13 września 2018

UWAGA! TYLKO JEDEN RAZ UWAGA

Uwielbiam pomysły jakie przychodzą mi w chwilę. Nic więc dziwnego, że taki jest i ten. Zdążyłam się już dookoła niego zakręcić na tyle, aby wyjść do Was z pozyskanymi informacjami. Dlatego też będę potrzebować waszej odpowiedzi zwrotnej.
Jak wiadomo - mamy już dziewiąty z dwunastu miesięcy w tym roku. Pomyślałam sobie - ej fajnie by było mieć kalendarz taki typowo z HI dla czytelników. Zrealizowany przez nich!
Więc czemu by nie? Też byście chcieli?
Takie coś, co każdego dnia siedząc na waszym stoliku/biurku/półce przypominało wam o nas?
Okładka, tak samo jak i prace byłyby w 100 procentach wykonane przez nas!
Tak więc trzeba byłoby zebrać 13 osób - rysowników, którzy byliby skłonni narysować i zaprojektować jedną ze stron kalendarza. Czyli obrazek + zaznaczyć miesiąc, dni w miesiącu z oznakowaniem na weekendy. No wiecie, tak jak normalnie.
Wyglądałby on bardzo podobnie do tego! Oczywiście, obrazek nie musiałby być prostokątem mógłby zachodzić na cyfry.
A ile by to kosztowało? Bo to chyba najważniejsze....
Druk + koszt wysyłki ode mnie do Was (każdemu do przesyłki wrzuciłabym coś od siebie, skromny mały upominek w podziękowaniu za to, że jesteś) = 25 złotych. Nie jest to wysoka cena, tym bardziej, że pochodziłam sobie trochę po drukarniach i kserach. Jedno z nich krzyknęło mi nawet 40zł za sztukę.
Oczywiście kwota by zmalała, jeżeli byłoby nas dość dużo zadeklarowanych osób. Więc póki jestem jeszcze na etapie wybierania artystów (chętni zawsze mogą się jeszcze zgłosić jeżeli chcą wziąć w tym udział) i ustalania z drukarnią parametrów druku. Tak więc daję Wam i sobie szansę na krótkie rozeznanie w terenie. Ile osób zadeklarowałoby się na sto procent chcieć mieć taki kalendarz?

Artystom pozostawiam wolną rękę, jak tylko szczęśliwa trzynastka zgłosi się do projektu i zostaną rozdzielone zadania - to już ich wolna wola co narysują (byleby nie było wersji +18), choć sądzę, że i na taką bylibyście chętni. Mogą to być sceny z opowiadań jakie są na blogu, albo wasze OC w towarzystwie ulubionych postaci. Co chcecie. Serio. Czcionkę też sami możecie wybierać pod warunkiem, że będą w niej polskie znaki.

Co jeszcze.....
A tak, czas.
Chciałabym w grudniu już mieć gotowe kalendarze i zacząć wysyłkę dla was. Do końca Września chciałabym rozdzielić już zadania po wszystkich artystach, aby mieli czas do połowy października na rysowanie.

A jak wyglądałoby płacenie?
Muszę mieć sto procent pewności, to przede wszystkim. Dlatego pieniądze byłyby przelewane z góry na specjalnie w tym celu utworzone konto bankowe, które będzie podawane w wiadomości mailowej wraz z kodem jaki trzeba będzie umieścić w tytule przelewu. Przelewów dokonywało by się do połowy października - dokładną datę ustalę później - i tyle zostanie zamówionych kalendarzy ile osób zapłaci na czas pieniążki. Oczywiście, rozmawiając z drukarnią mówiłam o liczbie osób od 20 do 50, jeżeli jakimś cudem byłoby Was więcej, kwota mogłaby zostać zmniejszona za sztukę, przez co poinformowałabym Was o tym oczywiście.

Jest to jednorazowa taka szansa, na pozyskanie kalendarza z HI!

A więc
Artysto - jeżeli jesteś chętny/a umieścić swoje prace w kalendarzu - pisz na maila yumimizuno@interia.pl w tytule wpisz Kalendarz - nick zaś w załączniku wyślij mi próbki swoich prac. Twój nick oczywiście pojawi się na czternastej stronie z podziękowaniami/

Wracając jednak do kluczowych rzeczy. Dla tych co chcą po prostu mieć taki kalendarz u siebie.
W razie pytań, pomysłów, wątpliwości czy czegokolwiek innego. Śmiało pisz w komentarzach. Na wszystkie pytania odpowiem iiiiiiii jeżeli te zabawa się uda. To ... kto wie. Może jeszcze z czymś takim podobnym, wyskoczę? 

A teraz do głosowania! Chcę wiedzieć ile osób na bank by kupiło nasz kalendarz za 25 złotych! 




Share:

39 komentarzy:

  1. A może to praca już skończona, czy trzeba tworzyć nową do kalendarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już Twój wybór :3 strona jest Twoja i jak oraz czym ją zagospodarujesz zależy od ciebie

      Usuń
    2. Ale naprawdę byłabym zachwycona, gdybyś chciała do nas dołączyć :D

      Usuń
    3. Dołączę i to z chęcią tylko dopiero w poniedziałek będę w domu.

      Usuń
    4. Ok, napisz mi na mail i wybierz miesiąc, wolne są jeszcze
      okładka
      Luty
      Kwiecień
      Maj
      Październik

      Usuń
  2. Chętnie wzięłabym w tym udział, ale jedyne co umiałabym zrobić, to stworzenie grafiki.. Niestety, nie jestem dobra w składaniu wszystkiego do kupy, więc pewnie wyglądałoby to brzydko.. No cóż, pozostaje mi życzyć reszcie powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł Yumi :3
    Z chęcią kupię taki kalendarz ^^
    Będzie unikatowy :D

    Co do grafik na kalendarz, to Ty byś wybierała nam miesiąc? Czy kto pierwszy ten lepszy? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ja nie wybieram miesięcy, po prostu każdy mówi jaki chce i kto pierwszy ten lepszy. Na chwilę obecną mamy jeszcze 6 wolnych pozycji z 13, z czego jeszcze 2 osoby decydują się jakie miesiące wziąć czyli zasadniczo zostało jeszcze 4 wolne miejsca.

      Usuń
  4. Ten pomysł jest mega. Mam również małe pytanko co do grafik, grafika musi być rysowana cyfrowo? Czy może jednak być tradycyjnie? Niestety nie posiadam tabletu graficznego a rysowanie myszką... po prostu źle by się skończyło :/.
    ~ Nikolciaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie.

      Usuń
    2. Szczerze - to jeżeli umiałabyś zrobić dobrze zdjęcie, tak aby bez problemu przenieść wersję narysowaną na komputer by ewentualnie wprowadzić tam poprawki - to jasne, rysuj ręcznie :D Zależy czym chciałabyś narysować taki obrazek.

      Usuń
    3. To teraz ostatnie pytanko, czy mogą być to kredki bądź promarkery? Z zdjęciem nie powinno być problemu. :3
      ~ Nikolciaczek

      Usuń
    4. Myślę, że promarkery byłyby lepsze :D

      Usuń
  5. Ja bym się chętnie zgłosił do projektowania kartki. Mam nadzieję że uznasz moje zdolności artystyczne za doś dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie kochany xD Ale tutaj nie ma za wiele do projektowania stron. Każda z dziewczyn zajmuje się swoim miesiącem, a potem te prace się łączy. Więc nie ma za wiele do zajmowania się stricte organizatorskim ^^ Prócz pilnowania terminów

      Usuń
    2. Mi chodziło o to że chętnie sam bym coś narysował i wysłał... I kupił dla siebie (to będzie na 2019 rok prawda?)

      Usuń
  6. Ja bym chciała taki kalendarz *^* tylko nie mogę zaznaczyć odpowiedzi w ankiecie :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysły, bardzo fajny.

    Ps. Wiecie że na nintendo swichs bedzie undertales!? Nawet bedzie nowa postać. Dobrze że już od pół roku zbieram kase na ta konsole.bede miala do kolekcji jeszcze jedna kultowa gre po disgaea 5 *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią zakupiłabym taki kalendarzyk z HI, który będzie mi przypominał o wszystkich wspaniałych osobach, którzy tutaj są. Tak więc, moja odpowiedź to tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią się dołączę. Postaram się zrobić ile będe mógł.
    Ps. Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woody! Wąsaczu drogi, jak ja za tobą tęskniłem!

      Usuń
    2. Kope lat, stary! Sorka za nieobacność ale Gniazdo w koputerze mi się (prawie) sfajczyło. W poniedziałek będzie nowe, więc w końcu wrócę do świata.
      Ps. Też tęskniłem :,)

      Usuń
  10. Może bym narysowała jeden miesiąc, ale niestety ostatnio nie mam czasu. ;(
    Ale pomysł jest wspaniały! ^^
    Raczej kupiłabym taki kalendarz, byłby na pewno cudny! I życzę artystom miłej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeap, yeap, yeap :) Jestem jak najbardziej chętny na zakup takiego kolandarza z HI. Artystą życzę powodzenia, bo choć pomysłów na grafikę wpadło na raz sporo, rysować/malować/grafikować nie potrafię :(

    Słowotwórczy słowniczek twoim przyjacielem :D
    Kolandarz - kalendarz i kolaż prac w jednym
    grafikować - robić grafikę komputerową

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER! na pewno będę chciał kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pomogłabym ale jakkolwiek bym nie próbowała rysowanie na tablecie jest dla mnie nie komfortowe a na kartce nie jestem pewna moich umiejętności kolorowania więc raczej nic by z tego nie wyszło ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaale jeśli będzie brakować kogoś do jakiegoś miesiąca mogę się zgłosić wut ever w sumie ciekawie bybyło XD

      Usuń
  14. Zostały jakieś miesiące, Yumi? ;*;'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to czy mogłabym wziąć luty? ^w^
      Podasz jakie wymiary mają być tej kartki na kalendarz? X3

      Usuń
    2. Jasne!
      Co do wymiarów podam je na dniach jak drukarnia mi da znać :3

      Usuń
    3. Dobrze X3 postaram się coś ładnego narysować ^^

      Usuń

POPULARNE ILUZJE