26 września 2018

KALENDARZ - OSTATECZNE INFORMACJE


Witajcie kochani! 
Przepraszam, że tak ostatnio mało się pojawia, ale miałam naprawdę wielki zapierdol w pracy :D 
Nie przyszłam jednak z pustymi rękami do Was! 
Po ostatniej notce na temat kalendarza, nie tylko miejsca na miesiące rozeszły się jak ciepłe bułeczki, ale także wszystko inne wyszło mi bardzo prosto. Teraz pozostało tylko skontaktować się z urzędem skarbowym, aby przypadkiem nie potraktowali tego jako prowadzenie działalności gospodarczej czy coś~ Bo na kalendarz zgłosiło się aż uwaga 88 osób! 


Wszystkich autorów, którzy zgodzili się wziąć udział w zabawie, proszę o nadesłanie swoich prac na maila yumimizuno@interia.pl w terminie do: 31 października 2018. W tytule proszę wpisać: Kalendarz - Nick - Miesiąc. 
Dodać do tego w wiadomości możecie stronę jaką chcecie, aby była polecana (wasza). 
Jeżeli coś się wydarzy i nie będziecie mogli zrobić rysunku - dajcie mi znać wcześniej. 

Co do rozmiarów obrazka:
650x415 pikseli - albo wielokrotność, jeżeli pracujecie na większych pracach. Czyli 1300x830 i tak dalej. Później się to zmniejszy na potrzeby drukarni. 

Wasze prace nie mogą zawierać nazwy miesiąca i dat jak to początkowo zakładałam. Gdyby Wasze obrazki zajmowały całą stronę, zwiększyłoby to od razu koszty wydruku, co znowu rzutowałoby na wcześniej powiedzianą przeze mnie cenę. Tak więc ...~ 

Jeżeli chodzi o zamawianie kalendarza na przyszły rok.
Proszę, abyście słali maile na maila:
 hi.kalendarz@interia.pl
W tytule wpisując swój Nick
W wiadomości:
Adres (imię i nazwisko / albo nick jeżeli chcecie na takowy otrzymać przesyłkę / ulicę, kod pocztowy, miasto) 

Zaznaczam jednocześnie, że podane dane osobowe nie będą przekazywane osobom trzecim, czy nikomu innemu. Biorę pełnię odpowiedzialności za ochronę podanych mi danych.
Jeżeli zamawiacie więcej niż jeden kalendarz - musicie to zaznaczyć w wiadomości pisząc o tym

Maile można słać do 10 listopada 2018. Tak więc czasu jest sporo. 

Co się tyczy zapłaty. 
Jeden kalendarz kosztuje 25zł. 
Wliczone są w to koszty wydruku, zakup koperty, wysyłka. Jeżeli coś zostanie z pieniędzy - zostanie za nie zakupiony drobny upominek dla każdego z was. 

Gdy już napiszecie maila, odpiszę z informacjami na jakie konto należy przesłać pieniądze i jaki tytuł wpisać - wpisanie właściwego tytułu w przelewie będzie konieczne, by wasza zapłata została zapisana. 
Wpłaty na podane konto będzie można dokonywać do 18 listopada 2018. 

Później nie będzie można się w to wpisać, ze względu na to, że 22 listopada jestem umówiona z drukarnią na podesłanie naszego projektu - też muszą mieć czas na wydrukowanie tego, oraz ja na wysłanie. Tak więc trzeba pilnować się terminów. 

W sumie to chyba tyle. Pytania proszę pisać w komentarzach :3
Share:

13 komentarzy:

  1. Czy można będzie Ci zapłacić poprzez pasefcarda albo PayPala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli da się z tych platform przelewać na konta bankowe - to tak.

      Usuń
  2. Jak ja się cieszę z twojego pomysłu *^* nie mogę się doczekać, aż dostanę taki kalendarzyk w swe łapki i go wytulam uwu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać tego wszystkiego :D To pierwszy raz kiedy biorę się za tego typu sprawę :D

      Usuń
  3. Yumi, czy będzie lista tych którzy zgłosili się Do kupienia kalendarza?
    Mam wrażenie że niektórzy mogą nie być do końca pewni czy się "zgłosili".
    Tak tylko dla pewności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Wyraziłam się chyba jasno, że należy wysłać na maila wiadomość o zgłoszeniu, zaś gdy otrzyma się ode mnie wiadomość zwrotną i wyśle się forsę, można mieć sto procent pewności, że otrzyma się kalendarz.

      Usuń
    2. Oh, Okej. Chyba znowu nie doczytałem. Tak czy inaczej dzięki za wyjaśnienie.

      Usuń
  4. Ekstra, jeszcze tylko przekonać moją rodzicielkę i można będzie kupować... szkoda tylko że ja się nie załapałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbie, napisałam pod ostatnią notką, że aby się zgłosić, trzeba do mnie napisać maila. Żadnego od Ciebie nie otrzymałam...

      Usuń
  5. Yumiś, już wysłałam mail i chciałam spytać czy dotarło, bo nie jestem pewna. Sorki za takie głupie sprawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy przewidywana jest wysyłka kalendarzy ??

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE