27 października 2018

Halloween- przypomnienie o evencie



Ponownie wśród cudownej i boskiej otoczki wpada nie kto inny jak Usterka! Kłaniajcie się w pasy, całujcie kolanka i dawajcie wszystkie słodycze byleby zgarnąć przychylność jej wspaniałości! Jednak, wracając do prawdziwego powodu przybycia w to miejsce. Odchrząknęła raz i drugi zwracając na siebie uwagę wszystkich istotek.
 - Ludu mój drogi ludu! Przybywam do was nie tylko po to by dać wam kąpać się w blasku mej chwały, jednak również po to, by przypomnieć wam o oddawaniu prac na event halloween. Czas leci nieubłaganie, zbliżają się również porządki dla Jezuska! To znaczy - odchrząkuje nie tracąc swej powagi- To znaczy, zbliżają się porządki świąteczne, zjazdy gości i tak dalej. W dodatku szkoła/studia czy też praca nie rozpieszcza. Aj noł. Nie mniej, przypominam o zbliżającym się terminie! Dziękuję wspaniała publiczności za waszą uwagę. Kłaniam się ponownie w pas i żegnam!
Używając pożyczonej bomby dymnej, znika w kolorowych oparach.




Nadsyłane prace mogą być w postaci:
Obrazka
-One-shota - max 10 stron  (napiszcie o tym w jakich okolicznościach powstał ten potwór/ na jaką okazję powstał ten strój albo jakakolwiek inna opowiastka zawierająca owoc waszego połączenia)  
Komiksu  
- Również można napisać historię do której zostanie dołączona ilustracja


Gotowe prace należy wysłać na email: oczytana.pisadelko@o2.pl do dnia 30 października, godziny 23.59
Share:

19 komentarzy:

  1. Ok, albo się wyrobię wcześniej albo dopiero w 30 xd
    Pewnie to drugie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak wyrobiłam się dzisiaj, pytam sama siebie jakim cudem ;-; xd

      Usuń
  2. Ja niestety muszę zrezygnować :< męczyłam się i kombinowałam ale wybrałam takie rzeczy ze nie mogłam nic sklecić z tego :< nie ma szans żebym sie wyrobiła na 30 :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zrezygnować. Kompletnie nie mam pomysłu, czasu zresztą również.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie rezygnuję, oddam pracę albo jutro, albo 30.
    Całkowicie zmieniłam koncept opowiadania dlatego piszę je od początku. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę tylko dokończyć dwie dodatkowe fuzje, które przyjęłam i będę mogła wysyłać.
    Gdyby nie to, wysłałabym już dawno ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam jakiś czas temu. Mam nadzieję, że doszło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszło. Przeczytałam i jest cudne ^^ Zwłaszcza muzyka, którą podesłałaś. Bardzo lubię ich piosenki ^^

      Usuń
    2. Ev na słuchawkach nigdy dość. No i bardzo się cieszę, bo przy pisaniu nie miałam pojęcia, co ja właściwie robię! <3

      Usuń
  7. Macie może zamiar czytać komiksy z overwatcha?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdopodobnie przyślę opowiadanie jutro ale nie jestem w 100% pewna
    -Reeahia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie! Na Twitterze u Tobie'go Foxa pojawiła się ciekawy posty! Możliwe że będzie aktualizacja! ( jakieś prawdopodobieństwo na 30% ewentualnie na 10% undertales 2 jako trial *o*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie gram tą Deltarune ... fajne połączenie stylu walki typowe dla Undertala z FF czy inny turowym rpg. ale nie lubię Susie ;p
      Szkoda że gierkę można przestestować przez 24 h :p a potem znika.
      Miałam racje.. to jest Trail ten Deltarune-Undertale xD

      Usuń
    2. Właśnie przeszłam Deltarune... mam mieszane uczucia do chapterka one! Ba nawet spotkałam Sansa.... menda mnie nie pamieta XD
      Na poważnie, zakończenie Chapterka ona jest straszna. i nie ważne jaką ścieszką wybierzesz..

      Usuń
    3. To była najsłabsza, najnudniejsza rzecz, jakiej doświadczyłam… w całym roku. Nope, UT skończyło się dla mnie na pierwszej części, która zasadniczo zamykała historię. To po prostu uznam za kolejny słaby fanowski twór… ;____;

      Usuń

POPULARNE ILUZJE