25 września 2021

Undertale: Handplates- Wewnątrz odizolowanego systemu [In an isolated system- Tłumaczenie PL]

  

 Oryginał: Zarla
Tłumaczenie: Shiro Higurashi

Notka od tłumacza: Komiks autorstwa Zarla. Opowiada on o początkach życia Sansa oraz Papyrusa, którzy powstali jako dzieło eksperymentu Gastera. Tytuł - Handplates nawiązuje do znajdujących się na dłoniach Papyrusa i Sansa tabliczkach, jedynej rzeczy łączącej ich z tragiczną przeszłością. Dlaczego nie pamiętają swojego wcześniejszego życia? Jak stali się wolni? Co się stało z Gasterem? Zapraszam do śledzenia komiksu po te i inne odpowiedzi.

Spis treści:

/poprzednie strony/

KOSTKA RUBIKA:

To była w 90% wina grawitacji
Jakim cudem ją wziąłeś 
Uzdrowienie
Gdybym nie znał cię lepiej 
Dałeś z siebie wszystko
Czemu taki jestem?
Pewnie, że widziałem dobroć

WIDZENIE:

Sypnęło się
:/
Dwa obrazy
Bezwartościowy 
Czekam z niecierpliwością
Odległa obietnica

POZIOM BRUTALNOŚCI:

Nie ma tu lepszego
Powód nie ma znaczenia
Potnę cię koleś ;_;
Tylko głośno myślę
Nie chcę niczego zabijać
Odwaga
Moja wina

BLASTERY:

Malusia bezzębusia główusia dzidziusia
Należy popracować nad poziomem zadawanych przez ciebie obrażeń
A więc to takie problemy emocjonalne miałeś na myśli


NIEBIESKA MAGIA:


NIEPRZEWIDZIANE KONSEKWENCJE:

Umiem dostrzec
Wewnątrz odizolowanego systemu (Obecnie czytane)

MAŁE KROKI:
Share:

5 komentarzy:

  1. I dobrze mu tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie na temat, ale chciałam powiedzieć, że byłam stałą czytelniczką Handlarza Iluzji w 2018-2019, przez niemalże okrągły rok. Dużo się wydarzyło i od tamtego czasu mnie tu nie było (poza tym także porzuciłam Undertale). Właśnie zdecydowałam się wrócić do tego co było kiedyś, więc chciałam sprawdzić czy blog, który stanowił większość mojego wolnego czasu w gimnazjum nadal istnieje i jakie zaskoczenie mnie dopadło gdy zauważyłam, że nadal funkcjonuje! Jestem szczerze pod wrażeniem - Yumi :>. Twój blog pośrednio przyczynił się do mojego wyjazdu do liceum w Stanach Zjednoczonych oraz do pisania własnej opowieści na Wattpadzie - aż ciężko uwierzyć jak niektóre małe rzeczy mogą mieć na ciebie wpływ :0. Przyszłam się przywitać, więc witam i mam nadzieję, że wszystko dobrze u naszej kochanej tłumaczki <3 [może sobie mnie przypomnisz za największy wkład w Zboczonym Wrześniu haha]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochanie.
      Cieszę się że znów tu jesteś.
      U mnie pomału i do przodu. Ostatnie dwa lata były dla mnie męka pańska a blog istnieje tylko i wyłącznie dzięki Usterce i Oczytanej jakie działają i mobilizują społeczność jaka do niego się doczepiła 😊
      Tak więc mam nadzieję że u Ciebie skarbie wszystko ok i że nie żałujesz wyboru liceum

      Usuń
    2. To ja tylko doczepię się i dołożę do tej listy Shiro Higurashi, która regularnie i wytrwale tłumaczy Handplatesy już od roku (i nie tylko HP) i dzięki jej tłumaczeniom nieraz mamy coś na blogu x3

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć, że jeszcze są tutaj wytrwałe duszyczki; ot utworzenie jakiejkolwiek społeczności jest osiągnięciem wartym uznania ;>

      Usuń

POPULARNE ILUZJE