7 stycznia 2020

Kluczniczka - blog osobisty

Po wielu przemyśleniach postanowiłam pozostawić HI miejscem gdzie publikuje się swoje opowiadania, komiksy, tłumaczenia i inne rzeczy związane z tym co nas interesuje. Zapewniam, że wszystkie treści jakie mi wysłaliście na maila - nawet dawno temu - pojawią się w ciągu tygodnia na blogu i coś zacznie się tutaj dziać.
Jednak by nie zaśmiecać tego jakże wyjątkowego dla Was i dla mnie kawałka internetu - postanowiłam oddzielić to co chcę pisać od tego co stanowi główny kontent tego miejsca. 
Jeżeli jesteście ciekawi, co siedzi w mojej szalonej główce zapraszam na blog
Kluczniczka
A jak nie, to czekajcie, aż coś ciekawego się tutaj pojawi :3 

Share:

3 komentarze:

  1. Ja z chęcią zajrzę na Kluczniczka, bo bardzo lubię twój styl oraz twórczość. Życzę powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kliknę i sprawdzę co tam się bedzie działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OWO WHAT'S THIS?! Yumi I nowy blog? ŚWIETNIE! Będzie co czytać o 2 w nocy!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE