3 marca 2019

Obecna!


Obecna!
Chciałabym Was przeprosić za taką długą moją nieobecność jeżeli chodzi o sprawy blogowe i podziękować zarówno Oczytanej jak i Usterce za to, że zajęły się blogiem kiedy ja nie mogłam. No i wszystkim tym, którzy im w tym pomagali! Nawet nie wiecie jak mnie to wzruszyło. 
Powód mojej nieobecności? Uhhh....
Pogorszył mi się stan psychiczny, na tyle, że mam silniejsze leki na swoją depresję. Wzięłam też udział w terapii z psychologiem, która uzmysłowiła mi kilka rzeczy. To nie tak, że byłam smutna. Moim problemem głównie było to, że nie czułam żadnych emocji. Ani tych dobrych, ani tych złych. Przez co nie zależało mi właściwie na niczym.
Jak na domiar złego, popsuł mi się złom na którym działałam do tej pory, a do tego zastępczego kompa trudno mi się przyzwyczaić. Niebawem jednak pójdę z moim złomem do speców i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeżeli uda się go odratować będę w niebo wzięta! Ale liczę się z tym, że złom to złom i mogę go już nigdy nie odzyskać, przeżyje się i to. 
Teraz już u mnie zdecydowanie lepiej. Powoli wracam do normalnego stanu umysłowego. Przez okres mojej absencji na blogu byłam na Jan wytresować smoka 3 razem z Aru i Samael; nauczyłam jak się robi faworki i pączki; zostałam przeniesiona do innej Biedronki w zupełnie innej części Kielc i mam teraz zdecydowanie bliżej do pracy niż wcześniej. A czy jest tu lepiej? Jest inaczej. Tego jestem pewna. Klientela inna, no bo tam to znajome twarze, a tutaj właściwie wszyscy nowi. No i współpracownicy inni, ale znalazłam już kilka fajnych osób z którymi dobrze mi się dogaduje. Więc jestem pogodnej myśli do wszystkiego. 
Odnowiłam w sobie miłość do Undertale. Tak więc niebawem wezmę się za nadrobienie zaległości w komiksach i opowiadaniach. Jako, że grafik mam naprawdę dobrze ustawiony, będę pojawiać się tutaj częściej. A co za tym idzie - więcej będzie moich prac. 

Przez pół dnia próbowałam nieco zmienić html bloga, tak jak sobie to wymarzyłam aby działał. Jednak nie udało mi się to. Mimo wszystko co nie co pozmieniałam. Nie ma już zakładki Kontakt. Linki do stron na których mam konta znajdują się w zakładce "O mnie" Dodałam też nową zakładkę, "Napisz do mnie", która odsyła do formularza kontaktowego, gdzie od razu możecie pisać do mnie maile. Wrzuciłam też ikony discorda, facebooka, wattpada i aska. Nadal jeżeli chcecie być na blogowym discordzie, należy napisać do mnie mail. Facebook zaprowadzi was do fanpage, Wattpad do konta na Wattpadzie, gdzie wrzucam wszystkie komiksy i opowiadania mojego autorstwa (tłumaczenia) z bloga. No i Ask.fm gdzie możecie zadawać mi pytania (będę tam zdecydowanie szybciej odpowiadać niż na blogu czy na maile, jeżeli macie jakieś proste i krótkie sprawy do załatwienia). 

Pograłam sobie też trochę w Imvu, ah powracają wspomnienia. Jeżeli ktoś ma tam konto, niech pisze swój nick w komentarzu ;) 
Mój nick to YumiMizuno (kto by się spodziewał, co? xD)

Co do maili jakie mam w skrzynce, a na jakie nie odpisałam do tego czasu - przepraszam. Zrobię to w tym tygodniu, najszybciej jak się będzie dało i opublikuję Wasze prace. 

Na Event walentynkowy nie zgłosiło się wiele osób, więc myślę, że będzie po prostu kilka notek z Waszymi pracami na ten temat. 

Hm... co by tu jeszcze... 
W sumie nie wiem o czym jeszcze pisać, dlatego będę się z Wami żegnać. Jutro wrzucę jakieś prace, więc możecie być pewni, że blog powoli będzie powracał do normalności. 

Jeszcze raz dziękuję.
Share:

23 komentarze:

  1. A już miałam do Ciebie pisać, by upewnić się czy wszystko gra. Przez pracę czas ucieka mi między palcami i na nic nie mam chwili, ale i tak zauważyłam, że to dziewczyny utrzymywały bloga przy życiu. Dobrze wiedzieć, że już jest lepiej. Czasami taka chwila jest zdecydowanie potrzebna. :3
    Menu nieźle wygląda. W razie co polecam się w sprawach HTML-owych. W razie co daj znać, a nóż-widelec będę w stanie podsunąć jak łatwo zrobić to, co miałaś w planach, a podobno nie wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, Yumi, bo jakiś czas temu napisałam do ciebie z moim opowiadaniem, i ten, wczoraj się przestraszyłam i zmieniłam zdanie i napisałam ci, że jednak nie. Ale tak naprawdę to nie wiem, jestem tym przerażona w uj, więc gdybyś mogła po prostu odpisać mi, kiedy je przeczytasz, jak ty je odbierasz. Ponieważ masz gust raczej podobny do osób, które obserwują tego bloga. Więc jeśli faktycznie ci się spodoba, i nie będzie zbyt wiele do poprawienia, to masz wszystkie prawa, żeby je opublikować na Handlarzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że jest z tobą lepiej :D
    Dziewczyn godnie cię zastępują, naprawdę :D
    Chciała bym żeby HI miał zgraną ekipę która będzie dobrze prowadzić ten blog :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludziska! Będzie Deltarune na KONSOLI! NA KONSOLI!!

      Usuń
    2. Nieważne w jakiej formie, tej gry raczej już nic nie uratuje…

      Usuń
    3. Nie zapomnijmy jednak o tym co trzymało UT tak długo- FANDOM
      Skoro UT trzyma się już prawie 4 lata, DR też da radę
      (Moc Fandom u jest naukowo nieokreślona... I potrafi zdziałać cuda...)

      Usuń
    4. Tylko że Delta Run to jakaś słaba parodia, a nie coś, co mogłoby wyjść od tego samego twórcy. UT ujęło, to sporą część odpycha. Wyrzucałam demo szybciej niż pobrałam, bo to po prostu porażka. xD

      Usuń
    5. Co kto woli, to dopiero demo, gra może się jeszcze rozkręcić.
      A mnie osobiście się nawet ta gierka spodobała, nie jest dokładnie taka sama jak UT, aczkolwiek ma swoje plany jeśli chodzi o rozgrywkę oraz fabułę. Tobby to wredny troll więc początek może za dużo nie mówić...a może jednak? Cóż, mimo wszystko jestem ciekawa co dalej i będę czekać aż wyjdzie pełna gra i dopiero wtedy stwierdzę czy gra to totalna klapa, czy może jednak coś równie dobrego co Undertale.

      Usuń
    6. Pewnym sensie te demo na k9nsole jest utwierdzeniwm że Tobi zrobi grę do końca. Bo Nintendo sponsoruje go. Deltarune ma ledwie 1 chapterek, nie wiem jak dalej pojdzie..

      Usuń
  4. Ahhh, Yumi, dobrze cię tu znowu mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już z Tobą lepiej :)
    Strasznie się martwiłam, ale teraz życzę ci żeby wszystko układało się po towjej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że czujesz się na tyle dobrze, by powrócić <3 Życzę powodzenia jeśli chodzi o komputer i nowe miejsce pracy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najwięcej Ci teraz i zawsze na wieki wieków zdrówka życzę Yumi, fizycznego jak i psychicznego.
    Uwielbiam wchodzić na Twój blog i lekko się zmartwiłam tym ostatnio iż Ciebie nie ma, jednakże tak jak każdy z nas jesteś człowiekiem, sądziłam iż masz nawał pracy oraz swoje problemy, więc nie chciałam pisać na ten temat aby nie wyszło iż "marudzę" czy coś w tym stylu.
    Mam tylko nadzieję że będzie u Ciebie Yumi wszystko dobrze oraz oby tabletki spełniły swoją funkcję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, Cię już znowu widzieć Yumi^^. Życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia i żeby kierownik\niczka byli przystępni.;)

    ~Alchemiczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś już z nami. Mam nadzieję, że szybko powrócisz do zdrowia :3. Dużo dla nas znaczysz ♡.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będą jeszcze jakieś tłumaczenia z Zootopi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie widzieć że z nami jesteś Yumi.
    Mamy nadzieję że szybko wrócisz do formy, i będziesz mogła znowu sprawiać że na naszych twarzach zagości uśmiech
    I powodzenia ze Złomem ;3
    Mam nadzieję że uda się go naprawić
    And remember: STAY DETERMINED

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że u Ciebie wszystko gra, Yumiś ^^. Fajnie, że znowu wróciłaś na blog, powodzenia w dalszych dniach ;3
    Niech DETERMINACJA będzie z tobą! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Yay! Yumiś wróciła!
    Może zrobisz niedługo notkę o nowej Biedronce, w ktorej pracujesz? Czy lepiej, czy gorzej. Oh, a jeśli masz jakieś zabawne historyjki z klientami to by było świetnie powrócić do tego typu notek.=^.^=

    OdpowiedzUsuń
  14. Yumi obecna, my także obecni! Wszyscy obecni! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yumi, jak dobrze Ciebie w końcu tutaj zobaczyć! Wszyscy jesteśmy uradowani Twoim powrotem i polepszeniem samopoczucia. Trzymamy za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne nie czuć żadnych emocji.
    Wiem że temat trochę dESPRESSOjący
    więc nie powiem że ten temat wyzionie z was DUCHA xd
    Tak czy inaczej powrotu do zdrowia psychicznego i fizycznego życzę.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE