26 września 2016

Undertale: MobTale - Szkielety i Szczeniaczek - 23. Dlaczego Sans jest taki ostrożny? [ Skelebros & Little Pup - Why is Sans being so cautious? - by nyublackneko - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: MobTale to kolejne AU ze świata Undertale, jedno z bardziej rozpoznawalnych. Oryginalny pomysł na uniwersum jest autorstwa in-sideunder, jednak sam pomysł zyskał tak wielką popularność, że najbardziej rozpoznawalne przygody należą do Kici-Kici oraz Szczeniaczka. Niniejsze komiksy dotyczyć będą Szczeniaczka. Pomysłodawcą jest nyublackneko
O co chodzi w tym uniwersum? Połączcie sobie Undertale z przygodami Ojca Chrzestnego, albo też raczej osadźcie ich w podobnym świecie aaa będziecie mieć.
SPIS TREŚCI:
23. Dlaczego Sans jest taki ostrożny? (obecnie czytany)







Share:

12 komentarzy:

  1. Emmm...
    Czy... tylko ja nie ogarnęłam o co chodzi z tym zadrapaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zadrapanie tylko ślad po igłach. Szczeniaczek mówi, że Gaster robił jej zastrzyki.

      Usuń
    2. Aha...
      Ale czemu to tak przestraszyło (czy jakoś tak) Sansa?

      Usuń
    3. Świadomość tego, że dziecko było ofiarą eksperymentów naukowych nie jest za dobra dla każdego.

      Usuń
  2. Nom.....
    Aż żal szczeniaczka...
    Lubię Gastera ale nie da się ukryć, że jest maniakiem naukowym.
    A tak z innej beczki skończyły się już komiksy z kici-kici?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przetłumaczyłam wszystkie jakie są.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź.
      A czy tobie podoba się ta seria?
      (pytanie jest ode mnie z ciekawości)

      Usuń
    3. No jasne, nie tłumaczyłabym czegoś co mi się nie podoba ^^

      Usuń
    4. Hahahahahahaha
      Właśnie to chciałam za odpowiedź.
      Cieszy mnie iż tłumaczysz to co ci się podoba ;-)

      Usuń
    5. Będziesz też tłumaczyć te komiksy bonusowe?

      Usuń
  3. Ha, "rozwinięta gestykulacja" XD No pewnie XD Aaaaale szkoda mi szczeniaczka. Co ona czy tam on musiał przeżywać w tym laboratorium... 0,o

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE