1 marca 2017

Undertale: Asgore [tłumaczenie PL]

















Autor:
Share:

9 komentarzy:

  1. Słodkie ale czemu tytuł to Asgore?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to opowiadanie o młodym asgorze i jego ludzkim "przyjaciele"

      Usuń
  2. Czasem wstydzę się, że jestem człowiekiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że przyjaźń Asgore z ludźmi skończyła się w ten sposób... No ale cóż, gdyby losy się tak nie potoczyły obecne UT wyglądało by zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa co tak naprawdę zaszło między ludźmi, a powtorami. Z tego komiksu wynika, że się wszyscy dogadywali, więc co się stało potem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toby Fox pozostawił tyle pytań..
      Fajnym pomysłem byłoby stworzenie drugiej części Undertale, z wszystkimi "dociągnięciami", jestem przekonana że sprzedawałaba się ta gra bardziej niż cukier za 1,99 (hehe). Chociaż pewnie jakaś część fanów mogłaby uznać ten pomysł za kiepski, bo gra stracilaby troszeczkę swojego uroku - No przynajmniej ja mam takie odczucie.

      Usuń
    2. Racja, czasem po prostu zostawić fanom taką część którą mogą zrozumieć jak chcą.

      Usuń
  5. Aż zrobiło mi się smutno...

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE