16 lipca 2016

Pokoemon Go: komiks i kilka zdjęć

Sama nie mam Pokemon Go, mój telefon jest na to po prostu za stary, a poza tym nie wiem jak to ściągnąć (chociaż z czystej ciekawości bym chciała to mieć xD). Znalazłam jednak w sieci sporo śmiesznych rzeczy na temat Pokemon Go, oraz kilka zabawnych komiksów. Oto porcja śmiechu z Pokemon Go.



Na pierwszy ogień pójdą komiksy autorstwa: Julia Lepetit
###...###...###...###...###

No i zdjęcia, autorzy różni więc pod każdym w miarę możliwości będę dawała odnośnik. 







 Tłumaczenie;
Ona: Chodź do mnie moich rodziców nie ma w domu
Ja: Nie mogę
Ona: Dlaczego?
Ja: Snorlax blokuje drogę
~S~


 ~Mokka~



 A oto w jaki sposób ludzie radzą sobie z przebyciem dystansu do wyklucia jaja pokemona. Sprytnie!






Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE