17 marca 2017

Komiks: Zrób to [Do it - tłumaczenie PL]


Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

13 komentarzy:

  1. Moge to jakby to powiedzieć... Zdubingować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, tak długo jak w opisie będzie link do mojego bloga tak długo możesz dubbingować jakie tylko chcesz komiksy

      Usuń
    2. Jejku dziękuję!!! Jesteś najlepsza! Za każdym razem jak się pytałm to były takie odpowiedzi:

      -A ile masz subskrybcji?
      -Jesteś na Youtube popularna czy coś?
      -Nie masz prawie że subskrybcji!? Co z Ciebie za Dubbingator?!


      I tak za każdym razem, w końcu się poddałam a potem znowu do tego wróciłam :)

      Usuń
    3. Nie poddawaj się ;) Rób swoje i nie patrz na innych. Z punktu widzenia prawnego, tak długo jak w opisie dajesz odnośnik do miejsca skąd masz tłumaczenia, tak długo możesz brać co Ci się chce, bez pytania autora o zgodę. Tym bardziej, że w dziale "o mnie" zaznaczyłam swoja politykę prywatności ^^
      Jak zrobisz już dubbing daj link, a umieszczę go na facebooku ;)

      Usuń
  2. Jak bym siebie widziała XD ( szczególnie jak zabieram się za matme albo robię projekty na informatykę 😅)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE