2 lipca 2019

EVENT: Wyślij moderację na wakacje

Witajcie kochani!
Od naprawdę dawna nie było żadnego eventu! Tak więc czas to zmienić! 
Jako, że zarówno jak jak i moderacja Discorda HI pracuje właściwie cały czas - zwłaszcza dziewczęta czas wybrać się na wakacje.
Ale co wtedy z blogiem i Discordem?
Samowolka?
Wolność wojewodzie i tobie smrodzie?
Wolna amerykanka?
Opuścić flagi fort zdobyty?
O nie nie nie, nic bardziej mylnego.
Nie możemy na to pozwolić, prawda?
Tak więc, zamiast jechać na wakacje, postanowiłyśmy, abyście to Wy nas wysłali na wakacje. 
I na tym będzie polegać event. 

Możecie pisać opowiadania, robić komiksy, obrazki etc - gdzie byście nas wysłali na wakacje. 
Na Hawaje by sączyć drinki z palemką od przystojnych panów?
A może do Paryża byśmy pozwiedzały tamte okolice?
Do Azji? Ameryki? Afryki?
A może nad polskie morze?
Czy też jeszcze dalej, bo i po co się ograniczać!
Na dno oceanu? Do Atlantydy? 
A może w kosmos - na Marsa? 
Do innego wymiaru?
Do innej rzeczywistości?
A może do innego czasu? 
A może zaprosicie nas do siebie na kolację i na wspólne spędzenie czasu? 
Czy poślecie nas wszystkich do Piekła? x3 
To już od Was zależy! 

Zdaję sobie sprawę, że są osoby które mogą nie do końca być obyte w tym o kim dokładnie mówię dlatego postanowiłyśmy z dziewczynami troszeczkę się przedstawić. A więc:

Autorka bloga Yumi. 
Samozwańczy tłumacz, średniej jakości pisarz i niedoszła poetka. Całe 162cm wzrostu ponad ziemię, tocząca się kulka wszej słodkości. 
Uwielbiam dobre książki - w znaczeniu ładnie pachnące. W dorosłym ciele skryte małe dziecko, które nadal potrafi zachwycać się zachodami słońca i pięknym nocnym niebem. Nadal nie umiem ubierać się dostatecznie do pogody. Nienawidzę upałów, a uwielbiam zimę. Palę sobie mentolowe fajki i myślę często jak tutaj sprawić, aby świat był milszym miejscem i wszyscy się kochali. 

Moderatorka Discorda - Melinda
Moje 182cm dowodzi, żeby nie dawać za dużo drożdży i mleka dziecku, kiedy rośnie, bo potem się nigdzie nie zmieść. No ale przynajmniej mogę innym sprzedawać niedźwiedzie tulasy. Chciałam kiedyś grać na gitarze, ale wyszło, że nauczyłam się innym grać na nerwach. Kocham wszystko co związane z fandomami w jakich siedzę (a jest ich dużo) albo z fantastytą, koty, psy… ale chyba głównie koty.

Administrator Discorda - Oczytana
Jestem osobą, która jak tylko może tak zawsze będzie starała się pomóc. Jak to ludzie mnie określają, jestem "mamą" serwera Handlarza Iluzji. Obdarzam innych miłością i troską, jednak jak tylko ktoś sobie coś przeskrobie to biada mu po pozna moje drugie oblicze, którego ludzie wolą nie wywoływać ^^ Wbrew pozorom jestem bardzo uczuciową osobą. Można na mnie polegać, ogarniam różne sprawy najlepiej jak potrafię i jak trzeba- przywołać tych co trzeba do ładu. Cóż tu więcej dodać? Bardzo lubię czerwień i czerń, steampunk i styl gotycki choć na co dzień ubieram się raczej przeciętnie. Jestem pełną energii 170 centymetrową artystką, która jak się pobrudzi farbą w trakcie tworzenia to przez tydzień nie może się z niej skutecznie domyć (choć to w ołówkach głównie siedzę.)

Moderator Discorda - Usterka
Zboczeniec ze mnie do potęgi 69, większość dnia myślę  o tym gdzie tu się zabawić. Całe 160 cm czystej sadystki i dominantki. Uwielbiam kolor czarny, wszystko co straszne mroczne i creepy. Długie do do pasą czarne włosy, skóra blada jak u wampira i Samara ze mnie jak się patrzy x3


Oczywiście to opisy tylko i wyłącznie z naszej perspektywy. Użytkownicy Discorda zetknęli się z nami zapewne wiele razy i mają już swoje wyrobione zdanie na nasz temat. Hah! 

Ale wracając do eventu. 
Jeżeli chcesz stworzyć coś, gdzie nas wysyłasz na wakacje - czy to opowiadanie, opis, notka zwykła na pół strony, albo też chcesz coś narysować - śmiało. 

Prace będą zbierane do 15 lipca tego roku
Można je słać na maila: yumimizuno@interia.pl 
Można ich wysłać tyle ile się chce!
Potem jak zawsze, zostaną zebrane i opublikowane jako praca zbiorowa naszego bloga!
A więc pióra i ołówki w dłoń i do dzieła Handlarze!


GOTOWE PRACE
Share:

15 komentarzy:

  1. Ej Ocyś ale ta twoje drugie oblicze nie jest aż tak straszne😅... Albo poprostu już się przyzwyczaiłem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle Yumiś, skąd się wzięły te obrazki? Sama je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooope https://picrew.me/ wszystko z tej fajnej japońskiej strony do robienia avatarów

      Usuń
  3. *to uczucie gdy wyjeżdżasz 7 lipca i wracasz kilka dni po terminie*
    <:""""""3
    help

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woody...zawsze możesz zrobić to przed wyjazdem xD

      Usuń
    2. ...5-4 dni to 5-4 dni, nie mam pojęcia czy się wyrobię
      <w<""""

      Usuń
  4. OKEJ Z WIELKĄ CHĘCIĄ COŚ NARYSUJE!!!! (I pytanie, co z resztą opowiadań z Sylwestra? XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ogólnie jak mogę się dostać na waszego discorda? Bo kiedyś weszłam ale się wystraszyłam i wyszłam

      Usuń
    3. Wystarczy poprosić samą Yumi albo kogoś z modów czy adminów o zaproszenie
      I spokoooojnie, u nas nie jest wcale tak strasznie xD

      Usuń
    4. Jeśli nadal masz konto na discordzie to pisz do mnie. Mój numer: #9783
      Jeśli nie to masz możliwość napisania do Yumi na maila lub też mojego: oczytana.pisadelko@o2.pl

      Usuń
    5. *zastanawia się czego szop mógł się wystraszyć na HI...*

      *Po namyśle- To jednak mogło być prawdopodobne*

      Usuń
  5. Ten uczuć, kiedy jest event, a ty znowu nie masz pomysłu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie widzieć, że strona wraca do życia. <3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE