22 listopada 2016

Komiksy własne: Zootopia vs Undertale






Share:

86 komentarzy:

  1. *tula jak zawsze* Dobrze to wyraziłaś Yumi... mam nadzieje że zrozumieja i nje beda cie denerwować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Każdy fandom ma swój charakter, choć nigdy nie utożsamiałam się z żadnym, czy też nie interesowały mnie personalne dramy (kto kogo lubi, a kto kogo nie lubi), tak robiąc coś tego typu, uderza się do konkretnego fandomu. W Fandomie Zootopii jest przeważnie dużo facetów, znacznie więcej niż kobiet (co jest zastanawiające) no i cóż... Daleko im do Nicka Bajera nawet z zachowania, a fantazjują o ogonku Judy i zastanawiają się, dlaczego żadna ich nie chce, ale jak ma chcieć chama, który ciągle wrzeszczy, że mało >_<

      Usuń
    2. Bardzo mi ciebie szkoda bo widzę jak cię to wszystko drażni...

      To smutne, że nie szanują twojej pracy.

      Ja osobiście nie widze nic w fandomie zootopi.
      Zwłaszcza w 18+

      No cóż wole być nekrofilką i fantazjować o szkielecie niż, zoofilką i fantazjować o lisie..

      Ale wracając..

      Jak będziesz w domu to zrób sobie herbatki, zapal papieroska i się zrelaksuj.. odpocznij

      Usuń
    3. Sansy ~ Szkoda, że tak się dzieje, zwłaszcza ze względu na to ile czasu poświęcasz na tłumaczenie. Gdybym mogła chciałabym jak najbardziej pomóc, ale czasami nie jestem w stanie ;-; Pamiętaj Yumi, o tym że masz osoby, na które możesz liczyć ^-^ Odmówię za ciebie Yumijki, żebyś się nie denerwowała xD

      Usuń
    4. Dziękuję :3 Złość piękności szkodzi, nie pozwolę aby coś takiego zrujnowało mój naturalny blask i świetność. Odczułam jednak potrzebę dania nagany niektórym. Jedyne czego mi szkoda to to, że oberwało się zasadniczo niewinnym, ale cóż. Tak to już jest, jak wybucha bomba

      Usuń
    5. Co do tego że w fandomie zootopii jest sporo facetów to muszę się zgodzić . Znam co najmniej 30 osób które interesują się zootopią, ale nie ma w nich żadnej dziewczynay.

      Usuń
  2. Tak jest pani kapitan!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, cóż... Czasem takie dosłowne opieprzenie ludzi jest potrzebne. Tłumacz to nie maszyna. (Jak i ytuber czy inny ludz z internetowych działań) Dużo osób tego nie rozumie i nie potrafi nawet napisać zwykłego "dziękuję", czy opinii o komiksie. Zamiast tego wolą się chamsko czepiać. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chodzi o chamskie czepianie się, bo wiem, że niektóre komiksy robiłam na "odwal się" i zapewne takie jeszcze się pojawią. Widać, które tak robię jak na dłoni. Najbardziej mnie śmieszą jednak ci fani, którzy drą się "więcej" a jak proszę o podesłanie mi jakiegoś komiksu, który by chcieli to nie wysyłają nic, albo wysyłają takie gówno, które albo graficznie ssie, albo fabularnie jest takie samo jak jakiś inny komiks, który wcześniej przetłumaczyłam.
      Jak mówię, że skoro chcą więcej to niech ze słownikiem na kolanach siedzą na zagranicznych stronach to tłumaczą się swoją niewiedzą. Na Boga, ja tak się nauczyłam angielskiego. Chciałam dowiedzieć się czegoś to siedziałam i tłumaczyłam. Nie wiem z jakich czasów korzystam, nie znam się kompletnie na gramatyce, ale umiem mówić, rozumiem tekst etc. Nauczyłam się posługiwać językiem w praktyce, a nie w teorii jak to w szkołach uczą.
      No i najśmieszniejsze. Komiks jest, znajomość języka jak cię, a kolejna wymówka? Bo nie mają odpowiedniego programu! Nosz kurwa. Ja to WSZYSTKO robię w paincie -_- Tya yhym specjalistyczny program -________-

      Usuń
  4. Rozumiem, ale za te połączenie zootopii z undertale to cie zabije :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest takie AU, nazywa się ZOOtale. Nie widzę w tym nic złego =_=

      Usuń
    2. hehe, to tylko moja opinia, bo uwielbiam zootopia oraz nienawidzę undertale. Mój mózg eksplodował, gdy zobaczyłem połączenie :D

      Usuń
    3. A dlaczego nienawidzisz Undertale? Grałeś w ogóle w tę grę?

      Usuń
    4. Wiesz Filip...komentując w ten sposób, udowadniasz, że jesteś jednym z "tych" ludzi. Ja sama nie interesuję się zootopią, więc po prostu tego nie komentuję. Nie jestem pewna, czy na pewno zrozumiałeś post Yumi. Jej się to podoba, więc po prostu to tłumaczy i już...

      Usuń
    5. Ja nic nie narzucam nikomu, btw. Grałem i mi się nie spodobało. Ale spróbuję się do tego przekonać... Btw #2. Tych czyli jakich

      Usuń
  5. No nic bd czekał.A mam taką małą nadzieję że za jakieś czas coś dodasz z zootopi chociaż coś małego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieja matką głupców, ale głupio nie mieć nadziei.
      To wszystko zależy od tego, jak będzie się fandom zachowywał.

      Usuń
    2. ten uczuć, gdy nie wiesz co to fandom XDDD

      Usuń
  6. Nie widziałam jeszcze nigdy wcześniej połączenia Zootopi i Undertale. No i mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Yumi ;-; Zaraz się popłaczę ;-; Ahhhh xD Muszę iść, pa ~ Sansy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ty tyle pracy wkładasz w tłumaczenie, a inni wciąż komentują źle i narzekają ;-; Ugh, nie lubię, gdy kogoś naprawdę dobra praca nie jest doceniana...

      Usuń
  8. Hmm ..współczuje Ci Yumi .Twoje zangarzowanie w prowadzenie bloga jest godne podziwu! Jednak niestety pomimo tego jak dobrze go prowadzisz i jaki wybierasz materiał do publikacji( świetny pod każdą postacią) to i tak zawsze znajdzie sie ktoś kto bedzie kręcił nosem na Twoją pracę.Bardzo dobrze ujełaś swoje niezadowolenie nie daj sobie wejść na głowe jakimś ludzikom.To Twój blog i odwalasz na nim kawał naprawdę dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. *tuli mocno i podaje jedną z obiecanych paczek z pod "Cichych momentów"*
    Czasem ludziom przyda się tradycyjny opieprz aby zrozumieli co robią źle. Moim zdaniem jesteś świetna w tłumaczeniu i podziwiam cię za to, że starasz się codziennie coś wrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dobrze! W końcu jesteś tylko człowiekiem a nie maszyną :v
    A ludzie powinni uszanować to że czegoś nie chcesz dodawać w końcu to Ty sobą masz kierować a nie oni Tobą.
    Tak szczerze nie ważne co tłumaczysz...tłumaczysz to świetnie i sama również jesteś świetna! ^^
    A więc...niechaj determinacja będzie razem z Tobą w dalszych tłumaczeniach! ;u;

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli o dobre komiksy chodzi to "Co inni pomyślą" ma już dwie części i trzecia jest już w drodze odpowiedz do 4 obrazka.Ale jebać to na razie .Yumi jeżeli chodzi o komiksy zootobi to ludzie zawsze będą cię męczyć.Nie ważne ile razy będziesz im to tłumaczyć zawsze będzie tak samo. Teraz będzie spokój ale na jak długo za 14 dni zaraz będzie to samo.Trzeba też pamiętać że przybywa nas i są nowe osoby.Tu nasuwa się pytanie czy da się coś z tym zrobić ?Moim zdaniem są 2 opcje.Powinnaś albo wyznaczyć 3-5 osób które będą wysyłać komiksy zootobi i do nich będzie trzeba się zgłaszać i wysyłać komiksy zootobi. A wybierzesz te osoby dajmy na to przez konkurs który pokaże jak bardzo im zależy i czy mają podobny gust do twojego.Druga opcja to ignorować takich ludzi którzy ciągle piszą więcej.Złapać głęboki od dech gdy widzisz taki komentarz i zignorować.Jeżeli mam być szczery to osobiście myślałem że ludzie w końcu się uspokoili a tu niespodzianka.Jeżeli ktoś może to gdzie są te komentarze bo oglądam każdy komiks czy to zootopia czy Undertale i nie widziałem żeby ludzie pisali.To tyle ode mnie mogę jeszcze dodać że jestem ciekawy opini innych nie tylko Yumi więc śmiało piszcie szczerze co wy o tym sądzicie. Czy to dobry pomysł z tymi dwoma zasadami czy złe co byście innego zrobil jestem bardzo ciekawy.Nawet jeśli będę zmieszany z błotem przyjmę to z uśmiechem na ustach :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do komiksów z UT dorzuciła się Sansy sama z siebie i wrzuciłam jej tłumaczenia. Jeżeli ktoś by mi podrzucił własne tłumaczenie z Zootopii to też bym je wrzuciła. Nie mam zamiaru jednak dzielić się blogiem, tym bardziej nie jesteśmy żadną zwartą grupą, a ja nie jestem liderem aby "wyznaczać" kogokolwiek. Ignorować się da, ale nie długo. Ot i wszystko.
      A co do Co inni pomyślą to wiem. To raczej logiczne skoro śledze gościa i wrzucałam w miarę możliwości na czasie jego prace. Nie trzeba mi przypominać o kontynuacji komiksów jakie tłumaczę bo jestem z tym na bierząco

      Usuń
    2. Rozumiem .Trochę inaczej na to teraz spojrzę.Ogólnie dobrze że wspomniałaś o własnym tłumaczeniu.Dajmy na to że przetłumaczyłem jakiś komiks to gdzie mam ci go wysłać ?Wrzuciłbyś komiks o zootobi dajmy na to który ci się nie podoba.Choć jak mam być szczery mam podobny gust co ty.Chciałbym jakoś pomóc bo naprawdę fajna dziewczyna jesteś.

      Usuń
    3. Wrzucę każdy komiks jaki przetłumaczysz, niezależnie od tego czy mi się będzie podobał czy nie. Właśnie dlatego że mam szacunek do cudzej pracy, bo jednak w tłumaczenie wsadza się wysiłek i czas i wszystko. Tak więc jeżeli będziesz chciał coś przetłumaczyć, to podeślij mi swoją pracę oraz link do oryginalnej strony skąd bierzesz.

      Usuń
    4. Ok dzięki za odpowiedz ^^ jak będę miał czas to wyśle ci 3 komiksy w piątek o zootopi.

      Usuń
  12. Na pewno nie chcesz tej świątyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale możecie się składać już na miejsce dla mnie na Wawelu xD Chcę leżeć obok Jasia III

      Usuń
  13. I dobrze, nie lubię komiksów z Zootopii

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tak bardzo chcą tych komiksów to niech sami je przetłumaczą zamiast na innych się wyrzywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym często myślę. Wiem, że łatwiej jest czytać w ojczystym języku, zwłaszcza że Zootopia to film który trafił do szerszej gromady odbiorców, zwłaszcza tych niekumatych z inglisza. No ale ej sorry. Jakoś ciężko mi uwierzyć w to, że z całego fandomu tylko ja podjęłam się tłumaczenia. Ludzie obchodzą ten temat jak pies jeża.

      Usuń
  15. A ze tak bezczelnie spytam da się coś zrobić by cie udobruchac, albo skrócić twój gniew boży? Bo ja uwielbiam i zootopie i undertale więc tak trochę szkoda z czymkolwiek się żegnac. Z chęcią bym ci przesłała moje dwa gowniane szkice jedno do cichych momentów a drugie do klatki z kości (niestety zdjęcie z telefonu) ale nie bardzo wiem jak tu je wrzucić więc jeśli mogę to przez Facebooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śmiało możesz wrzucać na FB ^^
      A co do mojego gniewu - w tym przypadku jestem rasową kobietą. Trzeba - przeczekać. Po prostu.

      Usuń
    2. a więc czekam:) mam nadzieję że to co wysłałam spodoba się, może wtedy doprowadzę je do pożądku

      Usuń
    3. Czy podoba? To jest zajebiste!!!

      Usuń
  16. Płaczę krwią wszystkich zwierząt w Zootopii....

    OdpowiedzUsuń
  17. Fani powinni to uszanować,tak jak wspomniałaś-to jest TWÓJ blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze że to zrobiłaś powinno to dać wiele do myślenia osobą które tak do ciebie piszą. Osobiście uważam że połączenie udertale i zootopii to herezja, ale to moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skończ pierdolić, kobieto. Od dawna zajmujesz się tą zjebaną grą, od łaski rzucasz nam na ryj coś z zootopii. Wzięłaś się za to to rób to jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pierwszy ciulik się ujawnił ciekawe czy ty potrafisz zrobić choć jedną rzecz jak trzeba. Jeżeli uważasz że yumi nie prowadzi SWOJEGO bloga jak trzeba to może zrób światu przysługę i z rozbiegu walnij głową w mur to już tylko może ci pomóc
      Roxi

      Usuń
    2. Nie mogę bo pracuję i wracam zmęczony z pracy. Ona się tego podjęła. Niech to robi. Co ona ma do roboty? Pracuje? Nie. Więc niech tłumaczy.

      Usuń
    3. Oj biedny ty pracować musisz? Ja pracuje na trzech stanowiskach i to chujowych między czasie studiuje mam mało czasu a jak go już mam to poświęcam go dla młodszych braci. Jestem styrana jak osioł ale nie użalam się nad sobą a co gorsze nie oczekuję że ktoś obcy będzie zapiernoczał dla mojej przyjemności bo Pracuje! Weź się ogarnij. Biedny zmęczony bo pracuje ojojo. Przez takie cioty jak ty odechciewa się robić cokolwiek dla innych
      Roxi

      Usuń
    4. Studiuje to pierwsze. Po drugie wyjaśniała hyba ze sto razy że nie tłumaczy bo niema dobrych komiksów a te dobre zostały już przetłumaczone.Po trzrcie to przez postawę takoch jak ty Yumi nie ma ochoty do pisania.

      Usuń
    5. >.< Ale ty jesteś zjebany! Szanuj jej pracę! Nie płacisz jej za to więc nie masz prawa wymagać

      Usuń
    6. Naprawdę nie rozumiem takich osób jak ty. Ona studiuje. Z własnej woli zaczęła tłumaczyć, tłumaczy to co chce, bo to jej blog i może tu robić co chce. Jeśli jesteś taki mądry to przecież nikt ci nie broni założyć własnego bloga z tłumaczeniami z Zootopii. Jestem ciekawa jak szybko miałbyś dość naprzykrzających się ludzi, którzy pisaliby komentarze twojego pokroju :)

      Usuń
    7. Nie ma co się denerwować, Janusze internetu znajdą się wszędzie. Spokojnie i dziękuję za takie wstawiennictwo :3 Wzruszyłam się
      /I właśnie za to kocham fandom UT xD/

      Usuń
    8. Nie ma za co to naszym celem być dla ciebie miłymi, byś ty miała chęć do tłumaczenia, a nie że ty tłaczysz i my ci każemy bo gdzie jeat w tym sprawiedliwość? Chyba poszła na piwo.

      Usuń
    9. Tam w jednym miejsci moało być tłumaczyć

      Usuń
    10. Chyba ktoś chce dołączyć do naszego kochanego Willa :)

      Usuń
    11. Mam nadzieje że nie mówisz o mnie ;)

      Usuń
    12. Nie, nie. Mówię o osobie, która dodała ten komentarz.

      Usuń
    13. Ok z miłą chęcią wyobraziłem sobie tego gościa obijanego o ściany, choć lepiej by to wyglądało w jakiejś jaskini b pełnej stalaktytów i stalagmitów

      Usuń
    14. Tak na dobrą sprawę trzeba zauważyć, że blog należy do Yumi i to od niej zależy jakie treści się tutaj pojawią. Równie dobrze może zacząć wszystko mieć gdzieś, skasować wszystko, zacząć wrzucać skany wypełnionych krzyżówek panoramicznych gdzie w każde hasło wpisze Zzz - bo tak dziewczyna harowała (ZA DARMO - bo przecież pieniędzy za to nie dostaje od żadnego z nas), że nic innego nie będzie chciało jej się robić tylko odespać wszystkie noce, gdzie ślęczała nad tekstami i komiksami. No niestety tak w życiu jest. Kiedy słyszysz ciągle wyrzuty, nawoływania, narzekania, to naprawdę nie chce się robić NIC. No bo w sumie po co ma się dziewczyna wysilać i przeszukiwać pustki po Zootopii, gdzie prawie nic już nie wychodzi nowego, skoro i tak wszystko się nie podoba. Mi też by się nie chciało, zwłaszcza dla takiego czytelnika jak powyższy Anonim - może sam się pochwalisz co takiego produktywnego i pasjonującego robisz w swoim życiu? No poza tą wyczerpującą pracą - raaaany, jedyny na całym świecie pracuje, wielki pan.

      Tak od siebie jeszcze dodam, nie zawsze mi się wszystko podoba (np. te obrazki Zootale, o nie... nie trafia to do mnie ;) ), no ale widzę, że Yumi sprawia radość, prowadzenie tego bloga - gdyby tego nie lubiła, chyba by tego nie robiła - i to mi się w niej podoba. Nie siedzi na tyłku i nie narzeka na wszystko jak NIEKTÓRZY, tylko działa. Dobra robota Yumi!!!
      Może i rzadko wpiszę jakiś komentarz, ale raz na jakiś czas się odezwę, jak coś naprawdę mnie poruszy.
      N.

      Usuń
    15. A, zapomniałam. Tak w ogóle chciałam podziękować, że mnie zaraziłaś Undertale, Yumi ;) Trafiłam tu przez Zootopię, zostałam dla Undertale :*
      N.

      Usuń
    16. Wizja drugiego Willa mnie rozbawiła xD Od razu wyobraziłam sobie jak nasz Janusz jest... "mile" traktowany przez Sansa :)
      Myślę Yumi, że jesteśmy od tego aby od czasu do czasu powiedzieć takim Januszom co jest nie odpowiednie w ich zachowaniu ;)
      Trafiły ci się po prostu "porządne grzesznice" :P z fandomu UT :);D

      Usuń
  20. Po przeczytaniu tego komentarza aż mnie zamurowano. Yumi robi to dla nas za darmo, z własnej, nie przymuszonej woli... Chociażby z tego względu powinieneś zachować takie uwagi dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, gdzie wysłałaś mi obrazek?

      Usuń
    2. Na konto google. Nie doszło? Jeśli tak, mogę spróbować na e-mail ;-;

      Usuń
    3. Albo ja nie umiem tego odczytać, byłoby znacznie lepiej na maila :x

      Usuń
  21. Nie przejmuj się nimi kochana, #TeamSeksiSzkieletZKutasem ( przed chwilą to wymyśliłam lel xD) zawsze stanie w twojej obronie! *tuli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andgora jesteś pro w wymyślaniu nazw XD

      Usuń
    2. Nazwa zarombista. Dlaczego bo spadłem czytając ją z łóżka na podłogę, a leżałem przy ścianie.

      Usuń
    3. No i widzisz jaki kolega ma nieomylny detektor zaczepistych nazw? XD

      Usuń
  22. Tak myślałam, że jakaś dyskusja się tu wywiąrze. Ale chyba po części o to chodziło.
    Uh. Znicz dla jednej ameby umysłowej, na jaką natrafiłam czytając komentarze. [*]

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z wami! Ta nazwa jest odlotowa!
    I Yumi jesteś niesamowita w tłumaczeniu! Podziwiam cię, że znajdujesz na to czas, więc DZIĘKUJĘ za twoją ciężką pracę i życzę Ci cierpliwości do wrednych osób!

    OdpowiedzUsuń
  24. *Tuli Yumi* Kto chce się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przypomnijcie sobie komiks o obrzarstwie (nie wiem czy poprawnie ortograficznie, wybaczcie) Juddy i Nicka.


    Zniszczony mózg ale pamiętajcie przestrogę: nie wkurzajcie tłumacza bo tłumacz się zemści

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  26. przepraszam jak Cię zezłościłam nie chciałam, bardzo lubię kiedy tłumaczysz komiksy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wszystko rozumiem i doceniam to że się starasz!Jesteś niczym skarb dla nas!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE