14 października 2018

Gra: Poznaj(my) się - Yumi Mizuno 7

181. Z pewnością każdy z nas ma już jakiś etap nauki za sobą. Przed jego rozpoczęciem rodzice i starsi znajomi opowiadali nam o tym czasie. Teraz wspominając co było prawdą, a co kłamstwem z tego co mówili np o podstawówce czy przedszkolu Twoi bliscy?
W przedszkolu mówili mi, że wszystkie dzieci będą potrafiły płynnie pisać i czytać - nie potrafiły.
W podstawówce mówiono mi, że test jaki jest na zakończenie szóstych klas będzie najważniejszym egzaminem życia - nie był (dobrze, że głos rozsądku - matki - nauczył mnie aby już wtedy nie przejmować się ocenami, chwała jej za to)
W gimnazjum uczono mnie, że test gimnazjalny to najważniejszy egzamin mojego życia - nie był.
W liceum uczono mnie, że matura to ło Jezusie Panie - a gówno prawda.
Na studiach uczono mnie, że sesja to mała matura co pół roku - i póki co nie mieli racji.

182. W jakich fandomach jesteś? Którą z postaci w każdym ze swoich fandomów darzysz największa sympatią?
Nie lubię określenia "fandom" i nigdy nie czułam się częścią jakiegokolwiek fandomu. Zawsze przyglądam się "fandomowym wojnom" z ubocza, bo wiecie...Zawsze się czuję tak.
I zaaaawsze tak było. Ostatnio zerknęłam do fandomu Undertale i jest wojna między ludźmi, czy osoby piszące opowiadania jak to się mówi o nich "skeletonsfucker" czyli jakby nie patrzeć ja i gro osób tego bloga to rak, czy ta naprawdę to co napędza ten fandom również obrazkami sfw. Kiedy zerknęłam do fandomu MLP była jazda o obrazki +18 jako oczerniające dorosłą część widowni MLP robiąc z nich zboczonych-zoofili-pedofili. Tak więc tam gdzie jest gromada ludzi nawet lubiąca to samo, będzie awantura.
A co do "fandomów" do jakich można mnie zaliczyć to:
Undertale - oczywiście
Death Note - dobre dziewięć lat swojego życia nie poszło na marne
Kuroshitsuji - co jak co, ale musicale się tłumaczyło z tego, szkoda że YT ściągnął. Od jakiegoś czasu biję się z myślami, czy nie przetłumaczyć tego jeszcze raz i po prostu nie wrzucić tutaj na bloga.
Manga i Anime - w szerokim tego słowa znaczeniu. Mam na swoim koncie ponad 300 animców jakie zobaczyłam od dechy do dechy i serio~
MLP - no ba. Zwłaszcza opowiadania i komiksy z Fluttercord - Fluttershy x Discord, choć przyznaję, że wprowadzenie Szkoły Przyjaźni i nowych ras bardzo mi się podoba :D I pewnie do tego wrócę.
Iiii ostatnio powoli wkraczam w sferę fandomu SuperNatural

183. Jak wagę odgrywa wygląd podczas budowania Twojej opinii o osobniku płci przeciwnej?
Tak długo jak ta osoba jest zadbana - nie ma dla mnie większego znaczenia.

186. Po seansie jakiego filmu miałeś/miałaś tak mieszane uczucie, że nie byłeś/byłaś w stanie określić, co o nim myślisz? Takie "WTF, co ja właśnie zobaczyłem/zobaczyłam?"
Zdecydowanie Ludzka Stonoga i Serbski Film... NIE POLECAM

187. Chyba każdy, w mniejszym lub większym stopniu, miał kiedyś styczność z serią Pokemon. Jakie są Twoje odczucia względem tej kreskówki - lubisz, nie lubisz, jest Ci obojętna? Masz swojego ulubionego Pokemona, trenera, bardziej do gustu przydały Ci starsze czy nowsze odcinki?
Oglądałam jedynie w całości pierwszą serię i odrobinę drugiej. Widziałam też w kinie pierwszą kinówkę i zakochałam się w Arktosie, Moltresie i Zapidosie


189. Najdziwniejsza/najbardziej ekscentryczna rzecz, jaką kiedykolwiek nabyłeś/aś?
Chińska podróbka japońskiej katany kupiona we Włoszech... 

190. Czy czujesz pewnego rodzaju lęk/dyskomfort mając nocą otwarte drzwi i odkryte stopy?
Co do drzwi to nie, mogę spać z otwartymi drzwiami oraz mieć nogi skierowane w stronę drzwi. Ale nie lubię mieć odsłoniętych stóp. Lęki dzieciństwa pozostają xD

191. Stwarzanie sobie problemów na siłę - czy nie uważasz, że stało się to nałogiem niektórych osób? Jak myślisz, czego jest to powodem? Możesz powiedzieć o sobie, że stwarzasz sobie niepotrzebne problemy?
Wierzę w to, że przyciągamy do siebie wiele rzeczy. Stwarzanie problemów na siłę, to doszukiwanie się problemów wszędzie - a więc obawa, że takowe są. Uważam, że to oznaka tego, że taki ktoś się boi. Choć mimo wszystko, jest to wkurzające dla reszty otoczenia.
Mmm staram się nie stwarzać problemów, a wręcz bagatelizować to co niektórzy uważają za problem. Więc nie uważam, aby stwarzała je na siłę, albo nic o tym nie wiem. 

192. Dlaczego tak wielu ludzi nie akceptuje siebie?
Akceptacja samego siebie przychodzi z czasem, przede wszystkim trzeba zauważyć siebie jako część składową społeczeństwa, ale mimo tego, że jest się częścią, to jednak unikalną i niepowtarzalną. Tak więc jeżeli dobrze czujemy się we własnym ciele i nic nam nie przeszkadza - to akceptujemy samych siebie, a to co się nam nie podoba - zmieniamy. W przeciwnym razie, jeżeli brak akceptacji tego co widzimy przed lustrem i tego co czujemy w duszy zamieni się w toksynę, która będzie nas trawić, kawałek po kawałku. 

194. Co daje ludziom sława? Dlaczego dążą do tego, by być popularnymi za wszelką cenę? Co sądzisz o osobach, które słyną z niezbyt pochlebnych rzeczy i są z tego dumne?
Człowiek to stworzenie stadne, chce pełnić jakąś rolę w tym stadzie. Ja instynktownie pcham się na role kogoś w rodzaju matki. Matkuję wszystkim tam gdzie mogę. Przez to często jestem wybierana jako przywódca, albo siedzę na organizacyjnych stanowiskach. Przez vox populi, co by nie było. Uważam jednak, że jest sława i Sława. Dla przykładu. Można być sławnym z robienia głupot w sposób mądry i edukacyjny, przez to pokazywać siebie, aaaale czerpanie sławy na równych pato streamach toooo już nie jest nawet sława tylko żenada.

195. Wyobraź sobie, że w progu Twojego mieszkania staje Twój najbliższy przyjaciel. Jego wzrok jest szalony, a ubranie zakrwawione. Twierdzi, że kogoś zabił. Jak reagujesz na te słowa? Bez względu na motyw zbrodni stajesz po stronie przyjaciela, czy sprawiedliwości?
Jeżeli Samael by kogoś zabiła jakoś specjalnie by mnie to nie zdziwiło, wiecie? Przede wszystkim, usunąć zwłoki, i pozbyć się śladów, załatwić alibi i modlić się, aby nie wpadła.  A jak już, to razem siedzieć w pierdlu.

197. Miałaś okazję być na jakimś koncercie? Jeśli tak, to na jakim, jak wspominasz to wydarzenie? Natomiast jeśli nie miałaś okazji uczestniczyć w żadnym, kogo chciałabyś usłyszeć i zobaczyć na żywo?
 Nie jestem jakąś wielką fanką koncertów. Pierwszy na jaki zostałam zabrana z "przerobioną" legitymacją z podstawówki to był koncert Łez. Następnie bywałam na koncertach Ich Troje, a potem Iry. Z zagranicznych zespołów to dwa razy byłam na Castle Party i miałam okazję słuchać na żywo XIII Stoleti
Ale nie tylko ich, bo Castle Party to taki ... hm... Woodstock na wyższym poziomie? No, można tak powiedzieć.
Jest to niewątpliwie miejsce na jakie warto zerknąć. Tym bardziej że przesympatyczni ludzie, zaś atmosfera na Polu Namiotowym nie do zapomnienia. Nie wspominając już o tych strojach!
Zdecydowanie kiedyś się jeszcze na CP wybiorę.
Mmm Byłam też na koncercie Huntera kilka razy...
Iiii.... Ah! No tak. Dir en Gray kiedy byli ze swoją trasą koncertową płyty Lotus.
Ogólnie bardzo mi się podoba ta konkretnie płyta
Jak już jestem na koncertach to nie pcham się na przód. Zazwyczaj siedzę z tyłu. Czasem dosłownie siedzę. Dla przykładu. Na koncertach CP dobrze się czułam siedząc na końcu odwrócona tyłem do sceny i tłumu. Kiedy zamykałam oczy i wsłuchiwałam się jak muzyka odbija się od ruin zamku. Na koncercie Huntera w kieleckim klubie Wspak okupuję zawsze kanapę i patrzę na zachowanie tłumu. Wiele osób, które są ze mną na koncercie pierwszy raz uważa, że nie bawię się dobrze, albo że się nudzę. Podczas kiedy właśnie w taki sposób ja bawię się najlepiej. 

200. Co sądzisz o teorii o światach równoległych?
Fascynuje mnie, ale tylko i wyłącznie pod względem fantastyki. Wątpię, aby było to możliwe.

201. Jaką muzykę grają w piekle?
Karaoke :D

202. Bycie dziewicą/bycie prawiczkiem - powód do dumy czy wstydu dla współczesnego nastolatka
To indywidualna kwestia każdego człowieka. Ani powód do domy, ani wstydu. 

203. Jaką najważniejszą lekcję przyniosło ci życie?
Omijaj otwarte okna

206. Co sądzisz o reinkarnacji?
Nie wykluczam, ale sama w nią nie wierzę.

207. Każdy z nas się czegoś boi, jakiś zwierząt, przedmiotów, czy ludzkich odruchów. Przed czym Ty odczuwasz lęk? Jak sobie z nim radzisz i skąd się u Ciebie wziął?
Nie boję się zwierząt jako takich - raczej odczuwam przed nimi wstręt. Boję się za to uniesionych nade mną rąk w górze i zachodzenia mnie od tyłu. Można się domyślać skąd się ten lęk u mnie wziął.

209. Czy muzyka faktycznie łagodzi obyczaje?
Muzyka sama w sobie tak. Jeżeli nie łączy się z fanatycznym oddaniem jakiemuś zespołowi.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE