1 maja 2021

Deos Numbria - Specjalny Dodatek~!

 

Notka od autora: Świat nigdy nie był i nie będzie idealnym. Jego największą plagą stała się ludzkość. Zgnilizna wojen wyniszczyła go kompletnie. Wśród gruzowisk dawnego ładu udało się jednak odnaleźć pewnej grupie osób. To dzięki niej świat zaczął budować się na nowo, jednak już nigdy nie miał być taki sam. Rasa ludzka podzieliła się na dwa środowiska, które wyznaczały standardy prowadzonego życia. Od tamtej chwili mogłeś być prostym cywilem, albo naukowcem z wybitnym intelektem. Zapraszam do poznania historii świata, w którym tylko bystre głowy mają coś do powiedzenia.

Z góry pragnę uprzedzić, iż w opowiadaniu mogą pojawić się wątki 18 +, nie tylko sceny seksualne ale również bardziej brutalne, lub zawierające przekleństwa. Dlatego zalecam czytać starszym nieco użytkownikom ;3     

 AutorUsterka
Autor obrazka
:
 Usterka

Spis treści :

✝ Początek 
✝ Invidia cz I 
✝ Invidia cz II  
✝ Invidia cz III 
 Mirum cz I ✝ 
Mirum cz II
✝ Specjalny Dodatek  ( obecnie czytany)
✝ Arbitrium 
✝ Emissicius 
. . . 

Cóż, od czego mogę zacząć? Postanowiłam dla Was zrobić taki mały dodatek który będzie najpewniej aktualizowany pod kątem designu postaci ^^ Stwierdziłam że może być czymś fajnym wrzucenie tego, jak postacie wyglądały na samym początku ich stworzenia - a miało to miejsce gdzieś w ... o kurwa, 2014 ... Cóż, trochę czasu minęło! W pewien sposób wstyd pokazywać mi stare prace sprzed tylu lat, ale będziecie mogli zobaczyć jak postacie się zmieniały. Dodatkowo no na pewno eksperymenty dostaną nowy podrasowany wygląd ^^

1. Saphira 



Z tym wyglądem Saphira dostała kilka fanartów, jednak niestety nie pamiętam już ludzi z forum i autorów, więc nie są podpisani </3 Wiązało się to z tym, że swego czasu pisałam to opowiadanie na forum, jednak miało kompletne inną formę i nie zostało nic już z tamtych czasów.
praca z 2017


2020 powstała kolejna wersja która po roku, dostała drobne modyfikacje i w 2021 wygląda już tak:


Oczywiście dalej są drobne niedociągnięcia, jednak będę nad nią jeszcze pracować ^^
Dodatkowo w ramach tego, że rysowanie chibi jest proste, łatwe i szybkie, postanowiłam ukazać stroje Saphiry w jakich paraduje, a wraz z nowymi strojami miejsce to będzie uzupełniane ^^


             1. Strój codzienny                                        2. Strój Ewy ;3

            3. Piżama                                                 4. Suknia balowa


              5. Strój kamuflujący                            6. Pełen strój do walk



2. Pan Królik

Postać ta powstała w tym samym roku co Saphira - 2014. Jego z pewnością czeka redesign jednak niewiele w nim raczej zmienię. Również i on doczekał się paru artów które kocham do dziś <3








Ponowne podejście do jej designu było dopiero w 2019.


3. Pan Kot

Od niego właściwie wszystko się zaczęło, dodatkowo nie powstał typowo dla mnie a dla mojej znajomej. Drugi w kolejności był Pan Królik, jako trzecia powstała zaś Saphira. Potem tak naprawdę do nich dorobiłam historię. Potem zaczęła się cała zabawa z nimi. Pana Kota z pewnych względów czeka największy redesign, jednak dużo z jego oryginalnego wyglądu na pewno zostanie.





Na ten raz wydaje mi się to wszystko co mogę przedstawić. Mam nadzieję, że taka niespodzianka się Wam podoba ^^ Z pewnością z czasem więcej postaci dostanie swoich artów.
Share:

2 komentarze:

  1. Od siebie powiem, że bardzo fajnie obserwuje się twój progres na przestrzeni lat x3 I nie mogę się doczekać jak finalnie będzie wyglądał ich redesign <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, sama również mam na to dobry ogląd ^^ Doceniam i ... ja również czekam na to co mi wyjdzie bo to już z nimi wyższa szkoła jazdy...

      Usuń

POPULARNE ILUZJE