30 marca 2017

Undertale: Śnieg [Snow - tłumaczenie PL]





Tłumaczenie: Yumi Mizuno

Share:

8 komentarzy:

  1. Lol, Ink, jak myślisz, czemu ERROR się z tego śmiał?
    Bo w tej sytuacji to rozumiem YOLOSansa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nigdy nie wiedziałam, jak się nazywa, więc go nazywałam po prostu "YOLO" XD

      Usuń
  2. Iiiii w takich momentach przypominam sobie że nie masz duszy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ink w tym momencie się śmiałam wiesz xD ja i moje grobowe poczucie humoru... Heh xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz powiem ci czytałam tyle kawałów ale twój mnie rozwalił. Skąd ty to wziełaś

      Usuń
  4. Tylka, ja nie rozumiem cotam pisze. Smutek

    OdpowiedzUsuń
  5. ten moment kiedy nie umiesz sie rozczytać (':

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE