30 marca 2017

Komiks: FanFicki [tłumaczenie PL]










Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

9 komentarzy:

  1. TAAAAA, gdześ to widziałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Yumi wiem że to tak z dupy, ale jutro strajkuja nauczyciele. Ty też? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhhh *patrzy na swoje krosty ospowe* Tak, będę cały dzień będę siedzieć w ramach protestu >.>

      Usuń
    2. Masz ospe? Biedaczka ;-; Ja miałam w wieku 6 lat i do tej pory mam blizny... A ja sobie tak myślałam że przyjdę do szkoły tak dla jaj ale mi się nie chce wstawać XD

      Usuń
    3. U mnie na zadupiu i tak wszyscy przyjdą do szkoły xD

      Usuń
    4. U mnie nie strajkują :V XD

      Usuń
    5. U mnie też nie. Chodź z prawie wszystkimi przedmiotami jesteśmy do przodu...

      Usuń
  3. Tak xd mam tak przy Wpadkach i innych anegdotach xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE