30 marca 2017

Undertale: Motylek [Butterfly - tłumaczenie PL]



Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

16 komentarzy:

  1. Piekłam śmiechem (jestem wariatem) PAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  2. PHAHAHAHAHAHAHAHA XD JEBŁAM
    POLAĆ MU!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Red najleprzy...hahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  4. Mwahahahahaha! Kiki! Kiki! Spójrz! Twój Ruru zaraz się przemieni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEBŁAM i nie wstaje, twój komentarz mnie zniszczył =')

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jezu kinki spujż errorek się przemienienia

      Usuń
  5. Co tam pierdolisz? XDD dobrze że leżę na łóżku, więc nie spadnie 😁😂

    OdpowiedzUsuń
  6. *patzy i dostaje ataku megalomańskiego śmiechu* Its kuŹwa bjutifulXD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć jak Error robi sobie drzemki XD

    OdpowiedzUsuń
  8. AJM BILI ERROR - TAAAAAAAAJL ! AJM BILI ERROOOOOOR - TAAAAAAAJL !
    #Pozdro z podłogi xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE