13 sierpnia 2019

Dziękuję


...wszystkim tym, co oddali krew i zamierzają ją oddawać. Wiedziałam, że mogę na Was liczyć. Kilka osób pytało się właściwie co się dokładnie stało. Postanowiłam opisać co nie co na blogu.

Pan Piotr to ojciec mojego przyjaciela, nie znałam go osobiście, ale siostra Samael tak. Wracał do domu razem ze swoją ukochaną na motocyklu. Niestety doszło do zderzenia czołowego z fiatem. Z śledztwa wynika, że winę ponosi kierowca samochodu - który właściwie nie ucierpiał podczas wypadku. 

Ukochana pana Piotra, pani Ala zginęła na miejscu. "Zatrzymała się na drzewie" jak mówiła Kotu, to co najbardziej mnie szokuje i jednocześnie w ogóle nie dziwi to fakt, że spośród gapiów tylko jedna para postanowiła pomóc i jedna pielęgniarka, reszta wyciągnęła telefony i zaczęła robić zdjęcia zwłokom. 
Pan Piotr w agonii krzyczał, że zabił swoją ukochaną, potem stracił przytomność. 

Teraz, od kilku dni, walczy o życie. Nadal. Ma zdruzgotane wnętrzności, połamane prawie wszystkie żebra, istnieje ryzyko, że może skończyć na wózku inwalidzkim. Jeszcze nie wie, że jego ukochana umarła i na dniach odbędzie się jej pogrzeb. Lekarze zabronili mówić mu, aby nie stracił chęci do życia...

Chociaż jestem obok tego wszystkiego, czuję się dość mocno związana ze sprawą. Tym bardziej, że jest to temat towarzyszący prawie każdej rozmowie od czasu wypadku. 
Bardzo zależy mi na tym, aby wszystko się skończyło dobrze. Chociaż ciężko mówić o dobrym zakończeniu w takiej sprawie. 

Dlatego chciałabym podziękować wszystkim tym co oddali krew i poprosić, aby osoby jakie nie wiedzą o sprawie, albo jakie jeszcze się wahały, albo też ... te osoby jakie mogą udostępnić tę informacje... Wiecie o co mi chodzi.

Przypominam, krew można oddawać w każdej placówce do oddawania krwi w Waszym mieście i okolicy. Grupa krwi jest obojętna bo w banku krwi wszystko wymieniają, należy tylko oddać aby mieli co wymienić. 

Ważne, aby wysłać ją z dopiskiem:
Dla Piotra Orlikowskiego Szpital Uniwersytecki nr 1 im dr Antoniego Jurasza ul Marii Curie-Skłodowskiej 9, 85-094 Bydgoszcz
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE