22 marca 2017

Undertale AU - Disbelief Papyrus

Nazwa: Disbelief Papyrus / Genocide
Autor: ?
Gra do pobrania: tutaj inna wersja tutaj iii sporo jest tych wersji xD


Fabuła tego AU jest prosta. Gracz podejmując się ludobójczej ścieżki próbuje zabić Papyrusa, lecz w ostatniej chwili pojawia się Sans, blokuje cios przyjmując go na siebie - przez co rzecz oczywista, umiera. 
Papyrus natomiast staje się ostatecznym bossem do pokonania w Komnacie Osądu.

"IT'S A FUNNY THING ISN'T IT? THE MORE YOU WANT TO HURT SOMEONE, THE EASIER IT IS TO MAKE THEM STOP LOVING. BUT NO MATTER HOW MUCH YOU WANT TO LOVE SOMEONE, YOU CAN'T BRING THEM BACK FROM BEING DEAD."

 Papyrus już w Ciebie nie wierzy. Tracisz jego zaufanie, miłość. To jest właściwie jedyna postać z oryginalnej gry, która wierzy do samego końca, że jesteś w stanie się zmienić i nie robić ludobójczej ścieżki. Zawsze uważałam tę postawę kościotrupa za wspaniałą i godną naśladowania. Nawet kiedy musisz zabić go drugi raz (tak jakby) nie przestaje w Ciebie wierzyć. TEN Papyrus, przestaje się łudzić. 

Jako gracz powiem tak. Próbowałam go przejść. PRÓBOWAŁAM. Z ciekawości. Wersja którą ja zassałam była tylko i wyłącznie walką z nim, pozbawiona więc otoczki fabularnej - nie wczułam się tak w klimat. Choć pomysł, uważam za naprawdę zacny.
Czy przeszłam? Nie. 
Twórcy się postarali, albowiem nawet walka z Sansem, wydaje się łatwiejsza niż ta z Papyrusem. Zwłaszcza, jak używa swojego specjalnego pomarańczowego ataku. 

Share:

20 komentarzy:

  1. To takie sad..
    Ale gierka fajna (i very hard)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja podczas tej gry po słowach ''Papyrus no longer believes in you..' czułam sie jakbym dostała w twarz? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty...
      To jest takie smutne i bolesne

      Usuń
    2. Ja czułam jak dostałam w serce...;_;

      Usuń
  3. Strasznie jest mi przykro kiedy patrze na taką wersje Papyrusa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Paps KILL THEY'RE AAAAAAAAAAAAAALL KILL THEY'RE AAAAAAAAAAAAAALL

    OdpowiedzUsuń
  5. Może trochę nie na temat, ale znacie jakąś grę polegającą tylko na walce z sansem?
    (Chciałabym się sprawdzić a za nic w świecie nie przejdę genocide)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz kilka
      http://lmgtfy.com/?iie=1&q=sans+fight+simulator

      Usuń
    2. Nie widziałam gry ale na 100% na pewno jest.


      Ps. Ja też miałam nie przechodzić genocide iiii...?
      Niestety przechodzę. To jest trudne..

      Usuń
    3. https://jcw87.github.io/c2-sans-fight/
      https://joezeng.github.io/endless-sans/ Łatwiejsza wersja

      Usuń
    4. Dzięki, nie spodziewałam się takiej szybKOŚCI odpowiedzi ^^

      Usuń
    5. Zagrałam w tą grę z samą walką z Sansem i jedno mogę stwierdzić - Nosz kurwa, jak ja bardzo lamię ;-; nawet w tej łatwiejszej wersji nawet minuty nie umiem przetrwać, a co dopiero w tej normalnej ;-; Tak samo z Papyrusem, ledwo pożyję i już ginę ;-; Jaka ze mnie cholerna pierdoła ;-;

      Usuń
  6. Przy tych drzwiach zablokowanych przez kości, twórca powinien dodać, że są odpowiedniej wielkości XDD
    Tego Papyrusa, nie można określić Papyrusem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja za pierwszym razem gdy dałam Papyrusowi MERCY To się zesrałam co się potem stało? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co się stało? w sensie, kiedy dałas Mercy, na początku, czy na końcu?

      Usuń
  8. Ale dlaczego to Gaster mówi nam tutaj ,,pozostań zdeterminowanym''?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce mi się płakać. :v "Papyrus już w Ciebie nie wierzy" *smuteczeq*

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE