1 października 2018

Marzy mi się... - czyli plany na październik


Na samym początku chciałam podziękować za przemiłe komentarze pod moim opowiadaniem Chandra. Za wyrozumiałość, za wsparcie i przede wszystkim, za szczerą życzliwość jaka od Was bije. Każdego dnia nie mogę się nadziwić jakim sposobem udało mi się ściągnąć do tego zakątka internetu tyle wspaniałych osób o wielkich, silnych sercach. Dziękuję.
Chciałabym się z Wami podzielić wspaniałym kanałem na YouTube jaki ostatnio znalazłam. Nie trzeba znać angielskiego, aby dobrze się bawić oglądając go. Na nagraniach mężczyzna nic nie mówi. Prymitywne Technologie to kanał, gdzie mężczyzna pokazuje jak samemu zrobić domek posiadając jedynie kamienie, drewno i glinę/błoto. I to nie są budowle które przy pierwszym podmuchu wiatru się zawalą. Wszystko co robi, robi wedle dawnych technologii. Pokazuje jak zrobić topór z kamienia, jak zrobić cegłę z popiołu etc. Jeżeli ciekawi was ta strona sieci, gdzie możecie się dobrze bawić i jednocześnie czegoś uczyć (a kto wie, może i pozyskać wiedzę przydatną podczas apokalipsy... )
Tak więc, wiem o nowych rozdziałach Wpadek i Gry, jak tylko moja Chandra minie, albo też raczej - będę miała więcej czasu - wezmę się za to. Podobnie z innymi opowiadaniami i komiksami jakie są i będą pojawiać się na blogu.
Powraca mi też zajawka na Undertale, dlatego spodziewajcie się, że niebawem pojawi się tego więcej. 

Przypominam o tym, że ruszyła już możliwość zamawiania kalendarza na 2019 rok. Link jaki widzicie nad notką (i dla leniwych, który jest też tutaj), zaprowadzi Was bezpośrednio do tej poświęconej tylko sprawie kalendarza. Będzie on widoczny aż do czasu upłynięcia terminu wpłacania kwoty - czyli do 10 listopada 2018 roku, Czasu jest co prawda sporo, ale obyście o niczym nie zapomnieli ;) By złożyć zamówienie trzeba napisać maila na
hi.kalendarz@interia.pl
W treści podać swój adres, zaś w tytule swój nick. Dostaniecie wiadomość zwrotną, z numerem konta bankowego oraz tytułem przelewu. Koszt kalendarza to 25zł.  

Nawiązując jeszcze do tytułu... W opowiadaniu Chandra, wspomniałam, że mam w głowie genialny plan, aby zrobić Wam coś miłego na Sylwestra. Próbując iść spać w nocy, mój umysł całkowicie oniemiał... Dlaczego by nie poprosić Was o pomoc? 
Tak więc, będę potrzebować pomocy zarówno rysowników, jak i pisarzy. Najlepiej po sześć osób w obu grupach, które będą ze sobą współpracować. Czasu jest jeszcze więcej, bo jak powiedziałam - wszystko będzie miało otwarcie (jeżeli się uda oczywiście) w Sylwestra, więc mamy niecałe dwa miesiące. 
Tak więc, jeżeli chcesz wziąć udział w projekcie, albo dowiedzieć się na jego temat (jako, że to niespodzianka, to nie chcę tutaj zdradzać za wielu szczegółów) więcej, zapraszam na mojego maila yumimizuno@interia.pl gdzie powiem więcej i podejmiesz decyzję, czy chcesz się w to bawić.
Nie myśl, że się nie nadajesz, i nie trać wiary w siebie, bo ja w Ciebie wierzę :D I wiem, że to będzie genialne, i będzie zacne i będzie cudowne. Bo marzy mi się interaktywne opowiadanie, gdzie czytelnik będzie mógł wybierać odpowiedzi, a te będą prowadziły go do dalszej historii. Co więcej, będzie to podzielone na obie płcie, tak więc zarówno chłopcy, jak i dziewczęta będą mogli się pobawić!
Share:

8 komentarzy:

  1. Miarai Doki (z innego konta) zgłasza sie na służbę!!!! *kłania sie* serio nie mam nic do roboty do sylwestra xD chętnie pomogę w grupie pisarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę „grupa pisarzy” i to mi wystarczy. Napisałam już na maila, wchodzę w ciemno. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie... No dobrze! Spróbuje swoich sił w rysowniu, napiszę do Ciebie Yumi, a jak po prostu nie będę pewna... No cóż, po prostu odmówię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad grupą rysowników, ale zapewne się spóźnię lub będę jak zwykle zbyt nieśmiała by się do tego zgłosić. Heh, no cóż.
    Ciekawa jestem co takiego planujesz, Yumi. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dowiesz się póki nie spróbujesz ;) Z takim nastawieniem ominie Cię wiele zabawy. Co szkodzi spróbować?

      Usuń
  5. Ojej, pewnie zgłoszę się do grupy rysowniczej, mam nadzieję, że dam radę no i że się wyrobię, noo ale do sylwestra trochę czasu jest, więc warto spróbować! c:

    Jestem ciekawa,co się szykuje, pewnie będzie meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłoszę się do grupy pisarskiej jak dostanę się do swojego komputera. Z chęcią wezmę udział ☺

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE