27 lipca 2016

Powrót [Reversion by KabraKare - tłumaczenie PL] Rozdział II





Share:

7 komentarzy:

  1. Tak to znowu ja i znowu mam pytanie.
    Czy ten komiks "Judy nie żyje" ma już jakąś kontynuację i czeka na tłumaczenie, czy jest to na razie wszystko co autor narysował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, kilka powstało dodatkowych, osobiście uważam, że mało ciekawych być może dlatego nie palę się z tłumaczeniem tego.

      Usuń
    2. Przyjąłem i nie naciskam. Będę czytał cokolwiek wpadnie mi w łapki ^^

      Usuń
  2. Ciekawe z trudem przyjmuje wiadomosc ktora dalas koledze powyzej ALE bylabys taka dobra i dala linkacza do tych dodatkow? czekam na kontynuacje gdzie judy ma dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że w kontynuacji "Judy nie żyje" nie ma dzieci żadnych O_o'

      Usuń
    2. W sensie ze tego innego komiksu gdzie Judy ma dzieci

      Usuń
    3. Są dwa takie. Jeden tłumaczę a drugi nie bo mi się kreska nie podoba.
      Jeżeli chodzi ci o komiks "prawdziwa miłość" czy jakoś tak - to wrzucam na bieżąco wszystkie strony. Więc to już nie ode mnie zależy. Poza tym pod każdym komiksem jak znam autora to dodaję link do jego strony - w tym przypadku tak jest. I wszelkie prace masz właśnie tam.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE