8 stycznia 2020

Undertale: Zapomniana Wytrwałość - rozdział I

Autor: Dodo Dan

Spis treści:
Prolog (obecnie czytany)
....

~*~
Opowiem wam historię pewnej niewinnej duszyczki. Nikt nie wiedział, że tyle zmieni w życiu każdego z nas. 
Pojawiła się nagle, po prostu spadła jak reszta. Myślałem, że jest taka jak inni – brutalna, nienawistna, chciwa, impulsywna. Wszyscy tak uważali. Mieliśmy ją za zagrożenie, ale ona była inna. Chociaż bała się tego, co ją spotka, zaufała nam... 
Zaufała mnie, ojcu, bratu. 
Zmieniła nas.
Jej pragnieniem stało się uwolnienie nas.
Pragnęła, abyśmy odzyskali wolność.
 Poświęciła się dla nas. 
Obiecałem nie zapomnieć i chociaż nie cierpię obietnic. Nadal pamiętam. 
Ten uśmiech.
Jej WYTRWAŁOŚĆ.
Te oczy oraz ich gasnący blask. 
Inni zapomnieli, bo tak było łatwiej. Mniej bolało. 
Ja  nie potrafiłem. Nie o niej.
Chcę przypomnieć innym jej historię, właśnie dlatego, że dzięki niej jesteśmy, kim jesteśmy. 
Lepiej zacznę od początku. 
Jestem Sans. Szkielet Sans. I opowiem wam historię dziewczyny, imieniem Katharina, która WYTRWAŁOŚCIĄ zdobyła naszą przyjaźń. 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE