26 grudnia 2017

Gdyby postacie z undertale próbowały śpiewać ( Special na święta )

Autor: Rydzia

Święta, święta i po świętach!
No prawie.
Za niecałe dwie godziny koniec okresu świąt Bożego Narodzenia 2017.
A ja, wraz z Handlarzami, przyszykowaliśmy dla Was coś wyjątkowego! 
Przepraszamy za niewielki poślizg w czasie, ale lepiej późno niż wcale! 

Co by było, gdyby postacie z Undertale próbowały naprawdę śpiewać. 

Od razu uwaga!
Special tylko dla widzów i słuchaczy o mocnych nerwach. 
Serio.
Ale nie.
Aż tak źle to nie jest.
Najważniejsze, że zabawa była przednia przy tworzeniu i liczę, że potwierdzi moje słowa każdy, kto brał udział w projekcie.

Serdecznie dziękuję wszystkim rysownikom i aktorom głosowym, którzy zgodzili się na wzięcie udziału w realizacji tego projektu, który wpadł mi do głowy w sumie na poczekaniu. Na zasadzie, wiecie, żarówka nad głową i eureka! 

Wytrwajcie do końca. Po piosence są życzenia od postaci z Undertale!

Miłego oglądania! 

 
Share:

8 komentarzy:

  1. Boże, to było piękne <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże. Kiedy to oglądałam miałam ogromnego banana na twarzy, chodź w sumie, banan to mało powiedziane. Z tego uśmiechu teraz mnie policzki bolą, chciało mi się śmiać, ale nie dlatego że miałam z tego bekę, tylko ze szczęścia. Uważam że wyszło wam to świetnie, tyle pozytywnej energii że aż nie wiem co z nią zrobić.
    Nie rozumiałam niektórych słów, przez co musiałam cofać filmik i nastawiać ucha, ale to nie znaczy że wyszło wam to źle! Według mnie należy się temu 6+! Napisałabym tu coś jeszcze, ale brak mi słów, naprawdę, dobra robota. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo! :D Wyszło naprawdę super :3 choć w niektórych momentach faktycznie ciężko zrozumieć niektóre słowa :/
      Moim zdaniem świetnie udało się Wam oddać charakter danym postaciom :p i życzę Wam i wszystkim czytelnikom Szczęśliwego Nowego Roku i tego by Handlarz Iluzji zbierał coraz to nowych czytelników,nowych autorów rysunków,tłumaczeń,opowiadań, by piął się po drabinach popularności i wiecznie trwał :3 :3 :3 :3

      Usuń
  3. Mój Boże! To ta piosenka, uwielbiam to, widać że wszyscy dali z siebie wszystko. Będę tego słuchać przez kolejny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest piękne ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE