22 czerwca 2019




Share:

16 komentarzy:

  1. O chuj...

    YUMIIIIII!!!
    *wysoki, dziewczęcy pisk*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że robota idzie pełna parą. Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło panie ale zmiana!
    Normalnie myślałem że zabłądziłem w internecie...
    teraz będzie łatwiej przemieszczać się po stronie na telefonie zmiana zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. …*dosłownie zawał*
    ...mam tylko jedną rzecz do powiedzenia
    *inchale…*
    ..OWO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale nie mogę z tym "inchale", inchalujmy razem XDD

      Usuń
  5. O matko już się nie mogę doczekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi ciśnienie skoczyło XD
    Ale cieszę się, że się rozwijasz i starasz się poprawić bloga ;)
    Nie mogę się doczekać, aż zobaczę jego nową odsłonę.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. czy tylko ja terasz nic nie ogarniam w tej stronie?
    nie wiem jak zobaczyć inne komiksy terasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, będzie dobrze :DDD
    chyba xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Themeshaker to ogółem dobre źródło, więc nieźle to wygląda. Zwłaszcza przy takim kontencie – prostota jak zwykle wygrywa. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że Yumi żyje :D
    Lidzię że kombinujesz coś z stronką, jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie XD
    Znowu będę udawać zepsutą płytę ALE czy dostałaś moje e maila z 2 czerwca?
    Wiem jestem okropna ale chciała bym żeby na Handlarzu był już następna cześć Nethertalesa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my chcielibyśmy, żebyś zaczęła używać słownika i co?

      Usuń
    2. Myślę że literówki każdemu mogą się przydażyć, co Ci dało twoje polecenie słownika?

      Usuń
  11. Strasznie Ciężko mi przyzwyczaić się do nowego wyglądu Handlarza ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. (Ostatecznie pewnie wyjdę na strasznego marudę, ale) kateogria "Kategorie" wygląda troszkę... według mnie, nieestetycznie.

    Większe kategorie są razem z średnimi i mniejszymi (nie mogę skumać o co ci chodziło z podziałem na rozmiary czcionek) - kategorie powinny zawierać taki sam rozmiar czcionki oraz być oddzielone na np. ⚫, ❤, ✨, czy coś podobne, by wszystkie liczby (ilość postów) się ze sobą nie mieszały i wyglądało to ładniej.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE