24 grudnia 2017

EVENT ZIMA 2017 - Rozpalmy nasze serca!

A więc, w ten szczególny dzień czas dać Wam event! Jeszcze przed kolacją wigilijną i w ogóle wszystkim. Na dniach pojawi się też jeszcze coś, może dzisiaj, może jutro - nie wiem. Ale się pojawi <3 Tak więc bądźcie cierpliwi!

Teraz dzielę się z wami pracami eventowymi jakie zostały nadesłane. Są obrazki i opowiadania. Serdecznie dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w zabawie!

Lecz nim podam Wam link, kilka zasad aby wszystko było jasne. 
1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. 
4 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
5 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl

Nie przeciągając dłużej, oto i nasze wspólne dzieło!

Rozpalmy nasze serca!



Share:

17 komentarzy:

  1. Wszyskie te obrazki aż cieszą oko. *^* Wesołych świąt, kochani! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Arty są piękne <3
    Szkoda tylko, że 3 art od końca jest przerysowany ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN YUMIŚ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł tek event ^^

    A tak po za tym, to wszystkiego najlepszego Yumiś z okazji urodzin! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!!!!













    Nieważne że nie ma mojej pracy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słałaś mi ją? Bo jak tak, to nic nie doszło.

      Usuń
    2. Eh tak słałam wysłałabym jeszcze raz ale już jest za późno :/

      Usuń
    3. Wysłałam przed chwilą ale nie wiem czy przyszło :/

      Usuń
  6. Jak zwykle prace są cudne *-* Co prawda nie miałam czasu na opowiadania, ale grafiki tradycyjnie świetne. Ogólnie wyniki eventów zawsze są cudne :D
    Zostając w temacie świąt, wesołych świąt! A Tobie, Yumi, dodatkowo wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Oby kolejny rok był równie udany, co i ten, a najlepiej jeszcze lepszy ^^

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee... to pomyłka w tekście? Napisałaś 1500 rozdzialow?!?!!?

      Usuń
    2. Nah, tyle się tego nazbierało. Blogger pokazuje mi 1567 przy samym LITT, więc łącznie jest tego więcej xD

      Usuń
  7. U mnie pierwsze miejsce egzekwo zajmujà "Sans" od Shimano i "Świąteczny Flowey". ale ogólnie wszystkie arty mnie urzekły. GRATULUJĘ UDANEJ PRACY I ŻYCZĘ WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE