30 września 2016

Undertale: MobTale - Szkielety i Szczeniaczek - Co zrobiłyby szkielety gdyby dziecko płakało? [ Skelebros & Little Pup -What would do Skelebros if Chara cries? - by nyublackneko - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: MobTale to kolejne AU ze świata Undertale, jedno z bardziej rozpoznawalnych. Oryginalny pomysł na uniwersum jest autorstwa in-sideunder, jednak sam pomysł zyskał tak wielką popularność, że najbardziej rozpoznawalne przygody należą do Kici-Kici oraz Szczeniaczka. Niniejsze komiksy dotyczyć będą Szczeniaczka. Pomysłodawcą jest nyublackneko
O co chodzi w tym uniwersum? Połączcie sobie Undertale z przygodami Ojca Chrzestnego, albo też raczej osadźcie ich w podobnym świecie aaa będziecie mieć.
SPIS TREŚCI:
Share:

34 komentarze:

  1. Ja bym postąpiła dokładnie jak
    G.Sans!!!
    ..
    ..
    ..
    A więc to już koniec maratonu z Mobtale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ociera pot z czoła* Taaaaak.
      Mam już zgodę od autorki AfterTale ^^ To pójdzie na paletę teraz.

      Usuń
    2. AfterTale? OBOZE, NA TO CZEKAŁAM <3

      Usuń
    3. Cieszę się, że trafiam w gust moich czytelników ^^

      Usuń
    4. Mam pytanko przetłumaczysz kiedyś cos (byle co XD) o InkxError
      (Dziwna ja lubi ten ship XD)

      Usuń
    5. Naaah gejoza w Undertale mnie nie kręci

      Usuń
    6. Spoko (mówiłam że dziwna jestem)

      Usuń
  2. O czym jest aftertale ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm jakby to..... To historia Geno!Sans'a, wyszła ostatnio w komiksie....

      Usuń
    2. A kto to Geno!Sans???

      Usuń
    3. Geno - genocide. W skrócie, żeby nie spoilerować za wiele: Geno!Sans po mimo pokonania przez Friska przeżywa i próbuje powstrzymać Frisk/Charę przed zabijaniem w kolejnych liniach czasowych.

      Usuń
    4. Ja słyszałam, że Ink i Error Sans też umieją przenosić się między liniami czasowymi.
      Error z reguły (prościej ująć) psuje a Ink to naprawia...
      Nie wiedziałam, że Geno!Sans ma podobną moc...

      Usuń
    5. Ah ten komiks tez będe tłumaczyc ale z czasem, autor bardzo powoli rysuje i niewiele by bylo.
      A co do Geno, cóż on się nie przenosi między wymiarami... Jakby "utknął" w oknie restartowym...

      Usuń
    6. Jeśli chodzi o tematykę Sansów to sporo wiem. Polecam pomyszkować na wattpadzie jak jakoś bardzo zżera ciekawość, różne komiksy są tłumaczone. :) Error i Ink... Nie tyle co o linie czasu chodzi a o uniwersa. Ink to w ogóle, teoretycznie je tworzy. Error chce je wszystkie zniszczyć. Error przepada chyba jedynie za Klasycznym Sansem. Ma też coś do Fell'a. Ale to raczej nie sympatia.(No i pairingują z nim Ink'a) Lubię AU, ale w porównaniu z innymi Wattpadowiczami jestem zielona. Ps. Czekam na dalsze tłumaczenie, dziękuję właścicielce bloga z całego serduszka za ciężką pracę!

      Usuń
    7. Cóóóż ja siedzę w oryginałach i staram się mieć kontakt z twórcami, którzy stoją za danym uniwersum. Error jest często łączony z Core!Frisk, też ciekawa postać muszę przyznać i na swój sposób smutna. Co natomiast tyczy się Inka i Errora, znalazłam jeden komiks jaki mi się podoba i mam w planach go przetłumaczyć.
      A co do komiksów na Wattpadzie, to powiem szczerze, mnie się tamtejsze ichniejsze tłumaczenia nie podobają, dlatego wzięłam się za swoje.

      Usuń
    8. Jak to utknął w oknie restartowym?

      Usuń
    9. Albo wiesz co...?
      Nie Pisz będzie mnie batdziej ciekawić...

      Usuń
    10. Jeżu a ja znowu wyjdę na tą zieloną w tym wszystkim ale muszę zapytać...
      Kto to Core!Frisk???
      I czego skrótem jest Core?

      Usuń
    11. Spokojnie, też nie dawno byłam zielona (Nadal nie ogarniam czasami kto jest kim. Szczególnie z początku miałam problem z zapamiętaniem, że Fell!Sans i Red Sans to ten sam Sans. Jak i After!Sans = Geno!Sans. Swap!Sans = Blueberry/Jagódka.) Dużo AU jeszcze nie znam. Jak np. takiego gdzie akcja toczy się w kosmosie. xD po prostu przebywając w fandomie trzeba się tego wyuczyć. Wszak dziwny to fandom, w którym masz kilka/kilkanaście wersji jednego i tego samego bohatera. Nie wspominając o yaoi shipach polegających na Sans x Sans. .-. Co do Core!Frisk widziałam ją tylko w komiksie z Errorem i niewiele o niej wiem. Potrafi skakać między wymiarami. I się z Error Sansem nie lubią chyba. Jestem na 90% pewna, że chodzi o rdzeń - core. Ale o samej postaci niewiele wiem. Też ciągle się uczę. ^^

      Usuń
    12. Core znaczy Rdzeń. Core!Frism pochodzi z ... cóż, jak o to chodzi to jego świat został zniszczony, nie przynależy do żadnego, może przemieszczać się między rożnymi, a nawet ma "pokój" do którego mogą wchodzić Sansy z różnych AU ale sam Core nie może zostać długo w danym AU bo ... nie ma domu.

      Phaaaaaah spokojnie to jest tak jak z G!Sansem, kamienno-twarzy-dupek jak to go nazwała tworczyni, został podpierdolony przez kilka innych osób i tak doczekaliśmy się G z EchoTale, albo G z MobTale, a mamy też jeszcze G z takiego dziwnego AU gdzie jest muzykiem... Taaaak więc "co kraj to obyczaj" xD Ale wszystko pomalutku, powolutku.

      Usuń
  3. Czytałam tlumaczenie do około 30 rozdziału, więc będę musiała trochę poczekać aż coś nowego będzie. Geno. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaahhaa brzmi zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wiem kto to Geno!Sans ale widziałam u wuja Googla kilka obrazów z Aftertale

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytałam 30 przetłumaczonych rozdziałów na wattpadzie. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest aż TRZYDZIEŚCI ROZDZIAŁÓW!!??!?

      Usuń
    2. Yup. Jest też ask Error!Sansa, komiks z przyjęciem świątecznym ze wszystkimi papsami i sansami z różnych AU. Dużo komiksów tłumaczonych jest. ��

      Usuń
    3. Naaah tego tłumaczyć nie będę bo mi się tak średnio podoba ^^"""""

      Usuń
    4. I dobrze!!!
      Powinnaś tłumaczyć tylko to co ci się podoba!!!!!

      Usuń
    5. Hmm... A na komiks z Underfell można liczyć? Flowey jest tam genialny - zaczynając od patrzenia na jego miny, kończąc na moim słabym skillu anglika, gdzie coś rozumiem. (y) Za to Frisk taki/taka bardzo uroczy/a. ;w;

      Usuń
    6. Jasne. ^^ Bez tego AU się nie obejdzie xD czekam tylko aż będzie trochę więcej do tłumaczenia. Zaraz po Afterze się za Fell biorę

      Usuń
  7. No to kiedy ten cały Aftertale?!?

    OdpowiedzUsuń
  8. *skacze w ramiona Sansa * ╥﹏╥

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE