9 sierpnia 2019

POMOCY!!!


Ojciec mojego przyjaciela miał wczoraj wypadek motocyklowy, w którym zginęła jego ukochana. 
Dowody tutaj: klik, klik klik
Teraz sam walczy o życie. Ma złamaną rękę i nogę, o stanie kręgosłupa i wnętrzności nie wspomnę. Jest to dla mnie wielki szok, a nie chcę nawet myśleć co musi teraz czuć jego syn oraz rodzina ukochanej. 
Proszę o pomoc, bo każdy z nas może pomóc! Każdy z Was, wasi bliscy i otoczenie.
Potrzebna jest krew. Obojętnie jaka, byle o odczynniku plusowym. 
Tutaj macie informacje wprost od jego syna (mojego przyjaciela)

Bardzo Was proszę o każdą pomoc, albo o rozpowszechnianie tej informacji dalej. Nie pozwólmy mężczyźnie umrzeć skoro jeszcze syn wraz z rodziną na niego czekają!

Nie musisz być z Gniezna czy okolic, wystarczy, że udasz się do placówki pobierania krwi w Twojej okolicy, oddasz swoją i zaznaczysz, do kogo ma trafić - Piotra Orlikowskiego.
Share:

5 komentarzy:

  1. Jaka grupa krwii jest potrzebna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro razem z mamą idziemy oddać krew. Ja mam ABrh+ a ona 0rh+
    Mój wujek rok temu też miał wypadek, potrącił go samochód i dzieki ludziom teraz żyje razem z mamą chcemy się za to odwdzięczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu mojego przyjaciela za chęć pomocy

      Usuń
  3. Z chęcią bym pomogła, ale krew mogę oddać dopiero za pół roku. Ale przekaże moim znajomym, którzy wiekowo już mogą to zrobić.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE