19 lutego 2023

Komiks: My Boo - 38 [tłumaczenie PL]

 

Notka od tłumacza: Kiedy masz niewidzialnego współlokatora.
Postanowiłam tytułu nie tłumaczyć, gdyż zawiera w sobie naprawdę niemożliwą do przetłumaczenia na język polski grę słów. Zarówno My boo można tłumaczyć jako 'mój ukochany' co nawiązuje do tego komiksu, jak i dosłownie My boo gdzie boo weźmiemy jako ten, który mają zazwyczaj wydawać duchy. Co też nawiązuje do komiksu. Tak więc. Khem. Oryginał brzmi znacznie lepiej. 
Autor oryginału: 정서
Można przeczytać też na: Webtoon
Autor tłumaczenia: Yumi Mizuno
Spis treści
01 | 02 | 03 04 | 05
06 07 | 08 | 09 | 10
11 | 12 | 13 | 14 | 15
16 | 17 18 | 19 | 20
21 | 22 | 23 | 24 25
26 | 27 | 28 | 29 | 30
31 | 32 | 33 | 34 35
36 | 37 | 38 {tu jesteś} 































Share:

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że jest już lepiej u ciebie, i twoje problemy powoli zaczynają się układać! Cieszę się widząc nową wstawkę od ciebie, Yumi 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jest chujowo ale przynajmniej powoli wszystko się stabilizuje. Dlatego zabrałam się za wykopywanie że swojego dola egzystencjonalnego ^^" Dziękuję za to że mimo wszystko nadal tu jesteś ♥️

      Usuń
  2. Super że coś wstawiasz, mam nadzieje że u ciebie jest tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh będzie lepiej jak to wszystko pierdolnieta. A póki co mogę zawsze coś wstawić 😇 oczekując na to co najlepsze 👉👌

      Usuń
  3. Yumi! Żyjesz! Tak się cieszę, że się znowu pojawiłaś! Regularnie zaglądam sprawdzając czy może ponownie się zjawisz. Chociaż tak troszeczkę. Dasz jakiś znak życia.
    Ale żyjesz! Pojawiłaś się!
    Mam nadzieję, że już u Ciebie chociaż trochę lepiej? Choć to niewiele wysyłam wirtualne uściski i wielką dawkę internetowej miłości
    ❤️🫂❤️🫂❤️

    Kota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mraaaaw! Z lakomstrem biorę garściami z internetowej miłości i odwzajemniam pocałunki po stokroć!
      I żyje, jeszcze zyje
      🤔 Chyba. Tak myślę. Może. Ale w najgorszym wypadku w piekle mają WiFi więc jest dla nas jakąś nadzieja 😂

      Usuń

POPULARNE ILUZJE