmelka znajduje przynętę na ryby, podczas kiedy Heros znajduje sprzęt wędkarski.

 TechnoFobia znajduje przynętę na ryby, podczas kiedy Nati-Chan znajduje sprzęt wędkarski.

 MizuPanda chwyta za butelkę alkoholu i szmatę.

 Caret znajduje sierp

 Galaktyczna pozostaje na arenie, aby przeszukać zasoby.

 Kira łamie nos Lokasowi koszykiem z chlebem
 Dzień 1
 
 Bob i Brzoskwinka razem współpracują
 Galaktyczna błaga MizuPandę, aby ta ją zabiła. MizuPanda odmawia.
 Lokes oraz Kira łowią ryby.

 Nala ucieka przed Nermy

 Licho błaga Karmelkę aby ta go zabiła, ale Karmelka odmawia.

 Walkilia i Niecik postanowili dzisiaj ze sobą współpracować.

 Caret poraniła się cierniami zbierając jagody.

 Psychodeliczny Mlecz pokonał Rozjechanego Szopa, ale oszczędził jego życie

 TechnoFobia umarł przez zakażone rany

 Morket otrzymała świeże jedzenie od nieznanego sponsora.

 Heros ucieka przed Takim jednym.
 Psychodeliczny ziemniak zginął próbując uciec z areny.

 MadziaZiel poszukuje źródła wody

 Nati-Chan poluje na innych

 Nixie błaga Ojro, aby ten ją zabił. Ojro odmawia.
 Dało się usłyszeć trzy (?) wystrzały

 TechnoFobia z Dystryktu 3
Paradoksalny Ziemniak z Dystryktu 6
 ZGINĘLI
Share:

9 komentarzy:

  1. Kira chyba coś lubi łamać ludziom nosy koszykiem z chlebem xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, przynajmniej nie zginęłam (chociaż z jakiegoś powodu chciałam) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Licho, do jasnej anielki, co z tobą! Bierz się do roboty, a nie mi tu fochy odstawiać! Jak ty mi tu niby przetrwałoś do XXI wieku?!

    OdpowiedzUsuń
  4. No neee, teraz zginęłam w pierwszym dniu ;v;
    A tak dobrze mi szło ;v;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... Jaka miła odmiana. Wtedy byłem skurwielem pracującym w grupie, a teraz jestem skurwielem mordującym sam...
    -TAKI NIE TAK SIĘ UMAWIALIŚMY! MIAŁEŚ SZUKAĆ SOJUSZY!
    -ale panie Taki to nie moja wina że..
    -CHUJ MNIE TO BOLI!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie szukam przyjaciół a przynajmniej nie teraz!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE