22 kwietnia 2021

Komiks: Deltarune- Papierowy szlak- 1 [Paper Trail- Tłumaczenie PL]

 Notka od tłumacza: Komiks autorstwa Lynx.

Opowiada on o wydarzeniach dziejących się już po akcji z samej gry. Susie i Kris nadal odwiedzają przyjaciół w ich Mrocznym Świecie w trakcie lekcji. Niestety ich tajemnicze schadzki nie umknęły uwadze Toriel, która postanowiła zaradzić wymykaniu z lekcji naszych głównych bohaterów i postanowiła wyczyścić schowek z rzeczy, z których poniekąd powstał świat Lancerna i Ralseia i oddać je do innych miejsc. Jeśli chcesz zobaczyć, czy Krisowi i Susie uda się odnaleźć i przywrócić wszystkich mieszkańców Mrocznego Świata, zapraszam do czytania!


Autor: Lynxgriffinarts

Tłumaczenie: Melinda


SPIS TREŚCI:


1 | (Obecnie czytane) 2 | 3 | 4 |


Share:

6 komentarzy:

  1. Jeden błąd w tłum. zamiast prezentacja to precentacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi błąd i powinien być (kreda ) zamiast tego( dioramę).

      Usuń
    2. Dziękuję za zwrócenie uwagi, na pewno poprawię. Jednak co to dioramy to nie masz racji, bo tu nie prosi Alphys o Kredę, a o Dioramę. Jest to obraz częściowo malowany a częściowo może być nawet trójwymiarowy i jako ala taki model. Sprawdzałam dla pewności bo przyznaję że sama wczensiej się z tym nie spotkałam. Jeszcze raz dziękuję za czujność i na pewno w najbliższym czasie poprawie literówkę ^^

      Usuń
    3. Pierwszy raz to słyszę dioramy, ale przynajmniej sprawdziłem co to jest. Przeczytałem na Wikipedii i na innej stronie internetowej. :):)

      Usuń
    4. To ja od siebie powiem, że zdziwiliście mnie, że nie znaliście pojęcia "diorama" xD ale to już myślę kwestia tego kto jak bardzo w takich rzeczach się otacza.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE