13 października 2018

Gra: Poznaj(my) się - DodoDan 7


181. Z pewnością każdy z nas ma już jakiś etap nauki za sobą. Przed jego rozpoczęciem rodzice i starsi znajomi opowiadali nam o tym czasie. Teraz wspominając co było prawdą, a co kłamstwem z tego co mówili np o podstawówce czy przedszkolu Twoi bliscy? 
Moi rodzice nigdy nie obwijali w bawełnę. Zawsze mi mówili jak naprawdę wygląda szkoła i mieli rację. 

182. W jakich fandomach jesteś? Którą z postaci w każdym ze swoich fandomów darzysz największą sympatią?
Jestem w wielu fandomach. Lepiej ich wszystkich nie wymieniać. Ale moimi ulubionymi jest:
Naruto! Dość oklepane, ale to moje pierwsze anime jakie w życiu obejrzałam. A najbardziej uwielbiam Itachiego Uchihe. 
Kuroshitsuji – i tu też nikogo raczej nie zadziwię. Ulubioną postacią jest Sebastian Michaels. 
Death Note – i tu również nikt nie zostanie zaskoczony, ponieważ jest to L. 

183. Jak wagę odgrywa wygląd podczas budowania Twojej opinii o osobniku płci przeciwnej?
 Chciałabym powiedzieć, że żadnej. Ale jesteśmy głównie wzrokowcami. Ogółem nie obchodzi mnie jak ktoś wygląda. Ważne, żeby dbał o higienę.np. Nie chodził z przetłuszczonymi włosami, czy w brudnych ubraniach.

184. Gdybyś mógł (mogła) zamienić się w cokolwiek i zamieszkać gdziekolwiek to czym był był(a) i gdzie byś zamieszkał(a)?
Chciałabym być wilkiem. Czuję, że to zwierzę jest wyjątkowe. I na pewien sposób podobne do mnie. Silne, wytrwałe oraz rodzinne. 
A chciałabym zamieszkać w Norwegii. Tamtejsze krajobrazy po prostu mnie oczarowały. 

185. Wyobraź sobie, że masz dostać skrzydła, obojętnie jakie, owadzie, ptasie, nietoperze i tak dalej, i tak dalej. Czy jesteś w stanie je opisać? Jak by wyglądały?
Jeśli miałabym dostać skrzydła to widziałabym je jego duże, masywne skrzydła z piórami. A ich kolor byłby fioletowy. Taki intensywny. Od pleców pióra stopniowo stawałyby się jaśniejsze. 

186. Po seansie jakiego filmu miałeś/miałaś tak mieszane uczucie, że nie byłeś/byłaś w stanie określić, co o nim myślisz?
Takie "WTF, co ja właśnie zobaczyłem/zobaczyłam?"
“Millerowie” Rawsona M. Thurbera
To pierwszy film jaki przyszedł mi na myśl. W życiu podobnego nie widziałam.

187. Chyba każdy, w mniejszym lub większym stopniu, miał kiedyś styczność z serią Pokemon. Jakie są Twoje odczucia względem tej kreskówki - lubisz, nie lubisz, jest Ci obojętna? Masz swojego ulubionego Pokemona, trenera, bardziej do gustu przydały Ci starsze czy nowsze odcinki?
Akurat jestem wychowana na samych początkach tej serii. Pamiętam jak Ash poznał Pikachu i jego pierwszą podróż. Kolejne serie jakoś zaczynały mnie nudzić. Szczerze to się powtarzał schemat. Ash pojawiał się w nowym regionie, zdobywał pierwszego pokemona i przyjaciela – na którego wpadł dosłownie albo w przenośni. Potem podróżował i zdobywał odznaki oraz nowych przyjaciół (ludzi i pokemony). A na koniec cały jego trud szedł na marne, ponieważ przegrywał ten najważniejszy turniej. A jego przyjaciele odnosili mniejszy lub większy sukces. A w międzyczasie przeszkadzał zespół R. Im więcej sezonów się pojawiało tym bardziej traciłam zainteresowanie pokemonami. I prawie bym zapomniała! 
Ash zawsze spotykał legendarne pokemony!
Chociaż zdążały się ciekawy wątki. Np. Zespół R jeden cały sezon wygrywał i miało dość do punktu kulminacyjnego, lecz nagle przegrali. I cały wątek się zmarnował. 
Był jeszcze jeden, który mogli ciekawie rozwinąć. Teraz nie mogę przypomnieć sobie imienia tego chłopaka. Ale to był zielonowłosy chłopak, który rozumiał pokemony. Jego umiejętność była niesłychana i starano się go pojmać. Lecz w pewnym momencie gdzieś ten wątek zniknął. I więcej się nie pojawił. A szkoda, zapowiadał się naprawdę dobrze. 
Jak już mam je oglądać to tylko pierwszą serię.
A moją ulubioną postacią jest Brok. Po prostu go uwielbiam! Potrafił całkiem nieźle gotować oraz podrywał każdą dziewczynę. Zawsze można było się pośmiać z Broka, a w szczególności gdy Misty albo Croakgunk  zatrzymywali jego zaloty. 
 
188. Co sądzisz o wolnych związkach? (wspólne mieszkanie przed małżeństwem, ogólnie samo zjawisko małżeństwa, partnerstwa) Jak to oceniasz?
Szczerze to mnie to za bardzo nie interesuje jaki związek łączy dwoje ludzi, jeśli tylko nie jestem w to zamieszana. Taka sytuacja w ogóle mi nie przeszkadza. 
Nawet jeśli mój partner nie chciałby małżeństwa albo chciałby zamieszkać razem nie przeszkadzałoby mi to. 

189. Najdziwniejsza/najbardziej ekscentryczna rzecz, jaką kiedykolwiek nabyłeś/aś?
Szczerze to nie ma takiej rzeczy. 

190. Czy czujesz pewnego rodzaju lęk/dyskomfort mając nocą otwarte drzwi i odkryte stopy?
W ogóle mi to nie przeszkadza. Zawsze w nocy się odkrywam, bo się wiercę. A drzwi otwarte czy zamknięte nie robią mi różnicy. 

191. Stwarzanie sobie problemów na siłę - czy nie uważasz, że stało się to nałogiem niektórych osób? Jak myślisz, czego jest to powodem? Możesz powiedzieć o sobie, że stwarzasz sobie niepotrzebne problemy?
Myślę, że stwarzamy sobie problemy, gdy się czegoś boimy np.. Jakieś znaczącej zmiany w naszym życiu. Szukamy czegoś co pomoże nam odwlec to zdarzenie w czasie, więc tworzymy problem, którym musimy się zająć. 
Też tak czasami robię, ale staram się z tym walczyć. I przede wszystkim przeanalizować czy ten problem faktycznie istnieje. 

192. Dlaczego tak wielu ludzi nie akceptuje siebie?
Wielu ludzi porównuje się do innych. Nie potrafią dostrzec swoich zalet, tylko widzą same wady. 

193. Jak odniesiesz się do pojęcia fatum? Czy czujesz, że spoczywa również na Tobie?
Dla mnie fatum jest tylko usprawiedliwieniem niepowodzeń oraz porażek. Niektórzy ludzie nie potrafią dostrzec swoich błędów i uważają, że to wina innych. 

194. Co daje ludziom sława? Dlaczego dążą do tego, by być popularnymi za wszelką cenę? Co sądzisz o osobach, które słyną z niezbyt pochlebnych rzeczy i są z tego dumne?
Sława daje ludziom pieniądze oraz popularność. Ale nie jest warta tego, aby dążyć do niej po trupach. Osoby, który chełpią się swoimi niepochlebnymi czynami są moim zdaniem żałosne. I trochę mi ich żal, ponieważ muszą być strasznie samotni. 

195. Wyobraź sobie, że w progu Twojego mieszkania staje Twój najbliższy przyjaciel. Jego wzrok jest szalony, a ubranie zakrwawione. Twierdzi, że kogoś zabił. Jak reagujesz na te słowa? Bez względu na motyw zbrodni stajesz po stronie przyjaciela czy sprawiedliwości?
Znając moich przyjaciół - a konkretniej pewną przyjaciółkę - to byłby to żart. Próbowałaby mnie wkręcić za wszelką cenę. Umazałaby się sztuczną krwią i waliła jak opętana w moje drzwi. Namówiłaby kogoś, aby udawał martwego. A ja jako taka naiwna istotka uwierzyłabym jej i pomogła. A potem śmiałaby się ze mnie, że jej uwierzyłam. 

196. Z jakimi zapachami kojarzą Ci się poszczególne pory roku?
Lato z zapachem świeżo skoszonej trawy. Jesień z zapachem deszczu. Zima z zapachem ciepłych pierników, a wiosna z kwitnącymi kwiatami z mojego ogrodu. 

197. Miałaś okazję być na jakimś koncercie? Jeśli tak, to na jakim, jak wspominasz to wydarzenie? Natomiast jeśli nie miałaś okazji uczestniczyć w żadnym, kogo chciałabyś usłyszeć i zobaczyć na żywo?
Byłam już na dwóch, ale tego pierwszego zbytnio nie pamiętam, ponieważ byłam za mała. Koncert jaki mi się podobał odbył się w gimnazjum. Grał na nim Kamil Bednarek. Koncert strasznie mi się podobał i naprawdę świetnie się bawiłam z rodziną.  

198. Załóżmy, że Indianie naprawdę nadawali sobie tak cudaczne imiona jak Siedzący Byk czy Mrucząca Wiewiórka. Jakie imię przyjęłabyś będąc młodą indiańską dziewoją? No i dlaczego?
Cicha Woda. Chyba każdy słyszał kiedyś piosenkę “Cicha woda” Zbigniewa Kurtycza. 

202. Bycie dziewicą/bycie prawiczkiem - powód do dumy czy wstydu dla współczesnego nastolatka
Bycia dziewicą czy prawiczkiem nie jest powodem do żadnego wstydu. W dzisiejszych czasach bardziej powodem do dumy. Myślę, że oznacza to bycie nie rozwiązłym. Dzisiejsza młodzież traktuje to jako coś okropnego i jak najszybciej musza przeżyć swój pierwszy raz – nawet jeśli nic nie czuje się do drugiej osoby. 

204. Lepiej jest być najlepszym wśród najgorszych czy najgorszym wśród najlepszych? Dlaczego?
Uważam, że lepszym rozwiązaniem jest być najgorszym wśród najlepszych, ponieważ zawsze jest do czego dążyć. A jeśli jest się najlepszym wśród najgorszych to nie można się rozwijać. Uważa się wtedy, że osiągnęło się już szczyt. 

205. Co narysowałabyś, gdyby Twój rysunek mógł stać się żywą osobą bądź przedmiotem?
Cienia z mojego opowiadania pt. “Opowieść o pewnym Cieniu”

207. Każdy z nas się czegoś boi, jakiś zwierząt, przedmiotów, czy ludzkich odruchów. Przed czym Ty odczuwasz lęk? Jak sobie z nim radzisz i skąd się u Ciebie wziął?
Boję się dwóch rzeczy. Pająków i igieł. Obydwa są całkowicie irracjonalne i nie wiem skąd się wzięły. Po prostu od zawsze bałam się igieł oraz pająków. Było to najgorsze w dzieciństwie. Ale jakoś udało mi się je w pewnym stopniu zwalczyć.
Pająków już prawie się nie boję. Mogą przebywać ze mną w tym samym pokoju, byle nie blisko łóżka. 
A co do igieł... Chciałam z tym walczyć, ale nie mam jak. Z powodów zdrowotnych nie mogę oddawać krwi i nie ma, jak dać się nakłuwać. Ale na pewno jest mniejszy niż w dzieciństwie. Teraz przynajmniej nie mam ataku histerii, tylko jest mi słabo. 

209. Czy muzyka faktycznie łagodzi obyczaje?
Zależy jaka muzyka. Spokojna, melodyjna uspokoi, a dynamiczna oraz głośna rozbudzi nas. Muzyka może też wprowadzić nas w melancholijny nastrój albo spowoduje u nas gęsią skórkę. 

210. Którego z żywiołów boisz się najbardziej i dlaczego?
Najbardziej boję się ognia. Chociaż trochę to ironiczne, ponieważ umiem dostrzec jego piękno. Ogień to jedno z większych wyzwań do narysowania. 
Ale boję się go, ponieważ jest nieobliczalny. Człowiek stara się nad nim panować. A gdy spuści go z oczu, chociaż na chwilę może stać się coś naprawdę okropnego.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE